Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 mei 2014 @ 21:33:

Wedden dat hij alweer een nieuwe op het oog heeft?

Ja, want het lag aan hem.

Die volgende wordt leuk, met een kind van een andere vader!
Ga in therapie!
oeh volgende week is een heftige
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Volgende week wordt ie ook weer fijn.
quote:fashionvictim schreef op 20 mei 2014 @ 21:33:

Oeh, de neukert is er vandoor gegaan toen er niets te halen viel. Tja, daar heb je dan je gezin voor opgeblazen. Karma is a bitch.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Boontje. Loontje
Volgende week doet mij denken aan de Bassie reclame, bij de geboorte kon je zien dat het kind niet van hem kon zijn.

Oef.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:fashionvictim schreef op 20 mei 2014 @ 21:33:

Oeh, de neukert is er vandoor gegaan toen er niets te halen viel. Tja, daar heb je dan je gezin voor opgeblazen. Karma is a bitch.Ik zou daar als bedrogen vrouw toch ff een wijntje op gedronken hebben.
Dat is het eerste wat ik dacht KARMA
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
quote:ninon schreef op 20 mei 2014 @ 21:35:

[...]

Ik zou daar als bedrogen vrouw toch ff een wijntje op gedronken hebben.Ze keek ook voor het eerst in het programma blij.
Am Yisrael Chai!
quote:rastan schreef op 20 mei 2014 @ 21:35:

Boontje. Loontje het lullige is alleen dat vooral de kinderen dat loontje betalen
Die had beter naar DNA onbekend kunnen gaan.
quote:fashionvictim schreef op 20 mei 2014 @ 21:36:

[...]

Ze keek ook voor het eerst in het programma blij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ach, ach, ach.. Wat een triestheid voor de kinderen..
quote:fashionvictim schreef op 20 mei 2014 @ 21:36:

[...]

Ze keek ook voor het eerst in het programma blij.
Jawel Rosanna, maar daar kan zij niets aan doen.

Zij meende de "ja ik wil".

Hij niet.
Huts!
:quote:StoraHuntur schreef op 20 mei 2014 @ 21:36:

Die had beter naar DNA onbekend kunnen gaan.
Tot volgende week!
Wat mij opvalt is dat deze mensen, net als het echtpaar van vorige week, zo weinig hebben opgebouwd. Er is een mooi huis, maar dat staat onder water, er is amper eigen vermogen.

Die halve ton die ze niet aan het huis gespendeerd hebben is die alleen opgegaan aan vakanties? En waarom is er niks gespaard? Wat doe je dan als je keuken of badkamer in elkaar valt van ellende? Of als hun dochters straks door willen leren? Ik zou zo niet kunnen leven.

En volgens mij heeft hij achteraf spijt. Zit je daar in je uppie in je ongezellige kale flatje zonder vriendinnetje.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 mei 2014 @ 21:38:

Jawel Rosanna, maar daar kan zij niets aan doen.

Zij meende de "ja ik wil".

Hij niet. klopt, hij is een slappe zak
Ja, wel een stapje terug van een villa naar een galerijflat… Misschien is Mariska daarop afgeknapt.
Ga in therapie!
Mwah, volgens mij had hij sowieso geen wereldbaan, dus als Mariska een golddigger was was het of een heel jonge of een naïeve.

Hopelijk heeft hij ervan geleerd en komt hij niet nog eens 'ongewild' in een huwelijk terecht. En misschien kweekt hij nog eens wat ruggengraat, dat kan hij ook gebruiken.
quote:marjolein852 schreef op 20 mei 2014 @ 21:37:

Ach, ach, ach.. Wat een triestheid voor de kinderen..Gelukkig hebben ze een hele lieve wijze moeder.
quote:sweetfirefly schreef op 20 mei 2014 @ 21:46:

Wat mij opvalt is dat deze mensen, net als het echtpaar van vorige week, zo weinig hebben opgebouwd. Er is een mooi huis, maar dat staat onder water, er is amper eigen vermogen.

Die halve ton die ze niet aan het huis gespendeerd hebben is die alleen opgegaan aan vakanties? En waarom is er niks gespaard? Wat doe je dan als je keuken of badkamer in elkaar valt van ellende? Of als hun dochters straks door willen leren? Ik zou zo niet kunnen leven.

En volgens mij heeft hij achteraf spijt. Zit je daar in je uppie in je ongezellige kale flatje zonder vriendinnetje.

Al het geld op ja, niet normaal, en dan nog 2 van die arremoeiige auto''s voor de deur, en 3 kinderspaarbankboekjes met een waarde van 1500 euro. Wat een losers........

Superschaamte
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ken Mariëlle persoonlijk en man o man, wat liegt Matthijs toch een potje in deze aflevering...

Toen ik voor het laatst bij hen op bezoek was leek alles nog rozengeur en maneschijn, maar Mariëlle heeft alles over voor haar kinderen. Dat weet ik wel.
Nare man. Die staat er gekleurd op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven