Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 11 april 2012 om 20:53
quote:S0LEIL schreef op 11 april 2012 @ 20:46:
[...]
Ik ben helemaal geen huilie en ik kan enorm bikkelen om mijn hoofd boven water te houden, maar wat heb ik gehuild en wat heb ik in puin gelegen toen mijn ex er zonder een woord te zeggen vandoor ging. Die pijn, die machteloosheid, de wanhoop, dat verdriet.. Dat zat zo diep!Heel herkenbaar. Mijn eerste vriend ging er met een ander vandoor zonder uitleg of laatste gesprek. Ik heb hem nooit meer gezien. En dat na 7 jaar. Wat heb ik diep gezeten. Gelukkig hadden we geen kinderen dus ik hoefde hem niet meer te zien.
[...]
Ik ben helemaal geen huilie en ik kan enorm bikkelen om mijn hoofd boven water te houden, maar wat heb ik gehuild en wat heb ik in puin gelegen toen mijn ex er zonder een woord te zeggen vandoor ging. Die pijn, die machteloosheid, de wanhoop, dat verdriet.. Dat zat zo diep!Heel herkenbaar. Mijn eerste vriend ging er met een ander vandoor zonder uitleg of laatste gesprek. Ik heb hem nooit meer gezien. En dat na 7 jaar. Wat heb ik diep gezeten. Gelukkig hadden we geen kinderen dus ik hoefde hem niet meer te zien.
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 20:50:
Meisjes, ik weet niet of ik dit trek
Ik word er echt heel verdrietig van
Omdat ik, hoe erg ook...haar wel een beetje snap
Ik zou me nu nooit mee zo laten behandelen, maar mijn god, het is wel herkenbaar hoor....
Ik denk dat het voor iedere vrouw, misschien ook wel man, herkenbaar is. Ik heb ook dingen gedaan voor een kerel waar ik me nu kapot voor schaam of denk, meissie, waarom nou? Dingen die ik nooit meer zou doen.
Maar het een ander, op teevee, zien doen is nog steeds pijnlijk en roept ook bij mij woede en nare herinneringen op.
Meisjes, ik weet niet of ik dit trek
Ik word er echt heel verdrietig van
Omdat ik, hoe erg ook...haar wel een beetje snap
Ik zou me nu nooit mee zo laten behandelen, maar mijn god, het is wel herkenbaar hoor....
Ik denk dat het voor iedere vrouw, misschien ook wel man, herkenbaar is. Ik heb ook dingen gedaan voor een kerel waar ik me nu kapot voor schaam of denk, meissie, waarom nou? Dingen die ik nooit meer zou doen.
Maar het een ander, op teevee, zien doen is nog steeds pijnlijk en roept ook bij mij woede en nare herinneringen op.
woensdag 11 april 2012 om 20:54
heel herkenbaar voor degene die ook ;verlaten'''zijn
voor mij ook,,, 5 maandenlang gejankt en toen ging er een knop om en kroop ik uit dat zwarte gat mede dankzij de forum meiden die me met alles gesteunt hebben
zal het nooit vergten
Ben nu 3 en half jaar verder en gelukkig ,,,,maar toch ex was vd een op andere dag weg na 29 jr samen
voor mij ook,,, 5 maandenlang gejankt en toen ging er een knop om en kroop ik uit dat zwarte gat mede dankzij de forum meiden die me met alles gesteunt hebben
zal het nooit vergten
Ben nu 3 en half jaar verder en gelukkig ,,,,maar toch ex was vd een op andere dag weg na 29 jr samen
woensdag 11 april 2012 om 20:54
quote:Enn schreef op 11 april 2012 @ 20:52:
[...]
Je hebt er toch van geleerd? Zie het anders als dat wat je nodig had om te weten wat je nooit meer zal doen.
Oh zeker, het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben.
Maar het grote verdriet, het is heel gek, maar het komt zo hard terug ineens..
Ik word er een beetje door overvallen
Dat je toch zo met jezelf laat piepelen...
[...]
Je hebt er toch van geleerd? Zie het anders als dat wat je nodig had om te weten wat je nooit meer zal doen.
Oh zeker, het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben.
Maar het grote verdriet, het is heel gek, maar het komt zo hard terug ineens..
Ik word er een beetje door overvallen
Dat je toch zo met jezelf laat piepelen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 april 2012 om 20:55
Maarre...wat ik me ff afvraag; als hij 2x per week nar zijn bijvrouw rijdt kost dat blijkbaar te veel geld. Ze woont dus niet om de hoek. Hoe heeft hij haar dan leren kennen? Ze kwam niet zijn garage ingehuppeld, schat ik zo in. Grote kans dat ie - vers getrouwd - is gaan sjoppen op internet.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
woensdag 11 april 2012 om 20:55
Ik zit werkelijk met mn kin op mn knieen te kijken!! Wtf? Mens, raap je bij elkaar en trap die vent met terugwerkende kracht de deur uit! Hij moet zn schele ogen uit zn kop schamen!
En dat zn nieuwe vriendin m al niet in huis moet (na 2,5 jaar!!!) lijkt me meer zijn probleem, daar hoeven die kids niet onder te lijden.
Djeeez... Ik kan er niet over uit zeg...
En dat zn nieuwe vriendin m al niet in huis moet (na 2,5 jaar!!!) lijkt me meer zijn probleem, daar hoeven die kids niet onder te lijden.
Djeeez... Ik kan er niet over uit zeg...
woensdag 11 april 2012 om 20:56
quote:snoopylynn schreef op 11 april 2012 @ 20:52:
[...]
Volgens haar heeft ie een burnout, en issie zichzelf niet. Daarbij is ze nog grenzeloos verliefd op die zwabber.
Ik begrijp er geen reet vanGing bij mijn nicht net zo. Vent ging 2x vreemd en telkens nam ze hem terug. Het heeft heel lang geduurd voordat ze het niet meer pikte. En niemand van de familie en vriendinnen die er geen reet van snapte. Liefde maakt sommige mensen echt stekeblind.
[...]
Volgens haar heeft ie een burnout, en issie zichzelf niet. Daarbij is ze nog grenzeloos verliefd op die zwabber.
Ik begrijp er geen reet vanGing bij mijn nicht net zo. Vent ging 2x vreemd en telkens nam ze hem terug. Het heeft heel lang geduurd voordat ze het niet meer pikte. En niemand van de familie en vriendinnen die er geen reet van snapte. Liefde maakt sommige mensen echt stekeblind.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zij irriteert me ook wel, ik snap ook niet dat je jezelf zo kunt vernederen en zo kunt kruipen voor degene die je keihard afdankt onder het mom van 'ja, maar ik hou zoveel van hem'. Maar dat doet niets af aan het feit dat ik hem verschrikkelijk onsympathiek en egoïstisch vind.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:anouar schreef op 11 april 2012 @ 20:52:
Ligt het aan mij dat ik haar zo'n zeikerdje vind? Pffff, weet niet waarom maar ze irriteert me. Dat slachtofferige, bleeeeehAls je al 21/2 je vent moet delen en te horen krijgen dat hij het ook moeilijk heeft als hij weer naar huis MOET als hij bij zijn vriendin is geweest..............sorry maar, dan wordt je wel slachtoffer. Nee, zo lekker egoïstisch zijn als hij, daar scoor je mee........
Ligt het aan mij dat ik haar zo'n zeikerdje vind? Pffff, weet niet waarom maar ze irriteert me. Dat slachtofferige, bleeeeehAls je al 21/2 je vent moet delen en te horen krijgen dat hij het ook moeilijk heeft als hij weer naar huis MOET als hij bij zijn vriendin is geweest..............sorry maar, dan wordt je wel slachtoffer. Nee, zo lekker egoïstisch zijn als hij, daar scoor je mee........