Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 10 (ZONDER SPOILERS)

09-06-2021 20:57 3499 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf zaterdag 14 augustus is het twaalfde seizoen te zien op tv! :cheer:

Gezinnen van seizoen 2021:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
      - Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
          - Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

          Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
          - Familie Nagelkerke, met loeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
          - Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
          - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
          - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
          - Willy Vink en haar 11 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
          - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
          cookielover wijzigde dit bericht op 09-08-2021 22:42
          25.87% gewijzigd
          Het forum Femme lijkt me wel wat.
          Alle reacties Link kopieren
          watdachtjehiervan schreef:
          17-06-2021 09:15
          Het forum Femme lijkt me wel wat.
          Lekker actief forum ook :zzz:
          Seriously?
          Alle reacties Link kopieren
          makiko schreef:
          16-06-2021 19:12
          :'( Ik ben bereid zelfs vlogs te kijken en mijn dagelijks verslag weer te schrijven, als dat helpt.
          Ja dat is een heel lief en goed idee van je! Een pleister op de grote wond.
          Ga je mee naar Femme, Makiko? Een leven zonder Makiko kan echt niet.
          june. schreef:
          17-06-2021 09:21
          Lekker actief forum ook :zzz:
          Dat was ook het eerste wat mij opviel.
          Maar.... als een grote groep daarheen verhuist wordt het vanzelf wat.
          Rosalind schreef:
          17-06-2021 10:31
          Dat was ook het eerste wat mij opviel.
          Maar.... als een grote groep daarheen verhuist wordt het vanzelf wat.
          Precies.
          Byrma schreef:
          17-06-2021 00:04
          :angel: :"-( Ik kruip onder mijn deken.
          Ik denk dat ik de 10 topics uitprint en in een tijdcapsule doe.
          Hahaha. Zou eigenlijk wel moeten he? Die oude topics zijn ook nog met Sugarbabe, bedenk ik me net. Dat kan toch niet allemaal zomaar verdwijnen. *snif*
          Rosalind schreef:
          17-06-2021 10:31
          Dat was ook het eerste wat mij opviel.
          Maar.... als een grote groep daarheen verhuist wordt het vanzelf wat.
          Dit. Daarom zie ik wel potentie in Femme.

          @Prada en June: ik forum meer dan alleen EHV. Ik zoek dus ook een plekje waar ik ook verder kan lezen, neuzen en posten. Het topic van Fok vind ik geen slecht topic, maar de rest is om te huilen.
          Alle reacties Link kopieren
          Jan en sofie zijn een dagje samen weg om te brainstormen. Junior geniet bij opa en oma.
          :-D
          Alle reacties Link kopieren
          Oh wat hebben we het nodig om drie keer in de week zonder de kids op pad te gaan en lekker te brainstormen. Over welke kleur roze er op de muren moet en of er bordjes gekocht moeten worden met roze of toch rode blommetjes.
          Snaky schreef:
          17-06-2021 23:32
          Jan en sofie zijn een dagje samen weg om te brainstormen. Junior geniet bij opa en oma.
          :-D
          Ja en dat was hoognodig. Want het was tenslotte al bijna een dag geleden dat ze samen op stap waren :nut:

          Ik vraag me af wie er dan bij de andere kinderen was. Want ze hebben niet alleen pubers, maar ook nog drie basisschoolkinderen.
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          17-06-2021 23:32
          Jan en sofie zijn een dagje samen weg om te brainstormen. Junior geniet bij opa en oma.
          :-D
          Eigenlijk wel fijn voor hem dat ie niet de hele dag op de achterbank in de eauteau hoeft te zitten.
          Alle reacties Link kopieren
          Volgens mij waren die alleen thuis. Of 'toevallig' bij een vriendje aan het spelen.
          Het lijkt wel of ze nog meer weg zijn dan normaal. Ik stoor me er vooral aan dat ze gewoon weg zijn voor de lol, naar zee, lunchen, uit eten en godweetwatnogmeer allemaal maar dat ze dan doet alsof het heel noodzakelijk is voor de zaak. Zeg gewoon ik was het helemaal zat thuis en ik wilde er even tussenuit. Dat is eerlijk, niet dat alles voor de zaak geblaat. En in godsnaam laat junior naar de kinderopvang gaan in plaats van altijd die arme opa en oma in te schakelen. Dan neem je de verantwoordelijkheid voor je gezin.
          Alle reacties Link kopieren
          lieverdanlief schreef:
          17-06-2021 10:30
          Ja dat is een heel lief en goed idee van je! Een pleister op de grote wond.
          Ga je mee naar Femme, Makiko? Een leven zonder Makiko kan echt niet.
          #daslief
          Je kon't altaid nog bakker worre
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          17-06-2021 23:49
          Volgens mij waren die alleen thuis. Of 'toevallig' bij een vriendje aan het spelen.
          Het lijkt wel of ze nog meer weg zijn dan normaal. Ik stoor me er vooral aan dat ze gewoon weg zijn voor de lol, naar zee, lunchen, uit eten en godweetwatnogmeer allemaal maar dat ze dan doet alsof het heel noodzakelijk is voor de zaak. Zeg gewoon ik was het helemaal zat thuis en ik wilde er even tussenuit. Dat is eerlijk, niet dat alles voor de zaak geblaat. En in godsnaam laat junior naar de kinderopvang gaan in plaats van altijd die arme opa en oma in te schakelen. Dan neem je de verantwoordelijkheid voor je gezin.

          Klopt precies. Vooral dat stukje:

          "Lekker bijgekletst.
          Dit soort momenten zijn buiten dat ze fijn en gezellig zijn ook altijd erg waardevol om te brainstormen. We hebben die momenten nodig om (belangrijke) beslissingen te nemen en te overleggen in alle rust. Junior geniet volop bij opa en oma en komt morgen weer naar huis. "


          Wat maakt S zichzelf belangrijk dat luie mens. Net of zij ook maar iets belangrijks te melden zal hebben. En natuurlijk J weer bij de ouders droppen. Belachelijk. Wat een stel. Die kinderen komen veel te kort.
          Zouden ze nog iemand vinden om daar slaaf te zijn?
          Valt mij op dat Jan zijn ouders niet oppassen.
          doorenvogel wijzigde dit bericht op 18-06-2021 09:58
          0.08% gewijzigd
          Alle reacties Link kopieren
          Het lijkt alsof ze de kinderen meer als statussymbool hebben om af en toe mee te showen.
          Alle reacties Link kopieren
          En net weer een story op Insta waar ze weer iets nutteloos aan het unboxen zijn. Dat is het enige wat ze met hun kinderen doen: hen leren dat het leven bestaat uit hebben, hebben, vreten, zuipen, hebben, hebben, vreten en hebben. En hebben.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          Pingu schreef:
          18-06-2021 11:14
          En net weer een story op Insta waar ze weer iets nutteloos aan het unboxen zijn. Dat is het enige wat ze met hun kinderen doen: hen leren dat het leven bestaat uit hebben, hebben, vreten, zuipen, hebben, hebben, vreten en hebben. En hebben.
          Vreselijk
          Alle reacties Link kopieren
          Pingu schreef:
          18-06-2021 11:14
          En net weer een story op Insta waar ze weer iets nutteloos aan het unboxen zijn. Dat is het enige wat ze met hun kinderen doen: hen leren dat het leven bestaat uit hebben, hebben, vreten, zuipen, hebben, hebben, vreten en hebben. En hebben.
          En ais! Ais is belangrijker dan groenten, fruit en een beetje aandacht. Zomer of winter, het geeft geen hol...zonder ais is er ook geen lol.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Merel is ook enthousiast op de foto aan de trog tafel. Waarom doe je je kinderen dit aan?
          Je kon't altaid nog bakker worre
          Alle reacties Link kopieren
          Trogtafel :lol:

          Ze zitten ook allemaal nog steeds in dat bloedhete huisje, behalve Jan, want die moet kunnen slapen.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          Ik krijg de Nagelkerkjes niet gevonden op Facebook. Misschien ben ik geblokt? Of ik zoek niet goed, dus kan iemand even hun naam vd fb pagina geven? Op Insta ben ik sowieso geblokt door madam S.
          Alle reacties Link kopieren
          lieverdanlief schreef:
          18-06-2021 23:48
          Ik krijg de Nagelkerkjes niet gevonden op Facebook. Misschien ben ik geblokt? Of ik zoek niet goed, dus kan iemand even hun naam vd fb pagina geven? Op Insta ben ik sowieso geblokt door madam S.
          https://m.facebook.com/denagelkerkjes
          Alle reacties Link kopieren
          Thanks Cookie, maar helaas voor mij werkt de link niet. Ze hebben mij dus geblokt.
          Alle reacties Link kopieren
          Zeker omdat je onlief was :roll:
          Alle reacties Link kopieren
          Goed ingekopt Cookie!

          Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
          Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

          Terug naar boven