Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 11 april 2012 om 21:13
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 april 2012 @ 21:12:
[...]
Ik heb die Astrid niet gezien, lijkt ze zoveel op die ander dat ik het gewoon niet gezien heb, of dat ik aan het typen hier was?Ben ik ook benieuwd naar.
[...]
Ik heb die Astrid niet gezien, lijkt ze zoveel op die ander dat ik het gewoon niet gezien heb, of dat ik aan het typen hier was?Ben ik ook benieuwd naar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 april 2012 om 21:14
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 20:41:
[...]
Toch is dat wel wat je roept hoor de eerste tijd.
Ik heb het uitgeschreeuwd toen mijn relatie net op de klippen liep
En zonder dit forum riep ik het waarschijnlijk nog steeds
Ik heb best wel wat schoppen onder mijn kont gekregen hier...
Hi Sum!!!!
Zit echt met verbazing te kijken....Ik heb me ook zwaar verrot gevoeld, en dacht dat het nooooooit meer goed zou komen. Heb zwaar over mijn grenzen laten gaan, maar dit......dit slaat werkelijk alles!!!!!!!
[...]
Toch is dat wel wat je roept hoor de eerste tijd.
Ik heb het uitgeschreeuwd toen mijn relatie net op de klippen liep
En zonder dit forum riep ik het waarschijnlijk nog steeds
Ik heb best wel wat schoppen onder mijn kont gekregen hier...
Hi Sum!!!!
Zit echt met verbazing te kijken....Ik heb me ook zwaar verrot gevoeld, en dacht dat het nooooooit meer goed zou komen. Heb zwaar over mijn grenzen laten gaan, maar dit......dit slaat werkelijk alles!!!!!!!
woensdag 11 april 2012 om 21:15