Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Optreden voor een groot publiek, aldus Janneke. 3 man en een paardenkop :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Janneke ziet er nog steeds goed uit. Ik zie geen verstopte kilo's in donkere, wijde kleding.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren
Janneke straalt helemaal. De afgelopen week al met haar vriendinnen maar nu haar moeder er is geeft ze bijna licht. Wat heeft ze deze mensen gemist in haar vallei.
Alle reacties Link kopieren
Jupiter schreef:
25-05-2024 22:50
Janneke straalt helemaal. De afgelopen week al met haar vriendinnen maar nu haar moeder er is geeft ze bijna licht. Wat heeft ze deze mensen gemist in haar vallei.
Ze had gewoon niet naar Spanje moeten gaan
Alle reacties Link kopieren
Nutella schreef:
25-05-2024 22:26
Janneke ziet er nog steeds goed uit. Ik zie geen verstopte kilo's in donkere, wijde kleding.
Ik zie het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Weer een mooi leesbaar verslag van Sofie.
Ik ben benieuwd wanneer ze het benoemt, dat hun huis toch weer te koop staat.
Waarom ze tot deze keuze gekomen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jupiter schreef:
25-05-2024 22:25
Optreden voor een groot publiek, aldus Janneke. 3 man en een paardenkop :rofl:
De helft van t publiek bestaat uit aige volk uit hun aige vallai... Wat springende zusjes en zo.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
26-05-2024 07:30
Weer een mooi leesbaar verslag van Sofie.
Ik ben benieuwd wanneer ze het benoemt, dat hun huis toch weer te koop staat.
Waarom ze tot deze keuze gekomen zijn.
Ik keek vandaag even op hun pagina op Ig, maar nergens meer reacties van volgers te zien?
Alle reacties Link kopieren
Ook op de facebookpagina van de bakkers komen weinig reacties meer. Of geswifferd of reageren zelfs de trouwe fens niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Nutella schreef:
25-05-2024 22:26
Janneke ziet er nog steeds goed uit. Ik zie geen verstopte kilo's in donkere, wijde kleding.
Ik ook niet. In een week tijd kom je ook echt geen kilo's aan hoor. In ieder geval niet zo dat een ander dat kan zien.
...
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
25-05-2024 22:53
Ze had gewoon niet naar Spanje moeten gaan
Dat was inderdaad voor iedereen beter geweest!
Alle reacties Link kopieren
Nutella schreef:
25-05-2024 22:26
Janneke ziet er nog steeds goed uit. Ik zie geen verstopte kilo's in donkere, wijde kleding.
Ik ook niet.
Ze ziet er fitter uit dan in Nederland.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het zingen beter deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook een stralende Janneke. En ergens logisch toch...haar leven was altijd eenvoudig in de zin van veel kopjes koffie bij familie en vrienden en zorgen voor je kinderen.
De afgelopen maanden ver weg van dat alles, in een verlaten vallei in Spanje enkel met je kinderen en man die knetterhard moet werken om brood op de plank te krijgen, kinderen die stoppen met school en weinig sociale contacten EN op de valreep verzeild raken in een pyramidesysteem met hippe teksten en tripjes...dat doet wat met je...
En dan even je vriendinnen en zussen en moeder om je heen hebben zal veel goeds doen.
En wat kilo's minder doet haar waarschijnlijk ook gewoon heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Wat bizar dat oude kussen van Madelief. Dan smijt je zo met geld en ga je ongeveer 5 keer per week uit eten maar een gewoon normaal heel kussen voor je kind kan er niet vanaf.
Dat wordt pas vervangen als claudpillow met een samenwerking komt.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat kussen! Schandalig!
Ik heb ook even naar dat huis gekeken. Weet sofie niet dat kleren verkleuren door de zon? Die trouwjurk en pak op deze manier, voor een raam, is geen goed idee.
Staan veel dubbele foto's op.

Het huis aan zich ziet er aardig uit (als je hem leeg haalt) maar als kantoor bv beter geschikt. Is de makelaar zijn broer ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
26-05-2024 23:37
Wat bizar dat oude kussen van Madelief. Dan smijt je zo met geld en ga je ongeveer 5 keer per week uit eten maar een gewoon normaal heel kussen voor je kind kan er niet vanaf.
Dat wordt pas vervangen als claudpillow met een samenwerking komt.
Ja echt he, helemaal kapot, onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ohh dat kussen, dat is geeneens een kussen meer te noemen :cry:
Wat ontzettend erg
Alle reacties Link kopieren
Popcorn schreef:
27-05-2024 07:38
Ohh dat kussen, dat is geeneens een kussen meer te noemen :cry:
Wat ontzettend erg
En Jan er stom om lachen, kan toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is echt om te schamen
Alle reacties Link kopieren
Popcorn schreef:
27-05-2024 09:07
Ja het is echt om te schamen
Precies dat, en dan zo vaak uiteten en madelief slaapt op iets wat ooit een kussen was.
Alle reacties Link kopieren
Toch heb ik t idee dat ze de boel een beetje opjutten en dat dit niet echt haar kussen is. Dat zal de diva's eer toch te na zijn.
Ze zullen het wel een beetje overdrijven om zodoende geloofwaardig te maken dat ze echt aan een Cloudpillo kussen toe zijn.
Alle reacties Link kopieren
MinaBakgraag schreef:
27-05-2024 10:40
Toch heb ik t idee dat ze de boel een beetje opjutten en dat dit niet echt haar kussen is. Dat zal de diva's eer toch te na zijn.
Ze zullen het wel een beetje overdrijven om zodoende geloofwaardig te maken dat ze echt aan een Cloudpillo kussen toe zijn.
Dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
MinaBakgraag schreef:
27-05-2024 10:40
Toch heb ik t idee dat ze de boel een beetje opjutten en dat dit niet echt haar kussen is. Dat zal de diva's eer toch te na zijn.
Ze zullen het wel een beetje overdrijven om zodoende geloofwaardig te maken dat ze echt aan een Cloudpillo kussen toe zijn.
Dan zijn ze toch super en super intriest.
Alle reacties Link kopieren
Toch ben ik wel jaloers op de Nagelkerkjes. Nou ja, op wat ze allemaal (vr)eten en drinken. Ik zou echt tonnetje rond zijn met zo’n eet- (en vooral drink-) patroon. Vanavond loaded nacho fries op het menu. Zo te zien een berg patat met shoarma en chips erboven op, met kaas en sausjes. Heeerlijk! Een stuk lekkerder dan mijn gekookte broccoli, kipfilet en zilvervliesrijst met een woksausje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven