Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        :O :O :O

        En ook dat Linda weer zwanger is. Waarom??
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        16-05-2021 15:26
        Ik vond het topic meeschrijvende deelnemers echt vervelend. Geen zin om me te moeten verdedigen om wat ik schrijf.
        En deslimste vond ik vaak behoorlijk op de man. Maar goed. Ze zullen vast een manier bedenken om hun mening te laten horen.
        Al kan ik me zo voorstellen dat ze wel wat beters te doen hebben.
        Nou denk niet dat Ivan/deslimste iets beters te doen heeft. Hij maakt zich nogal druk om wat de Viva dames schrijven. Dus hij is zeker niet de slimste. En als je na 8 kinderen alweer een 9 e hebt verwekt dan ben je zeker niet slim.
        Alle reacties Link kopieren
        Jezus, een 9e kind... Waarom??? Ik had de indruk dat Linda 8 kinderen al rete zwaar vond en dat is absoluut niet gek natuurlijk. Echt, waar beginnen ze weer aan?
        Alle reacties Link kopieren
        ontbijtkoekje schreef:
        16-05-2021 16:00
        Jezus, een 9e kind... Waarom??? Ik had de indruk dat Linda 8 kinderen al rete zwaar vond en dat is absoluut niet gek natuurlijk. Echt, waar beginnen ze weer aan?
        Bij een uitje is ze al helemaal over de toeren. Echt niet best.
        Alle reacties Link kopieren
        En de rest van de kinderen vond nummer 8 al niet meer tof..
        Alle reacties Link kopieren
        ontbijtkoekje schreef:
        16-05-2021 16:00
        Jezus, een 9e kind... Waarom??? Ik had de indruk dat Linda 8 kinderen al rete zwaar vond en dat is absoluut niet gek natuurlijk. Echt, waar beginnen ze weer aan?
        Ik schrik ervan. Lijkt wel een baarverslaving
        Ik schrijf net in het vloggers topic dat ik 9 kinderen echt onbegrijpelijk vind.
        Lijkt me voor niemand goed.
        Ik vraag me af mbt die grote gezinnen. Zouden die nu overleggen met de oudste kinderen over wel of geen kind erbij of beslis je dat als ouders zelfstandig?
        Ik bedoel, heb je het er met de oudere kinderen over dat er minder tijd voor hun is, dat ze s'nachts wakker kunnen worden van gehuil en of ze daar problemen mee zouden hebben of niet? Of ze het zoiezo wel leuk zouden vinden?

        Geen idee hoor maar ik zou denk ik het wel in de vergadering gooien, zeker bij kinderen die al boven de 14 zijn. En dan toch wel zwaar laten meewegen hoe hun erin staan.
        Ik vind Linda nu al een behoorlijke stresskip waarin alles perfect moet lopen en dat het vaak lijkt alsof ze een zenuwinzinking nabij is.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        16-05-2021 18:29
        Ik vraag me af mbt die grote gezinnen. Zouden die nu overleggen met de oudste kinderen over wel of geen kind erbij of beslis je dat als ouders zelfstandig?
        Ik bedoel, heb je het er met de oudere kinderen over dat er minder tijd voor hun is, dat ze s'nachts wakker kunnen worden van gehuil en of ze daar problemen mee zouden hebben of niet? Of ze het zoiezo wel leuk zouden vinden?

        Geen idee hoor maar ik zou denk ik het wel in de vergadering gooien, zeker bij kinderen die al boven de 14 zijn. En dan toch wel zwaar laten meewegen hoe hun erin staan.
        Kan mij niet voorstellen dat deze families hun kinderwens overleggen met de rest van het gezin. Vaak is het toch echt wel de moeder van het gezin die het weer voelt kriebelen en broeds verlangt naar een nieuw kind. Kan mij gewoon niet voorstellen dat zo'n man bij zijn vrouw aandringt graag een 9e kind te willen :P
        Nee, moeders wil het dus dan komt het. Zo'n makke schaap van een vader stemt dan maar weer toe.
        Alle reacties Link kopieren
        Zou Linda een verslaving hebben aan zwanger zijn?
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Alle reacties Link kopieren
        Kan mij inderdaad niet voorstellen dat er mannen staan te springen om een 9e op de wereld te zetten. Wel om het te maken maar beetje jammer dat er dan een kind van komt ;-) Zit je tot je zestigste in de puberkinderen en al die jaren ervoor met altijd wel een jankend kind, vreselijk. Die vrouwen zijn verslaafd aan zwanger zijn en baby’s. Als ik een van de oudere kinderen was stak ik geen poot meer uit daar thuis. Jullie keuze zou ik zeggen :bye: :bye: Nooit rust in huis.
        prada schreef:
        16-05-2021 18:29
        Ik vraag me af mbt die grote gezinnen. Zouden die nu overleggen met de oudste kinderen over wel of geen kind erbij of beslis je dat als ouders zelfstandig?
        Ik bedoel, heb je het er met de oudere kinderen over dat er minder tijd voor hun is, dat ze s'nachts wakker kunnen worden van gehuil en of ze daar problemen mee zouden hebben of niet? Of ze het zoiezo wel leuk zouden vinden?

        Geen idee hoor maar ik zou denk ik het wel in de vergadering gooien, zeker bij kinderen die al boven de 14 zijn. En dan toch wel zwaar laten meewegen hoe hun erin staan.
        Ik dacht gelijk hier aan terug:

        https://youtu.be/1JVCp7zWD1g

        Vanaf 12:30
        Colori-del-Mare schreef:
        16-05-2021 19:40
        Ik dacht gelijk hier aan terug:

        https://youtu.be/1JVCp7zWD1g

        Vanaf 12:30
        Ja ik ook. Vond dat zo sneu.
        Ik krijg nooit het gevoel van een warm gezien.
        Goed voor haar insta carrière zal ze hoogstwaarschijnlijk genoeg zooi binnen krijgen 😅
        prada schreef:
        16-05-2021 18:29
        Ik vraag me af mbt die grote gezinnen. Zouden die nu overleggen met de oudste kinderen over wel of geen kind erbij of beslis je dat als ouders zelfstandig?
        Ik bedoel, heb je het er met de oudere kinderen over dat er minder tijd voor hun is, dat ze s'nachts wakker kunnen worden van gehuil en of ze daar problemen mee zouden hebben of niet? Of ze het zoiezo wel leuk zouden vinden?

        Geen idee hoor maar ik zou denk ik het wel in de vergadering gooien, zeker bij kinderen die al boven de 14 zijn. En dan toch wel zwaar laten meewegen hoe hun erin staan.
        Ik denk het niet. En eigenlijk vind ik het ook de beslissing van de ouders. Maar dan wel meenemen in die beslissing wat nóg een kind voor al je kinderen betekent.

        Linda schrijft dat de oudere kinderen het al raar vonden dat ze geen koffie en wijn meer dronk. Die kinderen zijn toch niet achterlijk?
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        16-05-2021 19:46
        Ja ik ook. Vond dat zo sneu.

        Weet ik ook nog goed. En nu vinden de ouderen het zo leuk beweren ze. Geloof er niets van.
        Rosalind schreef:
        16-05-2021 15:38
        :O :O :O

        En ook dat Linda weer zwanger is. Waarom??
        Jah’ ik las het op insta net, Janneke is al 33 weken las ik in de snelligheid’
        Linda in verwachting Janneke wie is de volgende? Ik denk al wie 😅
        Alle reacties Link kopieren
        Ik had een late dienst. Aaah, wat gemist zie ik, daarmee vallen ze van het laatste brokje voetstuk.Vlogs ga ik ook niet volgen.

        Ja, het ging over het kapsel van Shaëlle. De reactie van een volger en daarop de tegengas van Rob en Thaila.
        Ik begrijp best dat ze wat terug zeggen, iemand zegt wat negatiefs over hun kind.
        Maar waarom zou je het willen allemaal? ( I know; Beetje schijnheilig van me, want ik kijk het programma graag en volg af en toe nog wat op fb. )

        Eh
        Wéér zwanger..😳 ik zal wel commentaar krijgen maar het lijkt wel of ze niet wìllen werken, steeds zwanger zijn .
        De enige buitenshuis werkende moeder uit de hele serie is volgens mij Anne.En Sofie doet iets, ik weet niet wat, maar iets. Thaila doet die de kappersopleidig ? Dat is alleen in eigen gezin al de moeite waard; zoveel hoofden, tel uit je winst. Wel leuk voor haar als dat lukt, aan huis bijvoorbeeld.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        16-05-2021 20:59
        Jah’ ik las het op insta net, Janneke is al 33 weken las ik in de snelligheid’
        Linda in verwachting Janneke wie is de volgende? Ik denk al wie 😅
        Laten we maar hopen dat dàt niet gaat gebeuren.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        16-05-2021 20:10
        Ik denk het niet. En eigenlijk vind ik het ook de beslissing van de ouders. Maar dan wel meenemen in die beslissing wat nóg een kind voor al je kinderen betekent.

        Linda schrijft dat de oudere kinderen het al raar vonden dat ze geen koffie en wijn meer dronk. Die kinderen zijn toch niet achterlijk?
        Eens, die kinderen hoeven geen veto te hebben, maar ze erbij betrekken en echt rekening houden met de impact die het op hun gaat hebben vind ik wel belangrijk.

        Het zure hier is dat wat het voor de rest van het gezin betekent überhaupt niet meegenomen lijkt te worden in de afweging. Denk dat dat ook de reactie van Quinten verklaart in dat ene filmpje. Is een hele lieve jongen, maar het wordt bij hem plotseling over de schutting gegooid terwijl het veel impact gaat hebben.
        Alle reacties Link kopieren
        Roseaux schreef:
        17-05-2021 09:35
        Eens, die kinderen hoeven geen veto te hebben, maar ze erbij betrekken en echt rekening houden met de impact die het op hun gaat hebben vind ik wel belangrijk.

        Het zure hier is dat wat het voor de rest van het gezin betekent überhaupt niet meegenomen lijkt te worden in de afweging. Denk dat dat ook de reactie van Quinten verklaart in dat ene filmpje. Is een hele lieve jongen, maar het wordt bij hem plotseling over de schutting gegooid terwijl het veel impact gaat hebben.
        Precies wat ik denk. Ik ben heel erg van leven en laten leven, maar ik vind de keuze dat ze weer voor een kind gaan onbegrijpelijk. Ik vind het vooral sneu voor de jongere kinderen. Nog meer gejenk en gedrein in een al zo onrustige leefomgeving. Nog meer op de bank met een spelcomputer. Want dat is wat me erg opvalt bij de Kraantjes, elke keer zie je die kids op de bank met een telefoon/spelcomputer.

        Ik kan hier eerlijk gezegd geen goed woord voor opbrengen.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        16-05-2021 18:31
        Ik vind Linda nu al een behoorlijke stresskip waarin alles perfect moet lopen en dat het vaak lijkt alsof ze een zenuwinzinking nabij is.
        Oh joh dat vind ik helemaal niet! Ik ben zelf gestresster bij uitjes met twee kinderen. En leuk toch dat ze weer zwanger zijn? Als je zelf geen groot gezin wil prima, maar je kunt voor een ander niet bepalen wat een goed aantal kinderen is. Volgens mij genieten ze enorm van hun kinderen, huis ziet er keurig uit, niks mis mee toch?
        Alle reacties Link kopieren
        reckless schreef:
        16-05-2021 17:13
        Ik schrik ervan. Lijkt wel een baarverslaving
        Ja, interessantdoenerij is het. Bah, ik kan hier heel slecht tegen.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        16-05-2021 19:46
        Ja ik ook. Vond dat zo sneu.
        Ja heel sneu was dat.
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven