Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
Het viel me toch op dat er over relatief niet veel waarde hebben dingen werd gepraat, die 3 auto's bv, allemaal amper waarde

Die tokkie schakelketting van Matthijs.

Wat zij voor werk deed, wat haar inkomen was, verdelingen van de pensioenen, alimentatie, de omgangsregeling, wat hij meenam aan inboedel daar werd niet over gepraat

Dat zijn toch de dingen waar het echt om gaat, niet een oude auto van 2000 euro
Zij is/was al een jaar werkloos toch? Maar verder ben ik het met je eens hoor, juist de dingen die er echt toe doen kwamen niet aan bod.
Ik vond het maar een raar stel.

Ik vroeg mij ook steeds af of iemand die steeds zegt eerlijk en oprecht te zijn dat ook echt is.
Er is kinder- en partneralimentatie vastgesteld, dus dat is wel besproken. Pensioenen inderdaad niks over gehoord. Maar vooral dat de omgangsregeling niet ter sprake kwam, vond ik vreemd.
Ga in therapie!
De dingen die er echt toe doen kan je niet in 45 minuten samenpakken tot een gelikt entertainment programma
Inderdaad. Ik vraag me dan ook af hoe volledig zo'n convenant is. Het was ingediend en drie weken later bekrachtigd door de rechter. Dat is heel fijn natuurlijk, maar als de belangrijkste punten dan nog openstaan, kan er nog een heel gevecht volgen.

Ik geloof trouwens ook niet dat het een goed idee is om dat soort dingen er in een weekend (met een camera erbovenop) door te jassen. Het is goed als je de tijd hebt erover na te denken en de voors en tegens af te wegen, de emoties te laten bezinken, verschillende scenario's te bedenken.

Het is wel een lekker programma om te trashen natuurlijk.
Ga in therapie!
quote:fashionvictim schreef op 20 mei 2014 @ 21:31:

[...]

En heeft nog niet eens het fatsoen om haar tegemoet te komen in de erfenis. Alleen dat al zegt iets over zijn karakter.

Laat ik vooropstellen dat ik hem een zak vind vwb het vreemdgaan en liegen etc. Maar over die erfenis dat vind ik wel belachelijk dat ze dat willen verrekenen. Je weet dat je getrouwd bent in gemeenschap van goederen dit geldt voor zowel voor erfenis als schulden. Wil je dit niet dat moet je dat niet doen. Beetje zielig om daar nu op terug te willen komen vind ik. Dus wel de schulden willen delen maar he ja ik had die erfenis en die is van mij !

Als ik iets erf en we gaan uitelkaar dan gaat alles door twee.... Kwestie van nadenken voor je in het huwelijk stapt.
Volgens mij duurt het wel langer dan een weekend hoor. Maar dat zien wij niet
Wie is Mariska?

Zijn vriendin heet Miranda

(zit nu te kijken)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alvast even een "up", wie gaat ook kijken?
Ja. Maar samen met vriendinnen. Een van hen kent dit stel IRL namelijk. Smullen!!!
Ik ben benieuwd naar strajs!
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 27 mei 2014 @ 20:18:

Ja. Maar samen met vriendinnen. Een van hen kent dit stel IRL namelijk. Smullen!!!Ohhhhhhhhhhhhhh, heerlijke trash tv dan!
Oef dit word me dr ene. Althans wat de voorstukjes doen vermoeden.
Ik ben ook heel benieuwd vanavond! Kind van een ander zonder dat hij het wist geloof ik.
quote:mabelle schreef op 27 mei 2014 @ 20:28:

Oef dit word me dr ene. Althans wat de voorstukjes doen vermoeden.Ja dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Ik zit er klaar voor.
Ga in therapie!
Shit, heb het gemist!!
Dan ga je vreemd en dan gebruik je geen condoom
Jankert.
quote:StoraHuntur schreef op 27 mei 2014 @ 20:36:

Shit, heb het gemist!!Het is net begonnen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven