Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Ziet er wel gezellig uit. Lijkt mij wel leuk met de broers en zussen.
Ja, mij ook, hgjb!
Alle reacties Link kopieren
.
En ik vond het wel grappig met die rookmelders want zo gaat het bij ons ook. Zijn we aan het gourmetten, beginnen de rookmelders te loeien. Dan moet je maar zien dat je ze uitkrijgt.
Alle reacties Link kopieren
Moet dit topic niet inmiddels omgedoopt worden tot iets als 'Marcels Melodramatische Mekkerpagina'?
Nee hoor, zodra er nieuws is van de andere gezinnen, dan komt dat ook hier
Ik zie alleen maar vrolijke gezichten, het weer wordt beter,bij ons gaat het uitstekend en hebben lekker zin in de zomer.

Hoe gaat het met jullie? Aldus Marcel.





Dan de antwoorden: nou ze zijn allemaal ziek zwak en misselijk. Pijn hier pijn daar. Wat een stel.
Alle reacties Link kopieren
Zn fanclub houdt gewoon niet van dat irritante positieve gedoe..



Laat hun maar lekker zeuren, klagen en aandacht opeisen!
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Beste vrienden/fans na al die jaren iets opgebouwd te hebben heb ik besloten per direct op te stappen als beheerder, ik wil graag alle beheerders bedanken voor alle goede zorgen en zeg jullie tot ziens @ 3e paasdag



1 van de 25 topics van Marcel. Hij zit vast weer te borrelen want het houdt niet op. Al vanaf vanmiddag
Alle reacties Link kopieren
Hij post elke 10 minuten wat, wat een gezeik zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 53 hoe lang willen jullie dat ik doorga met deze groep ?





Pffffffff hahaha bevestiging zoekend
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben als familie besloten om niet meer op tv te komen, wij begrijpen dat wij velen hiermee teleur stellen,maar wij vinden onze privecy belangrijker dan tv, wij houden de groep gewoon aan en zullen foto's blijven laten zien omtrent ons, wij hopen hiermee in alle eerlijkheid een ieder op de hoogte te hebben gebracht.
[q]Dat er leden weggaan vinden wij niet erg............maar laten wij wel eerlijk tegenover elkaar zijn............. respect.[/q]



Nou, Marcel, vorige week vond je ze nog een loser...



1666. Het opengooien heeft geen enorme horde fans binnengehaald.
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar zijn wij dat jullie onze vrienden/fans begrijpen dat er aan elk avontuur een einde komt,wij zijn gestopt op ons hoogtepunt en hopen dat wij een leuke vriendenkring kunnen sluiten op onze fb groep............ dank voor al jullie steun. mvg De Deijsjes



Wij snappen als geen ander dat als je met je treiter op tv bent geweest dat je onder een vergrootglas ligt,alleen zeggen wij,kijk eerst naar jezelf voordat je comment op een ander hebt!
Id hij draait weer door.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat wij besloten hebben niet meer op tv te willen komen, zijn wij bereikbaar voor een ieder, wij houden de groep aan en zullen vele foto's laten zien :-)





Het houdt niet op zeg...
Topicdiarree. Mjn hemel!!!quote:Beste vrienden/ leden/ fans wij zijn blij met jullie allen, sommigen kennen wij langer andere korter,maar uit eindelijk maakt dat niets uit, wij zijn 1,wij zijn 1 groep, wij zijn 1 team. wij zijn de fangroep!
Nou, de award voor de beste vader kan weer uitgereikt worden hoor! quote:Samantha haar auto stuk, wil haar zo graag helpen dat ik zelfs mijn auto beschikbaar stel,alleen moet ze me dan wel naar mijn werk brengen deze week............ochtend & nacht de komende week, hoop zo dat het haar lukt om dat te kunnen regelen, voor je kids doe je alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liene85 schreef op 02 april 2016 @ 21:17:

Dankbaar zijn wij dat jullie onze vrienden/fans begrijpen dat er aan elk avontuur een einde komt,wij zijn gestopt op ons hoogtepunt en hopen dat wij een leuke vriendenkring kunnen sluiten op onze fb groep............ dank voor al jullie steun. mvg De Deijsjes



Wij snappen als geen ander dat als je met je treiter op tv bent geweest dat je onder een vergrootglas ligt,alleen zeggen wij,kijk eerst naar jezelf voordat je comment op een ander hebt!





Er reageert iemand met: " Dat is zo ben zelf veel op de tv geweest met carnaval"

Hij slaat weer door, ook op zo'n aanvallende agressieve toon. Eikel.
Gewoon uitdagen en dan die volgers zijn stikgek.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon 23 posts in de laatste 8uur.
Ik weet wie ik ben, recht door zee en vooral direct, ik weet ook dat velen daar niet mee om kunnen gaan,maar ben wel eerlijk en ga daar mee door tot mijn laatste............... bericht op fb, dan weten jullie dat even........... oja voor die genen die dat niet kunnen waarderen............jammer dan :P





Waarom plaats je zoiets? Uit het niets. Zo onvriendelijk. Bah vreselijke man.
Soms heel soms moet je eens duidelijk maken hoe de vork in de steel zit................

Aldus Marcel.
Idd Marcel Deijs groot gelijk????



Heel veel mensen weten het wel te respecteren... ??



Ik snap het ik ben zelf ook zo eerlijk zijn en niet achter mn rug eerlijk zijn duurd het langst



Aldus de volgers...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven