Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 11 (ZONDER SPOILERS)

28-08-2021 12:09 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 28-08-2021 12:12
6.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij niets verbazen als de familie Nagelkerke de kinderen weer paar dagen laten verzuimen van school voor hun vakantie. De leerplicht boeit ze schijnbaar niet zo. Als je zo hard werkt is twee weken Spanje natuurlijk ook veel te weinig als vakantie.
Alle reacties Link kopieren
De opmerking over hygiene in de bakkerij staat er nog steeds op fb. Onder de foto van Junior. Ik zie weini haarnetjes oid (slappe pet op werkt niet hoor).
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer nooit op dit topic maar lees het altijd met veel plezier omdat ik zoveel herkenbare dingen lees. Van de week was ik nogal verbaasd over een post van De Nagelkerkjes en daar reageerde ik nogal kritisch op. Ik werd meteen geblokkeerd. Prima hoor want als ik het dan toch wil lezen zijn ze op elke andere social media te vinden met hetzelfde verhaal. Ik verbaas mij er alleen over dat je dus niet kritisch mag zijn en daar niet een volwassen reactie op terug krijgt. Sofie is zo ontzettend verwend dat ze de realiteit uit het oog is verloren: elke dag uit eten of buiten de deur lunchen, elke dag krijgt ze een anais latte geserveerd en haar kinderen moeten zichzelf entertainen en elkaar. Ik ben blij dat Sofie mij een dienst bewezen heeft en er voor gezorgd heeft dat ik ze niet meer op mijn tijdlijn zie.
C⨀urage schreef:
28-08-2021 14:01
Pa Iven leuk?
Is het jullie ook opgevallen dat hij meeste van de tijd echt schreeuwt? Ja, vaak positieve dingen, maar toch. Met zo'n man en zoveel kinderen staat dat gezin de helft van de tijd op standje hyper. ;-D
Ik vind vader Iven vreselijk. De rest van het gezin vind ik wel heel erg leuk, dus dat compenseert. Hij hoort zichzelf graag praten, vindt zichzelf hilarisch en als niemand luistert, praat hij gewoon wat harder. Ik zou er niet mee kunnen leven, haha.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heet Seven eigenlijk Seven? Hij is toch niet het zevende kind?
Athan schreef:
28-08-2021 15:42
Waarom heet Seven eigenlijk Seven? Hij is toch niet het zevende kind?
Als je Iven meetelt, is hij wel het 7e kind :P
Alle reacties Link kopieren
celestje schreef:
28-08-2021 15:32
Ik reageer nooit op dit topic maar lees het altijd met veel plezier omdat ik zoveel herkenbare dingen lees. Van de week was ik nogal verbaasd over een post van De Nagelkerkjes en daar reageerde ik nogal kritisch op. Ik werd meteen geblokkeerd. Prima hoor want als ik het dan toch wil lezen zijn ze op elke andere social media te vinden met hetzelfde verhaal. Ik verbaas mij er alleen over dat je dus niet kritisch mag zijn en daar niet een volwassen reactie op terug krijgt. Sofie is zo ontzettend verwend dat ze de realiteit uit het oog is verloren: elke dag uit eten of buiten de deur lunchen, elke dag krijgt ze een anais latte geserveerd en haar kinderen moeten zichzelf entertainen en elkaar. Ik ben blij dat Sofie mij een dienst bewezen heeft en er voor gezorgd heeft dat ik ze niet meer op mijn tijdlijn zie.

Ze hebben iig een mooie recensie gekregen, wat een droge croissants daar, bah bah.
makiko wijzigde dit bericht op 28-08-2021 16:44
2.15% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Teva1979 schreef:
28-08-2021 15:25
De opmerking over hygiene in de bakkerij staat er nog steeds op fb. Onder de foto van Junior. Ik zie weini haarnetjes oid (slappe pet op werkt niet hoor).
Ook al weg gefilterd
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
28-08-2021 16:36
Ook al weg gefilterd
Bij hun zaak gaat dat niet, ik zie wel meer slechte recensies daar.
Schone schijn ophouden gaat daar niet op.
Je kon't altaid nog bakker worre
Hoooi!!! En happy new topic!! :cheer2:
Die Ma Kiko lijkt stiekem heel erg op Sofie zie ik! Ik zag haar recensie over de droge croissants en bezocht haar Facebook-pagina. Interessant hoor!
https://www.eet.nu/oudenbosch/nagelkerke

Oude en nieuwere recensies over de lunchroom.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
28-08-2021 16:55
Die Ma Kiko lijkt stiekem heel erg op Sofie zie ik! Ik zag haar recensie over de droge croissants en bezocht haar Facebook-pagina. Interessant hoor!
Hilarisch !!!
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
28-08-2021 16:58
https://www.eet.nu/oudenbosch/nagelkerke

Oude en nieuwere recensies over de lunchroom.
Die recensie van die tosti 😱
Die lunchroom zou qua arrogantie prima in Amsterdam passen. "Wat nou klagen, je mag blij zijn dat je hier wat mag nuttigen!"
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Haha, die Makiko. Sofie als dikke trom. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Mevr. Nagelkerke houdt meer van een bord vol dan van een huis vol.
Het is een dame die op haar wenken bedient wilt worden en geen kritiek duldt.
Wat een verschil met die andere moeders uit het programma.
Als je kijkt hoe leuk het gaat bij die Jelies en Adema familie. Die vaders en moeders hebben veel kinderen maar geven ze ook ECHT aandacht en liefde.
Ik vond het wel lachen dat ze allemaal een ijs kregen, Alex ook.
Misschien saai maar wel een huis vol liefde met normale kinderruzietjes.
Dat meisje bij Buddenbruck die haar baby nichtje de fles geeft en tegelijk op haar telefoon zit.
Dat gezin heeft teveel kinderen, die kunnen er niet mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Topic 10 bij gelezen en ik moet nog de laatste aflevering zien.
Die papegaai :HA:
Ik zou hem leren: Wat heb je het toch weer knap, ouwe.
Wat laat Sofie zich kennen :hihi: elk klein puntje wat haar niet aanstaat haalt ze gauw weg.
Nou begrijp ik wel waarom ze de hele dag op kantoor zit en dan bijkletsen met Jan.
Wat een heerlijk leven heb je dan.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
28-08-2021 16:58
https://www.eet.nu/oudenbosch/nagelkerke

Oude en nieuwere recensies over de lunchroom.
Jee daar staan echt veel slechte dingen tussen.
Niet gaar, vies, persooneel onverschillig en ook dat je je gegevens niet hoefde op te schrijven ivm corona.
Hoe verrassend.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Sofie kan echt niet tegen kritiek. Zo sneu is dat.
Alle reacties Link kopieren
Die bevalling, dat vind ik nou eens knap Janneke!! Zo ontspannen lag ik er niet bij :)
En Harrie :love:
Wel normaal die nesteldrang maar ze zegt dat "anderen" dan zeggen je wist de datum, toch? Dan had je het knap moeten hebben. Dat is niet normaal.

Lief dat uitje voor Ymre haar verjaardag, ze krijgen echt wel allemaal aandacht daar in het gezin volgens mij. Maar in het winterseizoen hoef ik deze familie niet terug te zien. Familie Cudogham ook niet.
Alles draait om die jongste en matcht. Wel leuke mensen op zich beide gezinnen maar ik heb het wel gezien.

Jelies en BB begint ook wat saai te worden na een paar seizoenen en die zomer edities ertussen.

Ik hoop wel op nieuwe families in het nieuwe seizoen. Al zal ik dan BB wel missen, zij horen ze er in thuis inmiddels.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Nee, wel de BB erbij. Ik blijf dat boeiende tv vinden :proud:
Alle reacties Link kopieren
Athan schreef:
28-08-2021 15:42
Waarom heet Seven eigenlijk Seven? Hij is toch niet het zevende kind?
Dat doet mij denken aan 7th son of a 7th son. :mrgreen:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke naam.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven