Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
hij wil lekker kroelen
Tja, huwelijk/ relatie is een werkwoord.
...*laat stem door bios schallen*

Maaar..... gelukkig krijgen jullie korting bij de Energiemaatschappij. Ik zeg Doen!..
hallo!
hond is logeren bij vriend (morgenavond ga ik daar ook heen, morgen overdag een muziekafspraak), en nu durven de katten weer in de woonkamer. Aan elke zijde één.
Hij is gewoon ordinair vreemdgegaan, toch? Tja...
goeie vraag Tas!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hallo voor alle mensen die net binnenkomen!
quote:rosanna08 schreef op 16 mei 2012 @ 20:39:

[...]

dat is ook wat ik bedoel, ik snap best dat je niet iedere nacht samen in de kroonluchter hangt, maar ik denk wel dat elkaar als geliefden zien meer is dan seks. En dat je daar allebei een aandeel in hebt, voor elkaar, maar zeker ook voor het kind

Ik ben ook blij dat Natas zegt: hebben jullie niet te snel de handdoek in de ring gegooid?

Ik voelde me de eerste jaren na de geboorte van kindlief ook niet zo lekker in mijn eigen vel.

Maar ik denk dat het ook de doodsteek is als de één gelijk in een andere relatie duikt.

Tuurlijk vind je bij een ander wat je bij de één mist. Maar dat wordt ook gewoontjes op den duur.
quote:charlottew88 schreef op 16 mei 2012 @ 20:39:

[...]

Dat is tot nu toe toch in bijna elke aflevering geweest?Op dat soort momenten ben ik altijd wel heel blij dat ik gewoon niet getrouwd ben!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
tja hij is fullieft he
Dat had ik ook zo begrepen, Evelise.
Ga em toch maar kopen op dvd, heb de andere seizoenen hier ook in de kast staan. Vink wel leuk een rijtje van dezelfde serie
Ik ben hier ook wel eens bang voor, dat ik na een evt. zwangerschap (heb al wat overgewicht) me niet meer lekker in mijn vel voel, en dat man me niet meer mooi vindt.
quote:Nastik schreef op 16 mei 2012 @ 20:41:

[...]

Ik ben ook blij dat Natas zegt: hebben jullie niet te snel de handdoek in de ring gegooid?

Ik voelde me de eerste jaren na de geboorte van kindlief ook niet zo lekker in mijn eigen vel.

Maar ik denk dat het ook de doodsteek is als de één gelijk in een andere relatie duikt.

Tuurlijk vind je bij een ander wat je bij de één mist. Maar dat wordt ook gewoontjes op den duur.Goed verwoord Nas
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ze staan er uiteraard ook compleet kut voor kwa financieën.
altijd willen ze het huis behouden en bijna altijd onmogelijk
Un kerrefen huren ofso...
Huh, dat moet zij toch niet willen, op haar naam.
Hij heeft nu een ander (die ws geen kind heeft) en die geeft hemmaandacht..pfff loser.

En haar hoor ik net iets teveel Mijn geluk, MIJN leven , IKKE IKKE IKKE zeggen
Wat een achterlijke redenatie!

Kind in 1 huis te laten zitten en dan zelf op een neer te gaan reizen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind dit zo'n prutmanier he, het kind in het huis laten en dan zelf om en om er gaan wonen. Dan kom je toch nooit los van je ex.
quote:Nastik schreef op 16 mei 2012 @ 20:42:

Ze staan er uiteraard ook compleet kut voor kwa financieën.Vreselijk, moet er niet aan denken
quote:Nastik schreef op 16 mei 2012 @ 20:41:

[...]

Tuurlijk vind je bij een ander wat je bij de één mist. Maar dat wordt ook gewoontjes op den duur. ik denk dat je beiden heel erg moet wennen aan de nieuwe situatie als er een kind komt en dat je dan wat minder aandacht voor elkaar is best logisch. Alleen is het aan beiden om dat te onderkennen en met elkaar te blijven praten

maar he, ik heb geen kinderen, ben single, dus ik heb misschien makkelijk praten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:evelise schreef op 16 mei 2012 @ 20:42:

Ik ben hier ook wel eens bang voor, dat ik na een evt. zwangerschap (heb al wat overgewicht) me niet meer lekker in mijn vel voel, en dat man me niet meer mooi vindt.

Ach, de één heeft geluk. Erfelijk bepaald, gewoon geluk, of ontzettend sportdrive. Ik had pech. Nog steeds een flubberbuikie.

Maar dochter is nu 4 en ik ben redelijk blij.

Ik ben ook blij dat manlief zich niet in een andere verliefdheid heeft gestort omdat ik niet altijd kon en kan geven wat hij aan sex (bijv. ) wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven