Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Ik geloof niet dat dit soort gedrag de standaard is of gaat zijn.
Natuurlijk heb je dergelijke types ertussen zitten. Echter er zullen meer dan genoeg mensen overblijven die dit niet normaal vinden en die dit niet nastreven.

Vroeger gebeurden dergelijk zaken ook, echter werd dat niet groots via internet of TV getoont.


Overigens.....series als Geordie Shore....die zijn pas ECHT erg! Die kijk ik niet meer, daar schaam ik me echt te zeer voor. Dat gaat way to far!
Ttroeteltje schreef:
25-06-2018 12:04
Ik geloof niet dat dit soort gedrag de standaard is of gaat zijn.
Natuurlijk heb je dergelijke types ertussen zitten. Echter er zullen meer dan genoeg mensen overblijven die dit niet normaal vinden en die dit niet nastreven.

Vroeger gebeurden dergelijk zaken ook, echter werd dat niet groots via internet of TV getoont.


Overigens.....series als Geordie Shore....die zijn pas ECHT erg! Die kijk ik niet meer, daar schaam ik me echt te zeer voor. Dat gaat way to far!
Ja vind je?

Ik kijk nu Floribama shore op videoland. Ik weet serieus niet wat ik erger vind. Mensen die zo zat zijn dat ze in bed pissen, of mensen die op tv met alles neuken met een gat er in?
Floribama Shore vind ik netjes tav Geordie Shore!

Vroeger had je Jerry Springer. Mensen gingen te keer! Iedereen sprak er over.
Ik keek het met ouders. En toch ben ik niet geworden zoals die mensen op het vlak van communicatie en tekeer gaan tegen een ander.
Ttroeteltje schreef:
25-06-2018 13:16
Floribama Shore vind ik netjes tav Geordie Shore!

Vroeger had je Jerry Springer. Mensen gingen te keer! Iedereen sprak er over.
Ik keek het met ouders. En toch ben ik niet geworden zoals die mensen op het vlak van communicatie en tekeer gaan tegen een ander.
Oh ja genieten was dat: Jerry Springer!
Net als Rikky Lake en Jambers en hier in Nederland had je Maya Eksteen en die mafkees met zijn aubergine, hoe heette die ook alweer? Effe naam kwijt.
Moet ik geordie shore nog kijken vind je? In welk opzichte was het erg?

Op mtv gemist is alleen seizoen 17 de laatste 2 afleveringen te zien.
Een of andere Sam zit er in die ook in Love Island zat.

Zijn er ergens full episodes te zien van alle seizoenen? Heb geen zin om te zoeken en dit lijkt me wel wat ;-)
Yggdrasil ik ben het helemaal met je eens hoor.Walgelijk goor programma.
En super vrouwonvriendelijk.
Echt vies gewoon.Alles draait om uiterlijk,seks alcohol,ruzies.
Totaal respectloos.Ik zag het laatst voorbij komen en ik kon er niet naar kijken.Wat een ordinaire types.
En ZO nep.Plastic poppen.
En zelf zien ze het niet.
Ik zelf vind Geordie Shore meer top van de ramp daar waar het onbeschoftheid en goorheid betreft. Niet eens het gesex of het ordinaire dat zo verschilt, meer de manier waarop. Ruzies en fights waarbij lampen worden gegooid, eten, planten, overal. Iemand die in een aflevering eens een langwerpig iets in zijn anus duwde en de rest lag er met slappe lach naast. Vind dat echt vies. Daar is voor mij de grens denk ik. Door de alcohol niet meer weten wat ze doen. Spugen, met open mond eten dan waardoor de helft eruit keilt etc.
Geordie vind ik ook goor.
En idd dat bezopen zwijmelend binnen komen vallen met eten half uit je mond lopend is echt niet om aan te zien.
Vooral die Chloe.
Maar ik vind dat zo nep allemaal.
Die reality programma’s zijn echt niet real.Is ook al vaker gezegd door deelnemers.
Ttroeteltje schreef:
25-06-2018 11:50
Zonder je te willen aanvallen, jij laat nooit een kans onbenut om te vermelden hoe mooi jij blijkbaar bent. In dit topic nu ook weer. En het is werkelijk heel fijn voor je dat jij dat kunt zeggen over jezelf. Echter ook daarin zullen smaken verschillen.

Wat is je punt? Mag ik het niet vermelden van jou wanneer ik het van toepassing vind? Wanneer iemand beweert dat mijn vriend die plastic pop wil neuken maar dat niet wil toegeven omdat hij mij niet jaloers wil maken vermeld ik zeker dat ik me er vanwege mijn uiterlijk niet druk om hoef te maken. k zie jou ook altijd reageren op topics waarin vrouwen zichzelf lelijk noemen, dat je niet zo over jezelf moet praten en dat iedereen iets moois heeft en meer van die blabla.

Gewoon compleet tevreden zijn met je uiterlijk omdat je weet dat je mooi bent is dus ook niet goed? Wat wil je nu eigenlijk?

Het is maar uiterlijk hè, er zijn veel belangrijkere dingen. Ik was liever heel intelligent geweest. Ik had liever een bijzonder talent gehad.
Yggdrasil- schreef:
25-06-2018 09:48
Oh wat een wanstaltige serie is dit toch.
Dit kan toch niet?
Al dat geneuk, al die plastic lijven, die alcohol, de seks. Het is zo onfeministisch als maar zijn kan en het huilen staat je toch nader dan het lachen als een Alex zijn lichtgevende porum opentrekt?
Die bitchfights die grote bekken, die krolse katten die elkaar en alles en iedereen aflikken alsof het een lieve lust is. Waar is je zelfrespect? Wat zijn dit voor mensen?
Ik zit er met een heel dubbel gevoel naar te kijken inmiddels. Enerzijds hou ik enorm van trash tv. Guilty as hell. Maar aan de andere kant bekruipt me steeds meer het gevoel dat deze jongelui een realistische afspiegeling van een deel van de samenleving zijn en er dus een nieuwe generatie zich hier mee identificeert. Dat vind ik best wel schokkend. Kijk ik ben een oud vel die deze fase echt al honderd keer achter zich heeft gelaten, maar de generatie van mijn kinderen zit hier nog midden in.
Ik heb ze echt niet zo opgevoed maar als dit tegenwoordig de norm is dan hou ik mijn hart vast.
Het is zo leeg, zo oppervlakkig en vrouwen worden zo als een gebruiksvoorwerp neergezet en ingewisseld en ze doen er als loopse teven zelf aan mee.
Het is neuken en geneukt worden. Zuipen tot je er bij neervalt en plastic fantastic.

Echt, ik hou er van, maar vandaag ff niet zeg maar.
Zal wel aan mn cycles liggen ofzo.

Ik snap wel wat je bedoelt en voel dit soms ook zo, maar dit zijn natuurlijk excessen. Er wordt geen programma gemaakt over normaal jongeren want dat trekt geen kijkcijfers.

Dit soort types zijn er altijd geweest, nu komen ze opeens veel op tv.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
20-06-2018 07:14
Je kent haar man? Mijn vriend vindt het een walgelijk wijf en houdt ook totaal niet van nep en plastic. Hij vindt werkelijk alles lelijk aan haar maar vooral haar mislukte borst- en kontoperatie. Je kan er niet zomaar vanuit gaan dat élke man haar ook een lustobject vindt. Er zijn genoeg mannen die zulke types juist afstotelijk vinden.
Zo het zit je best diep? Wil je er over praten?
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
20-06-2018 15:52
Lady’s, laat het voor wat het is. Verschil in mening, moet kunnen.
Ja geen haat want dat is super griezelig!
Alle reacties Link kopieren
Dan kijken we ex on the beach of andere trash tv en mogen we iemand zijn uiterlijk (plastische chirurgie)helemaal de grond in boren, maar als iemand dik is of een ander mankement is het huilen.
Niet lullig bedoelt maar viel mij gewoon op. :popcorn:
divadevil schreef:
27-06-2018 05:01
Zo het zit je best diep? Wil je er over praten?

Hoe kom je erbij? Denk je werkelijk dat ik me druk maak om die plastice hersenloze figuren uit dit programma? :rofl:

Het is gewoon een leuk tijdverdrijf om
dit soort vreselijke types te bekijken, niks meer niks minder.
Mammii30 schreef:
25-06-2018 17:56
Geordie vind ik ook goor.
En idd dat bezopen zwijmelend binnen komen vallen met eten half uit je mond lopend is echt niet om aan te zien.
Vooral die Chloe.
Maar ik vind dat zo nep allemaal.
Die reality programma’s zijn echt niet real.Is ook al vaker gezegd door deelnemers.
Zij is echt afgrijselijk. Werkelijk niks is nog echt aan haar, ze ligt altijd met haar benen wijd op de grond te rollen en die mislukte enorme nepreet is ook constant in beeld. En indedaad hoe ze eet O_O een varken is er niks bij!

Vraag me altijd af wat haar moeder van haar vindt? Die komt ook weleens in beeld. Trots zijn op je dochter is toch niet te doen wanneer ze zich zo gedraagt?
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-06-2018 06:57

Het is gewoon een leuk tijdverdrijf om
dit soort vreselijke types te bekijken, niks meer niks minder.
Maar waarom dan eigenlijk? We zijn het er met zijn allen wel over eens, dat het op zijn zachts gezegd, geen alledaagse types zijn die aan dit soort programma's mee doen. En het zijn nou ook niet bepaald de mensen die op de eerste rij stonden, toen het verstand werd uitgedeeld. Iedere keer dat ik kijk, erger ik me groen en geel aan al die vrouwonvriendelijkheden en het gehop van de één naar de ander. En toch zit ik iedere keer weer klaar met een zak chips, om maar niks te missen. :popcorn:
Zou ik dan toch geen leven hebben?? :facepalm: :proud:
Wilhetnietweten schreef:
27-06-2018 07:31
Maar waarom dan eigenlijk? We zijn het er met zijn allen wel over eens, dat het op zijn zachts gezegd, geen alledaagse types zijn die aan dit soort programma's mee doen. En het zijn nou ook niet bepaald de mensen die op de eerste rij stonden, toen het verstand werd uitgedeeld. Iedere keer dat ik kijk, erger ik me groen en geel aan al die vrouwonvriendelijkheden en het gehop van de één naar de ander. En toch zit ik iedere keer weer klaar met een zak chips, om maar niks te missen. :popcorn:
Zou ik dan toch geen leven hebben?? :facepalm: :proud:

Misschien om onszelf normaal te voelen? :proud:
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-06-2018 07:41
Misschien om onszelf normaal te voelen? :proud:
:rofl: Ja, dat moet het wel zijn. Guilty pleasure... :nooo:
Die Chloe heeft een keer het huis compleet besmeurd ten tijde van een zogenaamd gezellige terugkeer in huis na een avond stappen.........uiteraard allen volledig lam, wel nog kracht om plantenpotten overal tegenaan te gooien, aarde overal rondslingeren, eten en drinken rondgooien etc. Toen is haar moeder verschenen om te helpen met poetsen. Zegt genoeg.
Voor mij zijn dit soort programma hersenloos vermaak. Verstand op nul en kijken. Ik heb een baan waarbij ik mijn hersenen enorm aan het werk moet zetten. In vrije tijd geniet ik van hersenen die zo weinig mogelijk moeten.
Die Alex was al niet mijn favoriet, hij heeft iets waar ik een beetje misselijk van word maar in de afgelopen aflevering, met die nieuwe ex die op het laatst kwam waar hij ineens gevoelens voor had etc.. Mijn wenkbrauwen zaten in mijn haargrens, als je gevoelens hebt voor iemand, waarom seks je dan met anderen? En waarom behandel je diegene dan niet met respect? Maar goed, misschien is dat te ouderwets of zo. Met zijn "waarom zou je zoenen met iemand als je er toch niet mee kan seksen, zonde van de moeite" echt..
Alle reacties Link kopieren
Mss vreemd maar ik ga me altijd een soort van hechten aan deelnemers vam bijv Geordie Shore en Jersey Shore.
Vooral als ze seizoenen meedoen.

Ik heb nog steeds hoop dat Gary en Charlotte ooit weer bij elkaar komen
:flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vanavond kreeg Alex wat hij verdiende. Punt. Wel een beetje sneu voor Lie dat ze in alle drama werd mee gesleept.
Over Lie gesproken. Hadden jullie dit al gezien? o_o

https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... the-beach/

Was voor haar chirurgie ook een mooie meid... Nu ik dit gezien heb vind ik haar ook meteen minder mooi zoals ze tegenwoordig eruit ziet :|
calvijn1 schreef:
02-07-2018 01:17
Mss vreemd maar ik ga me altijd een soort van hechten aan deelnemers vam bijv Geordie Shore en Jersey Shore.
Vooral als ze seizoenen meedoen.

Ik heb nog steeds hoop dat Gary en Charlotte ooit weer bij elkaar komen
:flirting:
Gary is inmiddels papa.
En hij had een geslachtsdeel dat Charlotte vergeleek met een pastinaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven