Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
22-05-2024 19:46
Dat verklaart waarom sommige mensen de eerste k in die achternaam, verwisselen met de letter m.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Aneliz schreef:
23-05-2024 05:35
Ze bedoelt vloggen. Merel heeft de vlogcamera mee dus de overige kinderen hebben even vakantie 🥳
Volgens de laatste paar vlogs, hebben ze er nu 2. Ik zag de oude camera in de keuken liggen toen Jan wat zei in de camera. Hoezo niet vloggen? Ze kunnen toch die oudere aan Merel meegeven voor London? Of is die oudere kapot.?...want daar heb ik niets over gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Volgensmij is janneke alweer een aardig wat kilo's aangekomen na het weekje met lieve vriendinnen. Ik gok dat ze ergens in september weer op haar oude gewicht zit.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
yellowpino schreef:
23-05-2024 08:58
Blijkbaar leest ze hier mee, want ze heeft het later aangepast. Tenminste ze heeft in de zin 1 keer het woord vliegen in vloggen veranderd. Niet gezien dat het er nog een keer verkeerd staat. Kinderen even geen vlogcamera op hun gericht maar gelukkig laat Jan zich weer leuk fotograferen tijdens date night... En Junior heeft vandaag schoolreis: ik gok dat ze die vanavond wel, misschien wel samen, op gaan halen.
Of opa en oma, want die hebben de kindjes zo gemist. Dat komt mooi uit want dan kunnen zij nog bijkletsen.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Sofie in de reels: #eindelijk #karma #Spanje #opgesloten #afwachten
En een foto van vrouwe Justitia.
De oplichter waarschijnlijk opgepakt/berecht?

Ze is zowaar zelf Junior wezen uitzwaaien... Ze leest echt mee hier haha.
Alle reacties Link kopieren
Wat verrassend: foto van Junior dat hij weer veilig thuis is van de schoolreis. Foto naast de bus. Dus die is wel opgehaald na de schoolreis.
yellowpino wijzigde dit bericht op 23-05-2024 19:43
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het ziet er wel gezellig uit die vriendinnen met Janneke, ze straalt. Fijn dat ze dat "mag" beleven. En ook nog in een mooie omgeving.
"Even" iets anders dan luiers, sopdoeken, en snoetenpoetsers.
Zou dat voor al die vrouwen gelden?
(vraag ik me af, na een paar verhalen hier)
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
En èchte fans zie ik; "wat zie je er slank uit, hoe heb je dat gedaan?"
:facepalm:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
yellowpino schreef:
23-05-2024 17:28
Wat verrassend: foto van Junior dat hij weer veilig thuis van de schoolreis. Foto naast de bus. Dus die is wel opgehaald na de schoolreis.


Verschil moet er zijn :facepalm:

Oh, oh, wat was Sofie graag naar Londen gegaan.
Het hele Amazonprogramma paste de diva.
Twee nachten in het Hilton, ze heeft de prijzen opgezocht, duurder kan haast niet.
Elke dag opgehaald worden, met elke dieetwens wordt rekening gehouden.
Gift baggs met allemaal luxe verwennerijtjes.
Maar.............een invitatie voor slechts 1 persoon, dus dan gaat de diva niet.
Als ze Jan en zichzelf op de lijst had kunnen krijgen, was die reis echt niet naar Merel gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Zou ze echt niet durven zonder Jan ofzo? Ik vind het ongezond zoals ze altijd aan hem hangt. Zelfs op de harmonie komt ze hem halen.
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
23-05-2024 17:49
Verschil moet er zijn :facepalm:

Oh, oh, wat was Sofie graag naar Londen gegaan.
Het hele Amazonprogramma paste de diva.
Twee nachten in het Hilton, ze heeft de prijzen opgezocht, duurder kan haast niet.
Elke dag opgehaald worden, met elke dieetwens wordt rekening gehouden.
Gift baggs met allemaal luxe verwennerijtjes.
Maar.............een invitatie voor slechts 1 persoon, dus dan gaat de diva niet.
Als ze Jan en zichzelf op de lijst had kunnen krijgen, was die reis echt niet naar Merel gegaan.
Aha, daar komt de aap uit de mouw. Ik vond het echt heel raar, dat ze zelf niet gingen. Merel doet niks influence-achtigs toch, met haar accounts? En ze is de meeste tijd niet eens bij haar vlogfamilie. Dat kwam goed uit dat ze in Nederland is nu.
Tot zover de betrouwbaarheid van de influencers.
:bye:
makiko wijzigde dit bericht op 23-05-2024 18:58
Reden: .
0.06% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
23-05-2024 18:24
Zou ze echt niet durven zonder Jan ofzo? Ik vind het ongezond zoals ze altijd aan hem hangt. Zelfs op de harmonie komt ze hem halen.
Of bang dat iemand er met haar kip met de gouwe aiere vandoor gaat?
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
23-05-2024 12:05
Volgensmij is janneke alweer een aardig wat kilo's aangekomen na het weekje met lieve vriendinnen. Ik gok dat ze ergens in september weer op haar oude gewicht zit.
Dacht dat ik het ook al zag! Maar dat dieet met shakes is niet vol te houden dus zodra je een boterham eet vliegen de kilo’s er weer aan🤷‍♀️
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
23-05-2024 18:56
Aha, daar komt de aap uit de mouw. Ik vond het echt heel raar, dat ze zelf niet gingen. Merel doet niks influence-achtigs toch, met haar accounts? En ze is de meeste tijd niet eens bij haar vlogfamilie. Dat kwam goed uit dat ze in Nederland is nu.
Tot zover de betrouwbaarheid van de influencers.
:bye:
Wow echt bizar eigenlijk! Dat die organisatie er mee akkoord is gegaan dat Merel komt, ze is zelden in de vlog te zien. Zelf heeft ze een poging vloggen gedaan maar is de daar gelukkig mee gestopt, slechter kon het gewoon niet.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
23-05-2024 18:58
Of bang dat iemand er met haar kip met de gouwe aiere vandoor gaat?
Ja als zelfs de honden al in zijn kruis duiken (zoals Lisa Marie schreef).... wat moet het dan wel niet zijn met de vrouwen :whip:
Daar moet ze wel bij blijven uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Jan had ook wel willen gaan hoor, toen hij Sofie hoorde vertellen wat er allemaal gratis te krijgen was op dat event.
Helaas spreekt de vent amper een woord Engels, dus die redt het niet zonder zijn Sofietje.
Gelukkig gaat Merel alles filmen, dus pikken de twee er toch iets van mee.
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
23-05-2024 21:29
Jan had ook wel willen gaan hoor, toen hij Sofie hoorde vertellen wat er allemaal gratis te krijgen was op dat event.
Helaas spreekt de vent amper een woord Engels, dus die redt het niet zonder zijn Sofietje.
Gelukkig gaat Merel alles filmen, dus pikken de twee er toch iets van mee.
Spreekt Sofie wel Engels? Ze heeft natuurlijk pabo gedaan dus dat zal wel.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
23-05-2024 20:20
Wow echt bizar eigenlijk! Dat die organisatie er mee akkoord is gegaan dat Merel komt, ze is zelden in de vlog te zien. Zelf heeft ze een poging vloggen gedaan maar is de daar gelukkig mee gestopt, slechter kon het gewoon niet.


Het was inderdaad behoorlijk slecht.
Ze had slechts twee belangrijke interesses, eten en haar uiterlijk, daar maak je natuurlijk geen interessante vlogs mee.
Misschien verrast ze ons, je weet het niet van tevoren.
(alleen begon ze in de vlog wel over verse aardbeien met chocolade, dus ik hou m'n hart vast)
Alle reacties Link kopieren
YouTube is een geweldig platform, maar helaas ook een bak vol baggerslechte vlogs. Heb nog nooit een filmpje van de bakkers af kunnen kijken wegen pijn aan ogen en of oren, behalve misschien de bakflix over zuurdesembrood.
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
23-05-2024 17:49
Verschil moet er zijn :facepalm:

Oh, oh, wat was Sofie graag naar Londen gegaan.
Het hele Amazonprogramma paste de diva.
Twee nachten in het Hilton, ze heeft de prijzen opgezocht, duurder kan haast niet.
Elke dag opgehaald worden, met elke dieetwens wordt rekening gehouden.
Gift baggs met allemaal luxe verwennerijtjes.
Maar.............een invitatie voor slechts 1 persoon, dus dan gaat de diva niet.
Als ze Jan en zichzelf op de lijst had kunnen krijgen, was die reis echt niet naar Merel gegaan.
Merel zat al te glunderen bij de vermelding op de info over Goodie Bags in London.
Ik snap het wel. Het sluit aan bij haar opleiding business&marketing. Haar vriend komt uit Canada.
Volgens haar ouders wilde ze later een ijssalon in Spanje beginnen...
Ze is een echte globetrotter.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
23-05-2024 20:20
Wow echt bizar eigenlijk! Dat die organisatie er mee akkoord is gegaan dat Merel komt, ze is zelden in de vlog te zien. Zelf heeft ze een poging vloggen gedaan maar is de daar gelukkig mee gestopt, slechter kon het gewoon niet.
Dat vind ik helemaal niet zo bizar. Ze sturen vast gewoon een uitnodiging naar de familie Nagelkerke.
En eigenlijk denk ik dat Merel daar veel beter past dan Jan en Sofie. Die zichzelf geweldig vinden (Sofie) en alles beter weten (Jan).

Maar waar zien jullie dit alles? Ze is er nu toch?

Sofie heeft het over de verbouwing en nieuwe ovens. Waar gaat dat over?
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
23-05-2024 20:20
Wow echt bizar eigenlijk! Dat die organisatie er mee akkoord is gegaan dat Merel komt, ze is zelden in de vlog te zien. Zelf heeft ze een poging vloggen gedaan maar is de daar gelukkig mee gestopt, slechter kon het gewoon niet.
Ik denk niet dat die organisatie de vlogs bekijkt.
Ze knallen wat links de socials op.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
23-05-2024 21:29
Jan had ook wel willen gaan hoor, toen hij Sofie hoorde vertellen wat er allemaal gratis te krijgen was op dat event.
Helaas spreekt de vent amper een woord Engels, dus die redt het niet zonder zijn Sofietje.
Gelukkig gaat Merel alles filmen, dus pikken de twee er toch iets van mee.
Gaat ze echt alles filmen? Of wordt het weer van die slaapkamer bijpraat vlogs.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Nova schreef:
23-05-2024 22:54
Dat vind ik helemaal niet zo bizar. Ze sturen vast gewoon een uitnodiging naar de familie Nagelkerke.
En eigenlijk denk ik dat Merel daar veel beter past dan Jan en Sofie. Die zichzelf geweldig vinden (Sofie) en alles beter weten (Jan).

Maar waar zien jullie dit alles? Ze is er nu toch?

Sofie heeft het over de verbouwing en nieuwe ovens. Waar gaat dat over?
Ze gaan één van de bakkerijen verbouwen. Foto's op insta. Vandaag komt Merel weer terug, dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net achter elkaar de dagelijkse verslagen van de Nagelkerkjes en de Zeldenrustjes zitten lezen en ineens viel me op dat ze beiden (ik volg de Nagelkerkjes pas sinds ik hier lid werd, de Zeldenrustjes al wat langer) eigenlijk in dezelfde trant schrijven:

Opsomming van:
Wat de kinderen deden, met welke vriendjes/vriendinnetjes ze meegingen en wie er kwam spelen (meestal het eerste)
Wat de mannen (Jan en Jozua) deden,
Wat de dames (Sofie en Jantina) deed qua “ werk”
Wat er gegeten werd

Mijn conclusie:
Beide dames zijn verwend en de mannen zijn harde werkers
Beide dames zijn verslaafd aan de aandacht op social media

Dat de ene dame/familie hier dagelijks aandacht krijgt moet dus wel liggen aan het feit dat dame N meer gevolgd wordt door forumleden alhier dan dame Z?

Tot zover mijn overpeinzing :popcorn:
Anderen vinden wat van mij, ikzelf ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven