Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
goh ze geeft de kat af
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gelukkig de kat naar hem. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die hamster kost helemaal niets En over een jaar is hij er niet meer, maar dan moet hij toch nog wel liefdevol verzorgd worden.
ah de poes voor Marcel=lief
Pfff... zit RTL ons lekker te maken met voorstukjes van een bitch die niks wil betalen maar dit wel zou moeten. En dan loopt het zo af...

Wat een tegenvaller
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Zo'n nepactrice uit : 'Achter gesloten deuren of zo.... '.
Whhaha, dan neem jij die (over de hamster). Maar nee ze haaaaat hamsters
Mevrouw wil de slang niet. Doet haar waarschijnlijk denken aan haar eigen rotkarakter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Go kat, go kat
Zo als zij net tegen hem aan het praten was, deed zij net of ze tegen een kind sprak.
Wat erg die nieuwe vriend al in hun huis.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:rastan schreef op 03 juni 2014 @ 21:25:

Ze moeten het huis wel eerst verkopen voor dat geld, en als ik dat zo zag vraag ik me af of ze dat wel gaat lukkenPrecies dat taxeren is soms duimzuigerij
Haha, Goedele met haar pantoffels

*kon niet op haar naam komen*
Ga in therapie!
Nee nee, dit is geen actrice. Ik ken de man in kwestie (niet persoonlijk). Ze is een heks in het kwadraat. Maar in hem zit helemaal niks. Geen drive, geen passie. Ik zou ook in slaap vallen.
ik zie Marcel toch iets opvrolijken, lelijk huis trouwens
quote:charlottew88 schreef op dinsdag 03 juni 2014 21:27 Mevrouw wil de slang niet. Doet haar waarschijnlijk denken aan haar eigen rotkarakter.Ja, wat een kut he?
Nogmaals.. WIE betaalt er in deze tijd 260.000 euro voor dat huis?!
Fijn voor hem dat ze van dat mens af is. Hopelijk komt ie een leuke vrouw tegen. Zij komt zichzelf nog wel tegen.
quote:calvijn1 schreef op 03 juni 2014 @ 21:26:

[...]

Waarom klopt het nu weer niet?Ik denk dat het niet klopt, omdat ze zo 'nep' 'acteert'. Dat deze aflevering dus gewoon 'in scene gezet' is.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 juni 2014 @ 21:27:

Wat erg die nieuwe vriend al in hun huis.Tja een slettebak kan niet lang alleen wonen natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
De hamster; het is toch het hamster of ben ik nou gek?
Jaaaa Tekenis, die doordraaiende troela in,gtst!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2014 10:06
Reden: FB-link van iemand anders
% gewijzigd
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ik hoop dat ie nu een leuke vriendin krijgt.
quote:StoraHuntur schreef op 03 juni 2014 @ 21:27:

Go kat, go kat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven