Divorce hotel RTL 4
dinsdag 3 juni 2014 om 21:29
quote:Bergje65 schreef op 03 juni 2014 @ 21:28:
Nee nee, dit is geen actrice. Ik ken de man in kwestie (niet persoonlijk). Ze is een heks in het kwadraat. Maar in hem zit helemaal niks. Geen drive, geen passie. Ik zou ook in slaap vallen. die man is volgens mij volledig lamgeslagen
Nee nee, dit is geen actrice. Ik ken de man in kwestie (niet persoonlijk). Ze is een heks in het kwadraat. Maar in hem zit helemaal niks. Geen drive, geen passie. Ik zou ook in slaap vallen. die man is volgens mij volledig lamgeslagen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 3 juni 2014 om 21:29
dinsdag 3 juni 2014 om 21:30
quote:Bergje65 schreef op 03 juni 2014 @ 21:28:
Nee nee, dit is geen actrice. Ik ken de man in kwestie (niet persoonlijk). Ze is een heks in het kwadraat. Maar in hem zit helemaal niks. Geen drive, geen passie. Ik zou ook in slaap vallen.Als je met zo iemand leeft dan wordt je ook alleen maar onzekerder en verdwijnt vanzelf alle levenslust.
Nee nee, dit is geen actrice. Ik ken de man in kwestie (niet persoonlijk). Ze is een heks in het kwadraat. Maar in hem zit helemaal niks. Geen drive, geen passie. Ik zou ook in slaap vallen.Als je met zo iemand leeft dan wordt je ook alleen maar onzekerder en verdwijnt vanzelf alle levenslust.
quote:snoopylynn schreef op 03 juni 2014 @ 21:29:
Nou eerlijk is eerlijk, hij is ook wel een beetje een weekdier hoor.
Ik zou ook geen vent van 44 willen die niet verder komt dan 19.000
Wat heeft ie al die jaren gedaan???
Daar is onze heks denk ik op afgeknapt, en daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Ze wil een man met pit en geld Volgens mij zoek je ruzie
Nou eerlijk is eerlijk, hij is ook wel een beetje een weekdier hoor.
Ik zou ook geen vent van 44 willen die niet verder komt dan 19.000
Wat heeft ie al die jaren gedaan???
Daar is onze heks denk ik op afgeknapt, en daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Ze wil een man met pit en geld Volgens mij zoek je ruzie
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Arme man wat een verdriet . Ik gun hem een nieuwe lieve vriendin en ik hoop dat haar nieuwe liefde haar aandoet wat zij hem heeft aangedaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 3 juni 2014 om 21:32