Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 16 mei 2012 @ 20:56:

Weet je wat ik nou zo raar vind? Opeens kan ze nu wel gaan sporten. Waarom niet eerder als je zo ontevreden bent met je lijf?mdat je je dan nergens meer achter kan verschuilen.
das toch reteduur in de vrije sector?
Ja, jammer van je drie verdiepingen, muts. Mudde maar niet scheiden maar gaan werken aan de relatie.
quote:Pippin schreef op 16 mei 2012 @ 20:56:

ik hoop toch dat ze geen goedmaakbaby gaan produceren :(Nou dat hoop ik ook niet. Maar mocht het toch zover komen dan wil ik dat niet op tv zien. Er zijn grenzen he
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 20:58:

[...]

Dat snap ik ook niet.

Tegenwoordig kan je voor ¤15 per maand al een abonnement op een sportschool afsluiten...

Ik geef toe, ik ben te lui om te sporten. Maar als ik wél zou willen, dan doe ik het gewoon.

Jammer dat die wil er nooit is
quote:Sijtje schreef op 16 mei 2012 @ 20:57:

Hey Sum, ik mag toch hopen dat het geen wurrukshop: "hoe houd ik mijn relatie goed" was?

Hahaha, nee hoor, een was een wurruksjop (en nu niet lachen) Bewegen met Ouderen

Ik heb een tijdje senioren gym gegeven bij mijn oude spor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Tickel schreef op 16 mei 2012 @ 20:57:

[...]

Ik heb een ex-collega die het altijd had over zijn kleine jongen. Dacht dat het kind een jaar of 2 was. Nee hoor, kind was 11. Misschien had hij het helemaal niet over zijn zoon
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Rainbow01 schreef op 16 mei 2012 @ 20:58:

das toch reteduur in de vrije sector?Vanaf 500/600 denk ik zo..
lijkt me best geinig met die oudjes Summie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja hoor, vrienden zijn
en daar gaan de sluizen hoor
ehm ja lijkt van een huurmakelaar, zal goed aan de prijs zijn, nietwaar, als je het ook nog meteen kunt krijgen
quote:charlottew88 schreef op 16 mei 2012 @ 20:59:

[...]

Misschien had hij het helemaal niet over zijn zoon
Deze mensen kunnen elkaar nog wel in de ogen kijken, dat kon het stel van vorige week niet. Dat vind ik echt vreemd. Als je getrouwd bent geweest en je kunt elkaar niet eens in de ogen kijken.

[...]

[...]

Dat er nog vrouwen zijn, van net 30 notabene, die blauwe oogschaduw gebruiken. En dan ook alleen nog maar op het ooglid.
ik snap het niet, als er nog zoveel emotie zit, dan probeer je toch om er nog iets van te maken samen?
Dit snap ik echt niet: als hij mijn kerel was, kon hij nu optyfen met z'n liefdesverdriet.
Wat een gezeik zeg. Slappe zakken.
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 20:59:

[...]

Hahaha, nee hoor, een was een wurruksjop (en nu niet lachen) Bewegen met Ouderen

Ik heb een tijdje senioren gym gegeven bij mijn oude sporIk lach niet
quote:rosanna08 schreef op 16 mei 2012 @ 21:00:

lijkt me best geinig met die oudjes Summie

Ik vond het echt heel leuk om te doen

Wat een raar (ex) stel is dit toch...

Er zit nog zoveel gevoel...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Graafje
Kunnen ze t niet weer proberen samen? Of zeg ik nu iets heel stoms?
Ik vind het toch bijzonder dat hij zich van de ene relatie in de ander stort, en voorbij gaat aan een fatsoenlijke manier van scheiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven