Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
lijkt me niet zo ideaal voor haar
Naja als je kerel er vandoor gaat met een ander dan zou ik ok meer op MIj gericht zijn.
Zij wilde scheiden, hij niet. Hij vindt een nieuw liefje, en nu vindt ze dat niet eerlijk, want zij wil dat ook?
oh dus dan wil hij weer bij haar uithuilen? :-S
quote:evelise schreef op 16 mei 2012 @ 20:42:

Ik ben hier ook wel eens bang voor, dat ik na een evt. zwangerschap (heb al wat overgewicht) me niet meer lekker in mijn vel voel, en dat man me niet meer mooi vindt. blijven praten, geen dingen invullen voor hem
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Pippin schreef op 16 mei 2012 @ 20:44:

Naja als je kerel er vandoor gaat met een ander dan zou ik ok meer op MIj gericht zijn.Maar dat is niet helemaal waar. Zij wilde scheiden.
Hahahahahaha.....maakt zijn vriendinnetje het uit, goh lullig zeg!

(sorry hoor, maar ik heb altijd zeer weinig medelijden met vreemdgangers)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dus wacht even hoor.

Hij is vreemdgegaan. Hij wil dat Zij het huis uit gaat, een huisje gaat huren en daarnaast verantwoordelijk blijft voor de hypotheek. Da's toch krom (tenzij hij ook de helft van haar huur betaalt, maar dan alsnog).
Ik vind ze het ook vooral over nieuwe relaties hebben, haar eerste zorg is volgens mij een nieuwe vriend, want het is niet eerlijk dat hij dat wel heeft...sniksniffer.

denk eens aan je kind!
nieuwe vriendin beëindigt relatie.. boehoe
ai ai ai

ik ga denk ik straks even wat lekkers (ijsje ofzo) scoren bij de snackbar erg he. Maar ik heb trek in wat lekkers en heb niks in huis, terwijl ik wel wat langer mag opblijven van mezelf :-s
Ik vind het net een tenniswedstrijd deze scheiding. Wel, niet, wel, niet?
quote:rosanna08 schreef op 16 mei 2012 @ 20:44:

[...]

ik denk dat je beiden heel erg moet wennen aan de nieuwe situatie als er een kind komt en dat je dan wat minder aandacht voor elkaar is best logisch. Alleen is het aan beiden om dat te onderkennen en met elkaar te blijven praten

maar he, ik heb geen kinderen, ben single, dus ik heb misschien makkelijk praten

Is ontzettend waar.

Je kiest toch voor elkaar. Ik heb Man leren kennen, en wa sbinnen een jaar getrouwd en had een kind. Maar ik heb, ondanks een hoop strubbelingen, wel veel vertrouwen gehad in de liefde tussen ons.

En ik heb een man die ontzettend veel van mij houdt en daarom misschien oo erg veel gepikt heeft.

Maak ook veel tijd voor mijzelf, feesten met vrienden, keertje uit mijn dak gaan zonder hem. Daar ben ik een leuker mens bij. Je moet elkaar die ruimte wel gunnen.
quote:Tickel schreef op 16 mei 2012 @ 20:45:

Zij wilde scheiden, hij niet. Hij vindt een nieuw liefje, en nu vindt ze dat niet eerlijk, want zij wil dat ook?

Oh dat had ik even gemist

Ik dacht dat hij was vreemdgegaan en dat zij daarom wilde scheiden...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou ja, zijn nieuwe vlam maakt het ook nog eens uit.

Dit zijn nou van die mensen dat ik denk: Goh, ga in relatietherapie.
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 20:47:

[...]

Oh dat had ik even gemist

Ik dacht dat hij was vreemdgegaan en dat zij daarom wilde scheiden... zij sliep al op de logeerkamer en had al aangegeven het niet meer te zien zitten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik denk dat dit stel nog wel om elkaar geeft, hij is te snel een ander gaan zoeken, misschien waren ze met relatietherapie wat verder gekomen...
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
neu sum ze sliepen ook al een tijd apart
quote:Nastik schreef op 16 mei 2012 @ 20:47:

Nou ja, zijn nieuwe vlam maakt het ook nog eens uit.

Dit zijn nou van die mensen dat ik denk: Goh, ga in relatietherapie.

Ik denk dat dat niet uitmaakt, ze zien een relatie als een tas, vind je hem niet meer zo leuk, weg ermee en een nieuwe.

Dat zal altidj zo blijven
quote:coolpack2 schreef op 16 mei 2012 @ 20:46:

ai ai ai

ik ga denk ik straks even wat lekkers (ijsje ofzo) scoren bij de snackbar erg he. Maar ik heb trek in wat lekkers en heb niks in huis, terwijl ik wel wat langer mag opblijven van mezelf :-s

Ik mag niet lang opblijven, moet morgen om 7 uur werken en zaterdag ooooooooook

En dan moet ik vrijdagmiddag ook met schoonmoeder gaan winkelen in befferwijk
haha echt net goed dat zijn vriendin het straks uitmaakt.

Wedden dat hij dan opeens niet wil meer wil scheiden?
quote:pearle schreef op 16 mei 2012 @ 20:43:

Hij heeft nu een ander (die ws geen kind heeft) en die geeft hemmaandacht..pfff loser.

En haar hoor ik net iets teveel Mijn geluk, MIJN leven , IKKE IKKE IKKE zeggen

Pffft alsof ik mijn neef en zijn vrouw hoor. Hij heeft een nieuwe vriendin en zij heeft het alleen maar over mijn geluk, Mijn leven, Ikke, Ikke, Ikke.

En waarom is hun huwelijk op de klippen gelopen? Ze vinden het niet leuk meer . Nou dat is een een goed reden om uit elkaar te gaan hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
nie zo goed met vrouwen die daan he vrouw weg...vrendin weg
quote:pearle schreef op 16 mei 2012 @ 20:49:

[...]

Ik denk dat dat niet uitmaakt, ze zien een relatie als een tas, vind je hem niet meer zo leuk, weg ermee en een nieuwe.

Dat zal altidj zo blijven

Ja, zoals ze beiden op zoek zijn naar wat ze bij elkaar niet vinden, niet normaal. Hij al een ander, zij al de wens om een nieuwe vriend te vinden.

Ik heb het gevoel dat dat een beetje de denkwijze van deze tijd is.
quote:druifje83 schreef op 16 mei 2012 @ 20:49:

haha echt net goed dat zijn vriendin het straks uitmaakt.

Wedden dat hij dan opeens niet wil meer wil scheiden?Hij wilde dat ook niet, zijn vrouw wilde dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven