Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 16 (ZONDER SPOILERS)

12-06-2022 20:39 3011 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 08-08-2022 13:38
34.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat chic! Die zakelijke bespreking over ijsverkoop, aan de ruime tafels, in de caravan.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
13-06-2022 20:20
Zijn die Nagelkerkjes er toch ingeluisd zeg door die Koen. Ik ben lid van de FB groep van VTM (woon in Belgie) en heb het even nagevraagd. Er zijn helemaal geen plannen om nieuwe afleveringen van De Makelaar of De Makelaar Costa Belgica (een programma over Vlaamse makelaars die huizen verkopen in Spanje aan Vlamingen te maken.
Dus voor lul naar Spanje gevlogen en nu is het wel heel zeker dat het een oplichter is.
Ze hoorden ook pas de avond voor de opnames van Koen dat het niet doorging.
Maar waarom?
Ze waren toch al in zee gegaan, zakelijk.
Je kon't altaid nog bakker worre
prada schreef:
13-06-2022 20:20
Zijn die Nagelkerkjes er toch ingeluisd zeg door die Koen. Ik ben lid van de FB groep van VTM (woon in Belgie) en heb het even nagevraagd. Er zijn helemaal geen plannen om nieuwe afleveringen van De Makelaar of De Makelaar Costa Belgica (een programma over Vlaamse makelaars die huizen verkopen in Spanje aan Vlamingen te maken.
Dus voor lul naar Spanje gevlogen en nu is het wel heel zeker dat het een oplichter is.
Ze hoorden ook pas de avond voor de opnames van Koen dat het niet doorging.
Joh, ik zag laatst een stukje van Koen op een Engels-talige lokale zender in Spanje. Ik had verwacht dat het zoiets was.
Of hadden ze gezegd dat het voor de Belgische tv was?
Pofpoffertje schreef:
13-06-2022 20:52
Het lijkt wel een klucht. Hoezee, we komen op tv! Oh nee, toch niet. Een Louis Vuitton shopper en een jurk zijn ook leuk hoor. Fijn, zo'n betrouwbare ontzettend goede vriend die zulke mooie projecten heeft.

Oh nee, toch niet.
Vergeet het sjaaltje niet 😉
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
13-06-2022 22:23
Joh, ik zag laatst een stukje van Koen op een Engels-talige lokale zender in Spanje. Ik had verwacht dat het zoiets was.
Of hadden ze gezegd dat het voor de Belgische tv was?
Ik heb net de vlogvanvandaag stukje gekeken en ze noemen idd de Belgische teevee
Alle reacties Link kopieren
VTM dus
Alle reacties Link kopieren
Zeggen ze in de vlog dat het niet doorging?
Ze waren bij Guus, mijn overburen ook en zijn nu positief getest.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-06-2022 22:33
Ik heb net de vlogvanvandaag stukje gekeken en ze noemen idd de Belgische teevee
Zelfs Jambers niet? :mrgreen:
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
13-06-2022 09:14
Sofie wil altijd alles met Jan. Laatst in de vlog zei ze tegen hem dat ze naar de markt wilde. Waarop Jan zei, dan ga je toch? Jaaa maar ik wil met jouuuuu.
Ja idd terwijl Jan eens uit wilde slapen en rustig aan wilde doen. Maar madam moest en zou naar de markt om bepaalde jurkjes te scoren. Want ze heeft nog geen kleding. Ze zei zelf had het eigenlijk niet nodig maar ja zo zijn vrouwen. Ehh pardon Sofie niet ALLE vrouwen zijn zo
*** Wees niet boos op luie mensen, zij hebben niks gedaan ***
makiko schreef:
13-06-2022 22:20
Maar waarom?
Ze waren toch al in zee gegaan, zakelijk.
Ze zouden samen met Muriel en Koen het jetset leven van Puerto Banus laten zien. Onze bakker en zijn ijsboerin :proud:
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
13-06-2022 22:18
Wow, wat chic! Die zakelijke bespreking over ijsverkoop, aan de ruime tafels, in de caravan.
Je gaat naar de Nagelkerkjes en neemt mee: een grote doos snoep ! :facepalm:
1 van de BB jongens is jarig. Dareau die naar een andere school is gegaan.

Je kan vinden wat je wilt van de fam BB, maar ze schrijven wel lief over de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
14-06-2022 11:47
1 van de BB jongens is jarig. Dareau die naar een andere school is gegaan.

Je kan vinden wat je wilt van de fam BB, maar ze schrijven wel lief over de kinderen.
Is ook zo, je ziet wel dat deze ouders echt van hun kinderen houden. Je kunt beter daar opgroeien dan in Oudenbosch, en op basis van de eerdere afleveringen van EHV had ik nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
14-06-2022 11:58
Is ook zo, je ziet wel dat deze ouders echt van hun kinderen houden. Je kunt beter daar opgroeien dan in Oudenbosch, en op basis van de eerdere afleveringen van EHV had ik nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Klopt. Zo denk ik er ook over. Die gaan wel 100 % voor de kinderen. Dat is bij de fam N 1 %.
Alle reacties Link kopieren
Bij de BB is een van de jongens naar het speciaal onderwijs gegaan, het jochie zit nu goed op zn plek, goede keuze geweest dus. Hoe zou dat bij de Nagelkerkjes gaan, zou het kind ook de kans krijgen om zich op het speciaal (basis) onderwijs te ontwikkelen?
Pingu schreef:
14-06-2022 11:58
Is ook zo, je ziet wel dat deze ouders echt van hun kinderen houden. Je kunt beter daar opgroeien dan in Oudenbosch, en op basis van de eerdere afleveringen van EHV had ik nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Eens.
Pingu schreef:
14-06-2022 11:58
Is ook zo, je ziet wel dat deze ouders echt van hun kinderen houden. Je kunt beter daar opgroeien dan in Oudenbosch, en op basis van de eerdere afleveringen van EHV had ik nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Eens. In de uitzendingen denk je heel anders over het gezin. Ik zou er gillend gek worden.
Maar ze houden van alle kinderen, ongeacht hoe ze zijn.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
14-06-2022 08:12
Ze zouden samen met Muriel en Koen het jetset leven van Puerto Banus laten zien. Onze bakker en zijn ijsboerin :proud:
Ach ja! Wat jammer nu. Geen chique churro ontbijtjes.
Ik blijf Urbanus lezen bij die plaatsnaam.


Buddenbruck zet ook niet zo overdreven vaak iets online. Of ze hebben er geen tijd voor. Ik denk dat allebei ouders zich de benen onder hun kont rennen. Cijferen zichzelf best weg. Maar ze gaan echt voor de kinderen. Wie rijdt anders met liefde zoveel km per dag? Speciaal onderwijs kan ik wel goed begrijpen. Ze nemen iets teveel hooi op hun vork, die dieren allemaal er nog bij. Maar ik vind hun ook leuk.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Zouden de opnames zijn begonnen? Cudhogam's zo stil.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
13-06-2022 12:41
Wat leuk, alle meiden van de familie Adema op het podium :heart:
Echt heel leuk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
scottiewinkie schreef:
14-06-2022 15:56
Zouden de opnames zijn begonnen? Cudhogam's zo stil.
En de BB ook al een tijdje erg rustig
Alle reacties Link kopieren
Ah, NGS invest staat nu op Insta. Kun je zien wat de ondergang van de Nagelkerkjes zal worden.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
14-06-2022 16:15
Ah, NGS invest staat nu op Insta. Kun je zien wat de ondergang van de Nagelkerkjes zal worden.
Ik heb geen insta, dus wat precies bedoel je met deze post?
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
14-06-2022 15:59
En de BB ook al een tijdje erg rustig
Zij gaven aan dat ze niet meer konden inloggen en daarom een tijdje van de radar waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven