Entertainment alle pijlers

Elementery

26-02-2013 19:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Sherlock Holmes, het is vanavond op SBS, wie volgt het en is het te pruimen?
Het gaat wel. Niet bijzonder.
Het is er al een tijdje op. Heb van 1e aflevering stukje gezien maar vond het niet echt bijzonder dus volg t niet. Dan liever the Following! Komt erna en echt super spannend!
Ik volg het vanaf het begin en vind het erg leuk! Aanrader! Mijn zusje vond het minder, schijnt erg op The Mentalist te lijken. Maar ik hou wel van het nieuwe sausje over Sherlock
Ah fijn reacties! Ik ga het proberen en kijk daarna The Following.
Zeker leuk. Inderdaad in de categorie The Mentalist en Life. The following moet je echter echt vanaf aflevering 1 bekijken (ik weet niet of je al begonnen was).
Ik vond de Engelse beter en grappiger maar ik heb wel ongeveer vijf afleveringen geboeid kunnen kijken.
Nee, kan ik niet meer instappen nu?
Ik heb een paar afleveringen gezien. De zoveelste crime-serie met een weirdo in de hoofdrol.

Maar wel grappig toch.
You are enough. Seriously, no need for any more of you.
Week 24 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vond de eerste aflevering mwaah, maar inmiddels een stuk leuker. Hoewel de serie Sherlock nog steeds beter is.

The Following is verslavend. Objectief gezien is het enigszins ruk, maar toch is het leuk.
Liever elitair dan een pauper!
Leuk hoor, ik vind het fijne van Elementary dat je best eens een aflevering kunt missen. Maar the Following moet je eigenlijk wel vanaf aflevering 1 gezien hebben hoor, persoonlijk vind ik die serie leuker en spannender dan Elementary
Elementary kijken wij altijd samen. We nemen het op want op dinsdagavond gaat mijn man naar school. Ik vind het een leuke serie om te kijken. Niet geweldig prachtig mooi maar gewoon een leuke serie.

The following kijk ik ook en vind ik ook spannend. Maar het heeft een ingewikkelde verhaallijn en hangt aan elkaar van flashbacks dus je moet de eerste afleveringen inderdaad wel gezien hebben.
Wij, man en ik, vinden het een leuke, makkelijk te kijken serie. Maar ik weet niet hoe lang dit leuk blijft, het is wel steeds hetzelfde kunstje.
Ik vond sherlock.duidelijk.veel gaver
Hehe ja dit is maar de helft van Sherlock, maar wel kijkbaar. Ik kijk het wel en idd erna The Following, die wel echt spannend is
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven