Divorce hotel RTL 4
dinsdag 27 mei 2014 om 21:38
dinsdag 27 mei 2014 om 21:39
quote:Maleficent schreef op 27 mei 2014 @ 21:36:
Dát was pas een geweldig trashprogramma maar toen deden we dat nog niet hier.
Hij was de enige van de mannen volgens mij die niet vreemd was gegaan. En toen wilde hij zijn vriendin ten huwelijk vragen want dat was ook allemaal goed gegaan, en was ze toch in de laatste nacht vreemd gegaan. Heel sneu was dat.
Zij was heel lang en mager toch?
Wat heeft hij trouwens aan zijn oog? Zou hij blind zijn?
Dát was pas een geweldig trashprogramma maar toen deden we dat nog niet hier.
Hij was de enige van de mannen volgens mij die niet vreemd was gegaan. En toen wilde hij zijn vriendin ten huwelijk vragen want dat was ook allemaal goed gegaan, en was ze toch in de laatste nacht vreemd gegaan. Heel sneu was dat.
Zij was heel lang en mager toch?
Wat heeft hij trouwens aan zijn oog? Zou hij blind zijn?
woensdag 28 mei 2014 om 16:35
Tenenkrommend vond ik het. Die vent was overduidelijk helemaal klaar met haar, zij niet met hem. Dat hij er klaar mee was, vind ik niet zo gek na wat zij hem heeft geflikt. En vreemdgaan, en er zwanger van raken. Hun communicatie liet te wensen over schijnbaar, aangezien zij gisteren pas hoorde waarom hij bij haar bleef. Pijnlijk, maar ze heeft het zelf veroorzaakt.
En dan totaal geen idee hebben van de schulden...ze leefde duidelijk in een droomwereld, kop in het zand.
En dan totaal geen idee hebben van de schulden...ze leefde duidelijk in een droomwereld, kop in het zand.
woensdag 28 mei 2014 om 17:25
quote:Julus schreef op 28 mei 2014 @ 16:35:
Tenenkrommend vond ik het. Die vent was overduidelijk helemaal klaar met haar, zij niet met hem. Dat hij er klaar mee was, vind ik niet zo gek na wat zij hem heeft geflikt. En vreemdgaan, en er zwanger van raken.
Maar waarom kwam er toch nog een 2e kind, dat snap ik niet zo goed.
Mijn vent was meteen vertrokken als ik zo gelogen had over zoiets belangrijks. Die man heeft maanden gedacht dat hij vader werd en na de bevalling heeft ze het nog 3 maand verzwegen. Ik kan me niet voorstellen hoe pijnlijk het is als je al gehecht bent aan het kind. Dat je dan meteen weg wil snap ik beter dan eerst nog een kind maken en dan weggaan.
Tenenkrommend vond ik het. Die vent was overduidelijk helemaal klaar met haar, zij niet met hem. Dat hij er klaar mee was, vind ik niet zo gek na wat zij hem heeft geflikt. En vreemdgaan, en er zwanger van raken.
Mijn vent was meteen vertrokken als ik zo gelogen had over zoiets belangrijks. Die man heeft maanden gedacht dat hij vader werd en na de bevalling heeft ze het nog 3 maand verzwegen. Ik kan me niet voorstellen hoe pijnlijk het is als je al gehecht bent aan het kind. Dat je dan meteen weg wil snap ik beter dan eerst nog een kind maken en dan weggaan.
Grief is just love with nowhere to go
woensdag 28 mei 2014 om 17:38
quote:Maleficent schreef op 28 mei 2014 @ 17:25:
[...]
Precies wat ik dacht. Als een vrouw pas vertelt dat het kind niet van jou is nadat ze het stiekem achter zijn rug met de echte vader test, dan ga je ver hoor. Dan was ik klaar geweest.
En hij had haar voor het trouwen niet van zijn schulden vertelt, ook niet correct.
Lekker stel.
Ik voorzie nog wel dat zij doorgaat met de echte vader van haar eerste kind. Hij schijnt jaren bij haar gebleven te zijn omdat hij daar bang voor was.
Nou ja, arme kinderen.
[...]
Precies wat ik dacht. Als een vrouw pas vertelt dat het kind niet van jou is nadat ze het stiekem achter zijn rug met de echte vader test, dan ga je ver hoor. Dan was ik klaar geweest.
En hij had haar voor het trouwen niet van zijn schulden vertelt, ook niet correct.
Lekker stel.
Ik voorzie nog wel dat zij doorgaat met de echte vader van haar eerste kind. Hij schijnt jaren bij haar gebleven te zijn omdat hij daar bang voor was.
Nou ja, arme kinderen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 3 juni 2014 om 20:38
dinsdag 3 juni 2014 om 20:39