Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 10 (ZONDER SPOILERS)

09-06-2021 20:57 3499 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf zaterdag 14 augustus is het twaalfde seizoen te zien op tv! :cheer:

Gezinnen van seizoen 2021:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
      - Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
          - Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

          Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
          - Familie Nagelkerke, met loeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
          - Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
          - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
          - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
          - Willy Vink en haar 11 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
          - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
          cookielover wijzigde dit bericht op 09-08-2021 22:42
          25.87% gewijzigd
          Alle reacties Link kopieren
          prada schreef:
          16-06-2021 14:45
          Nee klopt. Ze sporten natuurlijk wel fanatiek dus dat zal het wel in balans houden.
          Gezond is het niet in ieder geval….
          Alle reacties Link kopieren
          prada schreef:
          16-06-2021 14:44
          1 middag en avond.
          oh wauw! o_o
          Dolarde schreef:
          16-06-2021 14:55
          Gezond is het niet in ieder geval….
          Nee dat zeker niet.
          Nou, nu Viva gaat stoppen plaats ik voor de liefhebbers alvast de link van een ander forum met een redelijk actief "een huis vol" topic.

          https://forum.fok.nl/topic/2597679/een-huis-vol-27.html
          prada schreef:
          16-06-2021 17:45
          Nou, nu Viva gaat stoppen plaats ik voor de liefhebbers alvast de link van een ander forum met een redelijk actief "een huis vol" topic.

          https://forum.fok.nl/topic/2597679/een-huis-vol-27.html
          :'( :'( :'(
          Alle reacties Link kopieren
          :'( Ik ben bereid zelfs vlogs te kijken en mijn dagelijks verslag weer te schrijven, als dat helpt.
          Je kon't altaid nog bakker worre
          prada schreef:
          16-06-2021 17:45
          Nou, nu Viva gaat stoppen plaats ik voor de liefhebbers alvast de link van een ander forum met een redelijk actief "een huis vol" topic.

          https://forum.fok.nl/topic/2597679/een-huis-vol-27.html
          Tip voor Rob en Ivan!
          Alle reacties Link kopieren
          Sofie heeft vandaag ovenkroketten voor de kindjes gemaakt, want ‘op woensdag proberen ze altijd iets lekkers te eten’ (op andere dagen niet dan?) :rofl:
          Alle reacties Link kopieren
          Omdat ze zelf vreetnight heeft.
          Je kon't altaid nog bakker worre
          Alle reacties Link kopieren
          Ik vind daar iets van. Moeten de oudste nu de jongsten in bed leggen etc? Tandjes poetsen, wassen want ze hebben nog geen nieuwe slaaf en wat er ook gebeurd die vreetnight moet doorgaan. Ze hebben niet bijgekletst sinds het bubbelen en warm bad vanmorgen.
          Je kon't altaid nog bakker worre
          Alle reacties Link kopieren
          Sorry hoor maar Sofie is toch echt niet goed wijs..
          T is dat er zoveel andere dingen in overvloed zijn, maar dit is gewoon een 'arm' gezin waarin moeder de kinderen gewoon verwaarloost.
          Dat valt misschien alleen niet zo op doordat de kinderen financieel/materieel niets tekort komen en omdat er gelukkig anderen zijn die voor haar kinderen zorgen.
          :'(

          Met wie moet ik straks EHV kijken? Zonder hier na te praten, ons te verbazen en te lachen.

          Men, wat baal ik ervan dat Viva gaat stoppen!!!!
          Alle reacties Link kopieren
          Idris schreef:
          16-06-2021 21:49
          :'(

          Met wie moet ik straks EHV kijken? Zonder hier na te praten, ons te verbazen en te lachen.

          Men, wat baal ik ervan dat Viva gaat stoppen!!!!
          Nog steeds met mij :couple: En de rest ook, hoop ik!

          We kunnen naar Femme gaan. Ofzo. Er zijn ook IT-mannen met plannen voor een alternatief forum :yes:
          https://www.femme.nl/onderwerp/een-huis ... editie-10/

          Iedereen is welkom :)
          Cookielover schreef:
          16-06-2021 22:09
          Nog steeds met mij :couple: En de rest ook, hoop ik!

          We kunnen naar Femme gaan. Ofzo. Er zijn ook IT-mannen met plannen voor een alternatief forum :yes:
          Ja, ik zag je al op Femme! Ik zit daar nu ook.

          @Prada: Fok is echt niet mijn type forum. Ik vind het er echt vreselijk.
          Alle reacties Link kopieren
          Idris schreef:
          16-06-2021 22:27
          Ja, ik zag je al op Femme! Ik zit daar nu ook.

          @Prada: Fok is echt niet mijn type forum. Ik vind het er echt vreselijk.
          Eens. En voorlopig blijf ik nog gewoon hier :jump:
          Cookielover schreef:
          16-06-2021 22:29
          Eens. En voorlopig blijf ik nog gewoon hier :jump:
          The last woman standing. En ik sta naast je hoor, tot 2 augustus! Ik moet even kijken hoe ik mijn vakantie hieromheen ga plannen.
          Ik heb wel eens op Fok rondgekeken en vind dat vooralsnog ook niks.
          Femme ken ik niet. Is dat wat?
          Ik zie bv maar 48 topics in De keuken, 52 in Vakanties. Zo weinig!! :'(
          Alle reacties Link kopieren
          makiko schreef:
          16-06-2021 20:53
          Ik vind daar iets van. Moeten de oudste nu de jongsten in bed leggen etc? Tandjes poetsen, wassen want ze hebben nog geen nieuwe slaaf en wat er ook gebeurd die vreetnight moet doorgaan. Ze hebben niet bijgekletst sinds het bubbelen en warm bad vanmorgen.
          Opa en oma staan weer paraat. Sofie heeft vanmiddag nog wel quality time gehad met junior bij de watertafel. Of was het reclame maken?
          Alle reacties Link kopieren
          Rosalind schreef:
          16-06-2021 22:34
          Ik heb wel eens op Fok rondgekeken en vind dat vooralsnog ook niks.
          Femme ken ik niet. Is dat wat?
          Ik zie bv maar 48 topics in De keuken, 52 in Vakanties. Zo weinig!! :'(
          Ja, heel weinig. De redactie wil er wel wat van maken zie ik :D
          Alle reacties Link kopieren
          Idris schreef:
          16-06-2021 22:31
          The last woman standing. En ik sta naast je hoor, tot 2 augustus! Ik moet even kijken hoe ik mijn vakantie hieromheen ga plannen.
          Stuur je zo nog even een pb'tje.
          Alle reacties Link kopieren
          aaaaah ik wil niet dat al die topics weg zijn en dat ik jullie berichten niet meer zie in de toekomst.
          Fok is niet zo Huis Vol - achtig maar je mag er wel wat zeggen zie ik dat scheelt dan .
          Is dat bij die Femme ook of zijn die strenger?
          Wat balen dit :|
          een èigen vàllei, een èigen vàllei
          Alle reacties Link kopieren
          Byrma schreef:
          09-06-2021 21:07
          Afbeelding
          :angel: :"-( Ik kruip onder mijn deken.
          Ik denk dat ik de 10 topics uitprint en in een tijdcapsule doe.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Is Shirma Rouse een zus van papajay? Leuk hoe oma danst met haar kleindochter!
          Alle reacties Link kopieren
          Idris schreef:
          16-06-2021 21:49
          :'(

          Met wie moet ik straks EHV kijken? Zonder hier na te praten, ons te verbazen en te lachen.

          Men, wat baal ik ervan dat Viva gaat stoppen!!!!
          Het topic op Fok is actiever als het programma weer op tv is. Zit zelf ook in dat topic en de sfeer is echt redelijk hetzelfde als hier..
          Seriously?

          Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
          Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

          Terug naar boven