Entertainment alle pijlers

een huis vol

14-12-2011 11:13 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand naar 'een huis vol'? Over die 2 gezinnen met 12 kinderen?
Waar komt dat? Kan je het ook terug kijken, lijkt me erg interessant!
Waar is het op?
Toevallig gisteren gezien. Beide gezinnen komen leuk over en dat die jongen van 27 nog thuiswoont kan natuurlijk. Zo makkelijk is het niet om een woning in amsterdam te krijgen en verder zal hij het wel ontzettend naar zijn zin hebben. Kreeg alleen de kriebels van de kleurencombi in de jongensslaapkamer. hihihi.
Ja ik kijk het! Idd, wat jij zegt: moeders wil nog meer kinderen maar is inmiddels 46 en dat de jongste syndroom van down heeft, doet er blijkbaar niet toe. Oh, en ze wonen ook nog eens met z'n allen op 5 hoog. Verschrikkelijk haha maar wel leuk om te kijken.
Viel mij op dat ze allemaal witbrood eten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 14 december 2011 @ 11:19:

Viel mij op dat ze allemaal witbrood eten.Goedkoper misschien?
quote:Star schreef op 14 december 2011 @ 11:22:

[...]

Goedkoper misschien?Ja denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom zou het er dan toe moeten doen dat die jongste zoon down heeft?

Ik vind het leuke mensen, allebei de gezinnen! Wat een onderneming zeg, 12 kinderen. Zijn volgens mij ook aparte types die zich gewoon lekker niets aantrekken van wat 'men' er van vindt. Zoals die ene vader die de zak rijst op zijn hoofd tilt, en die andere moeder die het hele huis roze schildert. Geweldig toch, als je zo je eigen gang gaat zonder je aan te trekken van wat 'normaal' is!
Viel mij overigens op dat ze volgens mij die muur stonden te lakken, met een lakroller, in plaats van dat er muurverf gebruikt werd!
Ik vond het zo raar dat ze niet eens de geboortedata van hun kinderen snel konden opnoemen. Maar ja, 12 data..dat is me ook nogal wat.
Dat onderstel van die tafel dat de woning ingesleept werd...
quote:pinks schreef op 14 december 2011 @ 11:24:

Waarom zou het er dan toe moeten doen dat die jongste zoon down heeft?

Inderdaad. Hun keuze.
quote:Weekend schreef op 14 december 2011 @ 11:14:

Waar komt dat? Kan je het ook terug kijken, lijkt me erg interessant!klik
ik heb niet goed gekeken denk ik. hoezo is die jongste ziek? ik heb daar niks over gehoord, wel dat hij gek is op andré hazes

het zou mijn grootste nachtmerrie zijn.. 12 kinderen.. maar volgens mij is het geen probleem in die gezinnen
En doooooor!
ja ik kijk het ook, ik was vooral verbaasd dat ze met zijn 14-en op een flat wonen! Ik word al claustrofobisch als ik er naar kijk.

Kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment niet meer "uitmaakt" of je nu 10, 11 of 12 kinderen hebt.
quote:broadway schreef op 14 december 2011 @ 11:26:

ik heb niet goed gekeken denk ik. hoezo is die jongste ziek? ik heb daar niks over gehoord, wel dat hij gek is op andré hazes

Pseudo kroep had ie.
quote:lykkeli schreef op 14 december 2011 @ 11:16:

Ja ik kijk het! Idd, wat jij zegt: moeders wil nog meer kinderen maar is inmiddels 46 en dat de jongste syndroom van down heeft, doet er blijkbaar niet toe. Oh, en ze wonen ook nog eens met z'n allen op 5 hoog. Verschrikkelijk haha maar wel leuk om te kijken.Gelukkig is moeders binnenkort uitgebroed.
quote:Annie.Ooi schreef op 14 december 2011 @ 11:25:

Ik vond het zo raar dat ze niet eens de geboortedata van hun kinderen snel konden opnoemen. Maar ja, 12 data..dat is me ook nogal wat.Nou mijn vriend heeft al moeite met 2 datums te onthouden dus laat staan 12
Vlinder, volgens mij was het ook geen muurverf wat ze gekocht hebben, die bruine kleur leek wel hoogglans, de hele muur glom.

Het progr. is op doordeweekse avonden om 19.25 u. op Ned.1. te zien. Tuurlijk kan een jongen van 27 nog thuis wonen, maar jeetje, met zijn allen op 5 hoog... het lijkt me dan toch niet zo'n slecht idee als er eens wat meer ruimte komt voor de kleintjes. Het kleintje met syndr. van Down krijgt bijna geen lucht, omdat ie pseudokroep heeft en 1 v.d. zoons staat in de keuken te roken bijv. Pa staat te verven, zoon van 24 zit voetbal te kijken, ze komen zo passief over.

Dan vind ik het bij die andere fam. allemaal wat netter en leuker eruitzien. Iedereen stapt netjes onder de douche bijv., terwijl bij de fam. D. dat alleen in het weekend gebeurt...
Volgens mij is moeder D. toch echt 48, staat in het onderschrift aan het begin v.h. progr.
Ik vind vader B. erg leuk, hoe hij met zijn kinderen omgaat enzo.
Het leken wel restjes verf, mijn god wat een kleuren bij elkaar
Nou beter dan dat roze in de rest van het huis.
De moeder op het flatje heet Ingridt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven