Divorce hotel RTL 4
dinsdag 20 mei 2014 om 21:35
quote:fashionvictim schreef op 20 mei 2014 @ 21:33:
Oeh, de neukert is er vandoor gegaan toen er niets te halen viel. Tja, daar heb je dan je gezin voor opgeblazen. Karma is a bitch.+1
Oeh, de neukert is er vandoor gegaan toen er niets te halen viel. Tja, daar heb je dan je gezin voor opgeblazen. Karma is a bitch.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 20 mei 2014 om 21:35
dinsdag 20 mei 2014 om 21:37
dinsdag 20 mei 2014 om 21:46
Wat mij opvalt is dat deze mensen, net als het echtpaar van vorige week, zo weinig hebben opgebouwd. Er is een mooi huis, maar dat staat onder water, er is amper eigen vermogen.
Die halve ton die ze niet aan het huis gespendeerd hebben is die alleen opgegaan aan vakanties? En waarom is er niks gespaard? Wat doe je dan als je keuken of badkamer in elkaar valt van ellende? Of als hun dochters straks door willen leren? Ik zou zo niet kunnen leven.
En volgens mij heeft hij achteraf spijt. Zit je daar in je uppie in je ongezellige kale flatje zonder vriendinnetje.
Die halve ton die ze niet aan het huis gespendeerd hebben is die alleen opgegaan aan vakanties? En waarom is er niks gespaard? Wat doe je dan als je keuken of badkamer in elkaar valt van ellende? Of als hun dochters straks door willen leren? Ik zou zo niet kunnen leven.
En volgens mij heeft hij achteraf spijt. Zit je daar in je uppie in je ongezellige kale flatje zonder vriendinnetje.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
dinsdag 20 mei 2014 om 22:01
dinsdag 20 mei 2014 om 22:24
quote:sweetfirefly schreef op 20 mei 2014 @ 21:46:
Wat mij opvalt is dat deze mensen, net als het echtpaar van vorige week, zo weinig hebben opgebouwd. Er is een mooi huis, maar dat staat onder water, er is amper eigen vermogen.
Al het geld op ja, niet normaal, en dan nog 2 van die arremoeiige auto''s voor de deur, en 3 kinderspaarbankboekjes met een waarde van 1500 euro. Wat een losers........
Superschaamte
Al het geld op ja, niet normaal, en dan nog 2 van die arremoeiige auto''s voor de deur, en 3 kinderspaarbankboekjes met een waarde van 1500 euro. Wat een losers........
Superschaamte
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 21 mei 2014 om 00:16