Divorce hotel RTL 4
dinsdag 20 mei 2014 om 21:25
dinsdag 20 mei 2014 om 21:25
quote:StoraHuntur schreef op 20 mei 2014 @ 21:20:
Ik wil een juichpak Staat vast goed bij jouw glanzende vacht en glazende neusje. Ik zou zeggen doen
Ik wil een juichpak Staat vast goed bij jouw glanzende vacht en glazende neusje. Ik zou zeggen doen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 20 mei 2014 om 21:26
quote:Trotter schreef op 20 mei 2014 @ 21:24:
Waarom wil ze haar erfenis nou terug? Dat geld hebben ze toch samen uitgegeven? Nog afgezien van het feit dat ze in gvg getrouwd zijn, dan is dat geld gewoon van hen allebei. het geld wat in het huis is gegaan, zou ik terecht vinden dat zij dat krijgt, de rest is helaas en jammer dan
Waarom wil ze haar erfenis nou terug? Dat geld hebben ze toch samen uitgegeven? Nog afgezien van het feit dat ze in gvg getrouwd zijn, dan is dat geld gewoon van hen allebei. het geld wat in het huis is gegaan, zou ik terecht vinden dat zij dat krijgt, de rest is helaas en jammer dan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 20 mei 2014 om 21:26
dinsdag 20 mei 2014 om 21:27
dinsdag 20 mei 2014 om 21:29
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 mei 2014 @ 21:27:
[...]
Is gezamenlijke keuze. Crisis op de markt. Helaas Pindakaas klopt hoor, maar ergens zou ik het ook wel onrechtvaardig vinden als zij er echt niks verrekend voor krijgt. Is volledig gevoelsmatig hoor
[...]
Is gezamenlijke keuze. Crisis op de markt. Helaas Pindakaas klopt hoor, maar ergens zou ik het ook wel onrechtvaardig vinden als zij er echt niks verrekend voor krijgt. Is volledig gevoelsmatig hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best