Entertainment alle pijlers

Elementary

08-01-2013 21:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog andere mensen die de nieuwe serie Elementary aan het kijken zijn?

Tot nu toe vind ik het niet heel bijzonder, maar ik heb gister nog naar Sherlock met Benedict Cumberbatch gekeken, dus ik ben wellicht zwaar biased. Wat vinden jullie ervan?

Liever elitair dan een pauper!
Ik heb beide series helemaal gezien en ik kan ze allebei met stip aanraden. Denk dat je gewoon ff Benedict's Sherlock los moet laten en Johnny's versie niet daarmee vergelijken. Het Ijn 2 totaal verschillende interpretaties namelijk.

Wat mij betreft allebei erg leuke series dus.
Ik vind het erg leuk, andere serie heb ik (nog) niet gezien.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Het grote verschil is bovendien dat Elementary Amerikaans is en Sherlock Brits. Britse series zitten nou eenmaal wat lekkerder in elkaar vind ik. Het verhaal is net wat ingewikkelder, daar hou ik wel van.
Van Sherlock heb ik de meeste afleveringen al heel vaak gezien. Ben stiekem heeeeel erg een klein beetje verliefd op Benedict, dus de overgang is indd zwaar.

Dat het verhaal simpeler zou zijn had ik wel verwacht, maar ik vind hem een beetje te aardig hoofd hebben. En af en toe te mild ("Sometimes I had being right" bij het zien van een lijk?). Maar goed, ik zal aflevering 2 ook nog een kans geven.
Sorry...

Ik zit helemaal in Grimm

Van de week op tv gezien

Toen snel on line aan de rest van seizoen 1 gekeken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind ze allebei heel goed. Zit nu toevallig voor de tweede keer Dogs of the Baskerville te kijken. Keigoed! Ze gaan binnenkort weer beginnen met de Engelse serie opnemen: Martin Freeman speelt ook nog in The Hobbit, dus dat is wel even plannen...
quote:Britannia schreef op 08 januari 2013 @ 21:38:

Het grote verschil is bovendien dat Elementary Amerikaans is en Sherlock Brits. Britse series zitten nou eenmaal wat lekkerder in elkaar vind ik. Het verhaal is net wat ingewikkelder, daar hou ik wel van.Yup, in Amerika moet iedereen met het IQ van een doperwt het ook kunnen begrijpen.
Ik vind Elementary echt een afknapper, maar ik ben ook een groot Sherlockfan sinds ik de eerste serie zag in de UK.
Wat slecht en iemand die een Engelsman moet voorstellen moet niet eten als een Amerikaan. Maw juist bij Sherlock zijn de details belangrijk.

En ik ben ook helemaal hoteldebotel van Benedict. Deze man is te soft en te snel boos, ipv geïrriteerd van de domheid om hem heen, hij is gewoon niet krachtig genoeg.

Een Amerikaan die wel geweldig Sherlock neerzet is Robert Downey jr. Die snapt het ook.
Ik vond het tegenvallen.

Deze Sherlock vind ik een middelmatige mix van Patrick Jane (The Mentalist) en Greg House.
Ik ga niet meer kijken. Kunnen we hier geen Sherlock appreciation-topic van maken?

Ik heb ook gekeken en werd er nog niet warm van. Wel vond ik de tweede aflevering beter dan de eerste, maar ik zal er niet thuis voor blijven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven