Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Dus Gabriels is ook al de therapeute voor de wanne be ( of zo iets) BNN"ers? :facepalm: :rofl:
Ineens gingen de mensen die je in andere afleveringen niet zag of hoorde van bil. Blijkbaar een zichzelf opgelegde must!?

Nu weet ik wie Kallie is. Die kwam pas laat en was weinig in beeld, vandaar dat ik het niet wist. Inmiddels is ie door de wilde ex van Jordan te pakken genomen.
oh ik had pas aan het einde door dat dit de laatste echte aflevering was...

vraag mij af hoe Jordan dat nu voor zich ziet, dat hij gelogen heeft over geen sex hebben met Britt. Beau gaat dat toch gewoon terugzien in de uitzendingen...
maar goed, dat zal ze hem vast ook weer vergeven...

ik hoop dat channah en quinten bij elkaar blijven, dat vond ik wel een leuk stel.

volgende week dus nog een update? ben benieuwd!
Beau is echt zo'n naïef 18 jarig havo meisje. Die gaat het licht sowieso pas over een paar jaar zien.
Ik vond Beau wel de enige knappe. De rest vond ik echt afstotelijk.
Afstotelijk is errug crue hoor.
Yggdrasil- schreef:
10-07-2018 15:41
Ik vond Beau wel de enige knappe. De rest vond ik echt afstotelijk.
Vind haar zeker niet de enige knappe. En afstotelijk vind zelfs ik een heftig woord voor gewone naturellas als Channah en Lisa.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
11-07-2018 06:50
Vind haar zeker niet de enige knappe. En afstotelijk vind zelfs ik een heftig woord voor gewone naturellas als Channah en Lisa.
Channah is knap... Maar LIsa??? https://sterrenoptv.nl/wp-content/uploa ... -Dutch.jpg
Alle reacties Link kopieren
Lisa vind ik ook geen naturella, met die rare getekende wenkbrauwen.
Channah vind ik wel mooi en Britt heeft ook wel een leuk gezichtje.
Lisa is een naturella? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Lisa heeft de helft van de tijd rare extreem donkere strepen op haar wang. Ik snap dat contouring in is, maar dit ziet er echt niet uit.
In de laatste aflevering hebben ze het steeds over een Laurence? Wie is dat ook alweer? :O
Asphyxiated schreef:
16-07-2018 10:14
In de laatste aflevering hebben ze het steeds over een Laurence? Wie is dat ook alweer? :O

Dat is de ex van Roy. Die waar hij zich zo voor schaamde omdat ze zoooo dik was geworden.. :bonk:
Ik wist ook niet meer wie Laurence was, zijpad nog gevoelens. Mooie meid is dat. Past niet bij haar ex, die verdiend(e) haar niet joh!
De drie grootste macho’s, vrouwonvriendelijkste, niet-monogame kerels zijn zogenaamd verliefd en into hun relatie.

Voor hoe lang?


Wel allen heel eerlijk over hun bedoelingenmbt deelname aan het programma he. Faam en bekendheid, TV en lichaamsaanpassing(en). Dat vond ik wel erg leuk om te zien eens na zo’n programma.
Alle reacties Link kopieren
Wow de moeder van Channah is een mooie jonge blonde vrouw?! :D Had me daar iets heel anders bij voorgesteld!
Alle reacties Link kopieren
Ben op vakantie dus helaas niet gezien.
Zijn Alex en Iren nog samen?
En Jorden en Beau?

Nog andere setjes?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
17-07-2018 00:02
Ben op vakantie dus helaas niet gezien.
Zijn Alex en Iren nog samen?
En Jorden en Beau?

Nog andere setjes?

Ja beide stellen zijn nog samen. Die Elodie en ...(geen idee hoe die man heet) die zijn meteen uit elkaar gegaan. Dat stel wat vanaf het begin meteen een stel was (Channa en ...?) die zijn ook nog samen. Maar hun relatie klinkt mij helemaal niet gezond in de oren.
Alle reacties Link kopieren
Er schijnt weer een nieuw seizoen te zijn begonnen! Ik ga maar eens terug kijken.
AnAppleADay schreef:
20-11-2018 08:08
Er schijnt weer een nieuw seizoen te zijn begonnen! Ik ga maar eens terug kijken.
Ah, goed dat je het even meldt, wist het ook niet!
Ik heb het nieuwe seizoen aflevering een al gezien... Ik vraag me echt af waar ze deze mensen vandaan halen. Ben benieuwd wat dit gaat worden :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens even gekeken op Instagram en blijkbaar zijn Beau en Jorden nog samen O_O
Ik kijk......
Alle reacties Link kopieren
Heb net de aflevering van gisteren gekeken, het is weer lekker chaos.
Brody vind ik echt heel eng, ik zou daar niet mee in een huis vakantie willen vieren.
Lena is ook nogal psycho.
Tot nu toe lijkt Victor me nog de enige die een beetje normaal is, en die nieuwe dame misschien ook. Al is Victor nu wel iets teveel aan het genieten van de status van favoriete maagdelijke prinsesje.
Brody is absoluut heeeeeeeeeeeel eng! Lijkt me echt een typetje dat geweld tav vrouwen niet uit de weg gaat.

Lena is vooral heel erg sletterig.

En Victor.......die deed het erom en hangt nu het onschuldige meisje uit als je het mij vraagt.


Die korte afleveringen erna...waarin een deelnemer terugkijkt met vrienden en vriendinnen....wie is dat homosexuele joch dat presenteert? Is dat een nieuwe showbizz-BN-er??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven