Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:pingpang schreef op 11 april 2012 @ 21:05:

Wat zou ik die vrouw graag eens een knuffel willen geven en zeggen dat het allemaal goed komt. Wat een hond van een vent. Niet te geloven.Nou is het allemaal nog leuk met die Astrid, maar als hij daar straks ook voor zijn eigen bammetje moet betalen, en als blijkt dat zij door de weeks ook gewoon in haar fleece trui op de bank hangt.
Gaan ze nu de fases van verwerking in 50 minuten tv oplossen?
hahah doornroosje GMTA
quote:Enn schreef op 11 april 2012 @ 21:09:

Met droge ogen ook he?

Die is binnen een jaar klaar met die kinderen.Die stapt nu een fuckfest in met zijn vriendin. En papa ziet zijn kinderen om de twee weken. Nou nou, goeie papa hoor! Past het in de agenda meneer? Of zullen we maar 1x in de 3 weken doen? Kom het je wel uit? Sorry hoor, dat we je storen. Het zijn maar je kinderen he?
En Kas heeft ook weer werk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga morgen alle garages in Etten leur of om Erik op te zoeken!
quote:Enn schreef op 11 april 2012 @ 21:09:

Met droge ogen ook he?

Die is binnen een jaar klaar met die kinderen.Ik denk zelfs eerder.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Echt serieus, BELACHELIJK dat je als ouders op zo'n moment camera's er bij laat. Daar word ik nou echt pissig van.
Wat een vent,

Mischien dat ze naast haar uiterlijk ook wat haar huis kunnen opvrolijken ook dat werkt erg mee....

eindelijk ze wordt agressief!!!
Hee waar ken ik die psych van? Dat burenprogramma toch?
Mensen! Hoe ziet die Astrid er uihhhhhhhhhhhhhhuit?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:kusunum schreef op 11 april 2012 @ 21:11:

Nou is het allemaal nog leuk met die Astrid, maar als hij daar straks ook voor zijn eigen bammetje moet betalen, en als blijkt dat zij door de weeks ook gewoon in haar fleece trui op de bank hangt.

Ja, of als zij zwanger is.

Hij is zes jaar met Miranda geweest en het kind dat hij met zijn ex heeft is zeven, do the math.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Plak een foto van Erik op die boxbal.
quote:Star schreef op 11 april 2012 @ 21:11:

Echt serieus, BELACHELIJK dat je als ouders op zo'n moment camera's er bij laat. Daar word ik nou echt pissig van.Eens en toch ben ik wel blijven kijken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:charlottew88 schreef op 11 april 2012 @ 21:11:

[...]

Ik denk zelfs eerder.Ik vermoed ook dat zijn kinderen balast gaan nworden voor hem
Wat een fijne vent krijgt Astrid.

Zo vol emoties.

Gezellig en liefhebbend.
quote:pingpang schreef op 11 april 2012 @ 21:10:

[...]

Het zou de zwartste dag in zijn leven moeten zijn dat hij zijn kinderen moet achterlaten. Wat een galbak

Onvoorstelbaar he. Wat een lapzwans. Zij ook he, deurmat. Dan raak je ook je respect kwijt.

Hehe, ze is erachter dat het niet meer te lijmen valt. Poehee.
quote:Superhuisvrouw schreef op 11 april 2012 @ 21:10:

Nou Astrid hij komt eraanIk heb die Astrid niet gezien, lijkt ze zoveel op die ander dat ik het gewoon niet gezien heb, of dat ik aan het typen hier was?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga mee Pearle, woon toch in de buurt.

Kennen we m niet eerst ff opzoeken op FB?
Pff dit programma roept herinneringen op. Ik vind het wel zielig voor haar.. vooral die opmerking dar Astrid leuker is dan mama.
Eindelijk... Ze wordt boos. Een beetje. Tsja.
: quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:10:

Ik hoop dat Astrid hem met een paar weken zat is en heb met een plastic tasje op straat zet!

En dan hoop ik nog harder dat Miranda de kracht heeft om te zeggen, veel plezier have a nice life!Dat hoop ik ook,dat die zak geen rooie cent over houdt,kijken hoe verliefd Astrid dan nog is. :puke:
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:10:

Ik hoop dat Astrid hem met een paar weken zat is en heb met een plastic tasje op straat zet!

En dan hoop ik nog harder dat Miranda de kracht heeft om te zeggen, veel plezier have a nice life!Ja dat hoop ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Tickel schreef op 11 april 2012 @ 21:11:

Mensen! Hoe ziet die Astrid er uihhhhhhhhhhhhhhuit?Ik heb haar maar heel kort gezien, maar een beetje mollig, donker haar. Maar goed, ze zaten in een donker restaurant, dus pin me er niet op vast.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:S0LEIL schreef op 11 april 2012 @ 21:10:

[...]

Of je gaat trash tv kijken

Een ieders redding in verdrietige dagen!

Hebben jullie dat ook gehad, die ontzettende boosheid?

Ik had dat na een maand of 4, ik liep buiten laatste rondje met de hond, en ik WERD me toch een partij link!

Ik had het zweet op mijn rug staan van woede

Ben snel naar huis gegaan en ben daar een pot gaan schreeuwen tegen mezelf...

Oh en mijn beste vriend (die na mijn tirade een applausje gaf)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven