Entertainment alle pijlers

Divorce

16-12-2012 21:46 357 berichten
Rtl4.

Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vanaf het begin gezien.

Eigenlijk is er vrij weinig aan. Er gebeurt haast niks!

Maar toch ben ik zo iemand die alles af wil zien dus blijf het toch wel kijken haha
Ik kijk het ook, maar vind idd ook dat er helemaal geen vaart in zit... het is bijna saai...
Toch hebben er 1.8 miljoen mensen gekeken? Ik stop met deze serie.
Afl 1: best leuk, kan wel wat worden dit!

Afl 2: saai!

Afl 3: wel aardig

Het is dat ik dan al voor de buishang omdat ik daarvoor naar ontvoerd kijk, maar vind het geen succes deze serie!
Wat raar dat jullie het niets vinden. Ik vind het een leuke serie en ga er echt voor zitten.
Ik heb een stukje van aflevering 2 gezien en vond het echt afschuwelijk.. Toch heb ik gisteren weer een stukje gekeken en dacht ach, het is best wel leuk. Ik weet het dus nog niet, maar ik blijf er in ieder geval niet voor thuis:)
Ik kom wat moeilijk op gang met deze serie, het wordt al wel ietsjes beter, maar het is tot nu toe geen topper wat mij betreft.

Ik heb hem er wel op staan, maar ben ondertussen met 1001 andere dingen bezig, en dat is geen goed teken voor een serie,het is gewoon eingenlijk niet heel boeiend.

Jammer. maar ik hou hoop, misschien komt het nog.
Inderdaad, Chantal is geen aanwinst..................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben er sinds een paar weken achter dat Valdemar best een heel lekker ding is.....en ook wel een hoog schatjesgehalte
Waldemar

En verder echt met je eens!
Ik vind het net Gooische vrouwen...
Weet iemand wanneer de laatste aflevering herhaald wordt?
Ben ik dan de enige die met een bak chips zich op de bank nestelt om divorce te kijken?
ik vind het ook wel leuk hoor. Minder dan bv. Gooische Vrouwen, maar wel vermakelijk op de zondagavond.
Ik vind het ook leuk!

Maar kan het niet kijken en chips eten.

Dan versta ik er niets van! Ik moet hem soms heel hard zetten om te kunnen horen wat ze zeggen, om hem dan weer snel zachter te zetten als er (wel leuke trouwens) muziek komt.
Ik kijk ook. AL eens geprobeerd teletekst aan te zetten voor ondertiteling? Pagina 888.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind 't ook leuk. In 't begin nog niet zo maar 't wordt steeds leuker.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:prada schreef op 08 januari 2013 @ 23:01:

Weet iemand wanneer de laatste aflevering herhaald wordt?http://www.tvgids.nl/zoeken/?q=divorce

7 febr. om 22.30

En ik zie van de afgelopen weken dat het ook op zondag om 12.00 uur herhaald wordt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja want terugkijken kost geld! Echt belachelijk.

Ik ga er toch wel voor zitten, vind het lekker vermaak. Mannen zijn net vrouwen :P

Ben trouwens blij dat dat ongeluk niet zo'n heel crime gedoe is geworden, was ff bang dat het Desperate Housewifes-achtig zou worden
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Leuk!
Nee de verhalen worden heel kort gehouden dat is wel prettig, zo is er iedere week weer wat nieuws!

Ik lach me rot om de serie, vind em geniaal
Eerlijk gezegd ben ik toch weer aangehaakt en het is weer heel leuk geworden. Er was een slechte aflevering bij, maar hoe verzinnen ze het bij elkaar. De tong !!! schitterend hoe dat in beeld werd gebracht.

Het enige irritante is inderdaad de muziek. Ik heb het idee dat degene die de muziek elke keer zo hard zet, hetzelfde persoon is die het geluid van de reclames bij RTL zo hard zet.
Dank je MV.
Ik vind t ook nog steeds leuk!
Kijken jullie ook?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven