Escape World Amsterdam
zondag 16 oktober 2016 om 19:02
Ik wilde reserveren bij Escape World Amsterdam en kwam erachter dat het voor 4 personen 96 euro kost. Best veel voor een uurtje. Is dat het waard en zijn alle escape rooms zo duur?
Als jullie er nog een weten die geschikt is voor 12-jarigen en in de buurt van Haarlem-Amsterdam, en wat betaalbaarder, hoor ik het graag
Als jullie er nog een weten die geschikt is voor 12-jarigen en in de buurt van Haarlem-Amsterdam, en wat betaalbaarder, hoor ik het graag
zondag 16 oktober 2016 om 19:17
Ja, is altijd flink prijzig. Maar ik denk dat je in Amsterdam nog wel extra betaalt, omdat dat natuurlijk een populaire stad is.
Misschien is er net buiten de stad nog eentje te vinden die goedkoper is?
Hier een lijstje:
https://www.escaperoomsne ... provincies/noord-holland/
Misschien is er net buiten de stad nog eentje te vinden die goedkoper is?
Hier een lijstje:
https://www.escaperoomsne ... provincies/noord-holland/
zondag 16 oktober 2016 om 19:20
Ik vind het trouwens wel het geld waard. Je kunt zo'n kamer maar één keer doen, dus moeten ze het hebben van unieke bezoekers.
En daarnaast is het bedenken van een leuke, uitdagende kamer ook een hele uitdaging.
Ik heb er nu een paar gedaan en vind het echt geweldig! Tot nu toe uit alle kamers ontsnapt
En daarnaast is het bedenken van een leuke, uitdagende kamer ook een hele uitdaging.
Ik heb er nu een paar gedaan en vind het echt geweldig! Tot nu toe uit alle kamers ontsnapt
zondag 16 oktober 2016 om 19:38
quote:nlies schreef op 16 oktober 2016 @ 19:37:
tijdje geleden een in Breda gedaan, was 22 pp .
Is wel gemiddelde prijs denk ik.En als je bedenkt dat ik afgelopen kermis naar een attractie heb staan kijken die 7,50 P.P was, en dat je daar binnen 3 minuten weer uit bent, valt 25 euro voor een uur wel mee
tijdje geleden een in Breda gedaan, was 22 pp .
Is wel gemiddelde prijs denk ik.En als je bedenkt dat ik afgelopen kermis naar een attractie heb staan kijken die 7,50 P.P was, en dat je daar binnen 3 minuten weer uit bent, valt 25 euro voor een uur wel mee
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 22 oktober 2016 om 19:49
We zijn geweest en het was heel erg leuk! En heel moeilijk dus we zijn helaas maar tot halverwege gekomen. Later hoorden we dat het slagingspercentage van deze kamer 25% is, en we voor de eerste keer dus beter een makkelijkere hadden kunnen kiezen. Wat zo leuk was, was dat de kinderen zoveel konden inbrengen. Die proberen gewoon van alles te draaien en frutsen, en dan bleek dat dus de bedoeling. Bij een ander onderdeel kon ik juist weer de oplossing vinden.
Ik vind het dus wel een aanrader
Ik vind het dus wel een aanrader