Entertainment alle pijlers

Divorce

16-12-2012 21:46 357 berichten
Rtl4.

Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Nou mensen, ik ben eruit hoor...

Ik vind het ruk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het een mooie vrouw hoor, maar die jurk deed haar geen recht
quote:missy_Acy schreef op 23 december 2012 @ 21:40:

Begint al hysterisch....Tsja, het blijft wennen hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ook SD. ;)
De tweede aflevering was een stuk pittiger dan de eerste, die vond ik voorspelbaar en ronduit saai. Ik zou er nog niet voor thuisblijven maar blijf het wel volgen. Al was het alleen al om Jeroen Spitzenberger.
quote:steph schreef op 16 december 2012 @ 22:05:

[...]

In Alles is Liefde speelde hij een prins Valentijn die zich verkleedde als piet om Clarice voor zich te winnen.

Hij is ook Dichtpiet geweest bij een van de officiële intochten:

http://www.sintforum.com/ ... 50px-Dichtpiet_Jeroen.png

Er zijn een aantal Nederlandse acteurs die wat mij betreft net iets te vaak overal in op lijken te duiken (Daan Schuurmans, Barry Atsma, Tygo Gernandt), maar hoe meer Jeroen Spitzenberger, hoe beter:-). Niet alleen vanwege zijn erg prettige verschijning en mooie stem, maar hij is ook een goede en veelzijdige acteur, zowel op het toneel als in film en televisie.

Ik snap dan weer niet waarom zo veel dames en heren zo hysterisch worden van Waldemar Torenstra. Geen onaardige jongen, maar ik vind hem altijd een beetje saai overkomen. Smaken verschillen gelukkig.

Wat de serie betreft: het leek mij qua onderwerp bij voorbaat al niet zo heel interessant, maar ik ben gaan kijken vanwege Jeroen en ook omdat Gooische Vrouwen me destijds zo positief verraste (een aantal goede acteurs, maar daar verwachtte ik toen het begon ook niet zo veel van). Misschien moet het nog wat op gang komen, maar het is tot nu toe wat saai en voorspelbaar (de man die zelf een time out wil, de man die denkt dat alles goed gaat en niet doorheeft dat zijn vrouw klaar met hem is en een vreemdganger die denkt overal mee weg te komen).

De acteurs zijn wel goed (er wordt vaak erg negatief gedaan over het niveau van Nederlandse acteurs. Soms terecht, maar ook heel vaak niet). Vooral Katja Herbers (met hilarische Kim Holland pruik) is geweldig.

Zo nu en dan best grappig, maar tot nu toe ben ik nog niet enorm onder de indruk, maar ik heb het idee dat het een paar afleveringen duurt voor het op stoom gaat komen.
Het zijn idd voorspelbare types, maar ik denk dan ook dat deze serie vooral ter vermaak is gemaakt en niet ter lering Het is nou eenmaal rtl4 en niet de vpro.
Nou zal mij benieuwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Erg! We hadden de tweede aflevering gemist en hebben betaald om terug te kijken. (Gaat zich schamen in een hoekje )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 30 december 2012 @ 21:43:

Erg! We hadden de tweede aflevering gemist en hebben betaald om terug te kijken. (Gaat zich schamen in een hoekje )Zelfs gratis schaam ik mij dat ik heb gekeken, wat ongelooflijk slecht.
De aflevering van vanavond was inderdaad vreselijk slecht. Een kijker minder. Ik snap niet dat je van zo, toch wel leuk idee, zo vreselijk slecht iets kan maken. Wat een vreselijke amateurs die dat script hebben gemaakt, het lijkt wel of er geen goede script schrijvers meer in Nederland bestaan.
Had er ook veel meer van verwacht. Zit geen vaart in.
Zit nu de herhaling te kijken, maar deze heb ik al gezien, volgens is dit de uitzending zondag van 2 weken geleden.....of mis ik iets?
quote:makeupyourmind schreef op 03 januari 2013 @ 22:45:

Zit nu de herhaling te kijken, maar deze heb ik al gezien, volgens is dit de uitzending zondag van 2 weken geleden.....of mis ik iets?

ja deze is van 2 weken geleden...

Ik haak denk ik dan helemaal maar af.

Is er iets bekend over de kijkcijfers?
quote:Fame schreef op 30 december 2012 @ 21:43:

Erg! We hadden de tweede aflevering gemist en hebben betaald om terug te kijken. (Gaat zich schamen in een hoekje )Die werd gisteren herhaald....Ik heb hem gisteren bekeken, snapte er ook al niks van maar ik had die 2e aflevering ook nog niet gezien. A.s. zondag is de 3e aflevering toch? wanneer wordt die dan herhaald?
Ik kijk ook. Volgens mij zijn er drie afleveringen geweest, want de eerste heb ik niet gezien maar heb er wel twee gekeken.

Ik lees op Wikipedia dat het oorspronkelijk bedoeld was als een mannelijke Gooische vrouwen, dus dat zou kunnen verklaren dat sommige vrouwen het plat vinden :P

Het is niet diepzinnig inderdaad, maar aardig vermaak. En ik vind de muziek juist wel leuk!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik vond het vanavond eigenlijk wel heel leuk
Ik kijk Lie to me. Vind ik toch leuker dan divorce.
Eens met Nora, de muziek is echt goed uitgezocht! Ik vind t wel leuk, zit wel te grinniken elke keer. Alleen dat sleutelspel werkt niet voor mij...
Alleen jammer dat chantal er in zit
Ik vind het wel vermakelijk, maar de muziek juist verschrikkelijk. Hoe oud is die regisseur die daar zit??
quote:Summerdance schreef op 23 december 2012 @ 22:22:

Nou mensen, ik ben eruit hoor...

Ik vind het ruk! quote:musicalstar schreef op 06 januari 2013 @ 22:55:

Alleen jammer dat chantal er in zitEens
Ik vond de laatste 2 afleveringen heel saai.
Heb gister tot de helft gekeken, vin t zo saai!! Er gebeurd echt helemaal niks gewoon! Jammer..
Ik vind het nog steeds niet leuk. Maar ja, bij gebrek aan iets leukers op tv toch gister gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven