Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval al meer sensatie in de eerste aflevering dan in het hele seizoen TI haha.
Alle reacties Link kopieren
Nounou, ik vond Yasmine en Wayne wel een soort van akelig hoor.
Zij was zo dronken dat ze niet meer kon lopen en ze lag nog niet op bed en hij kroop er al op. Ze had al aangegeven voor camera dat ze niks met hem wilde. Nou ja, het zijn allemaal wel andere types als ik dus wellicht zit ze er niet mee, maar normaal gesproken laat een echte man een vrouw wel met rust als ze zo dronken is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
23-05-2019 11:52
Nounou, ik vond Yasmine en Wayne wel een soort van akelig hoor.
Zij was zo dronken dat ze niet meer kon lopen en ze lag nog niet op bed en hij kroop er al op. Ze had al aangegeven voor camera dat ze niks met hem wilde. Nou ja, het zijn allemaal wel andere types als ik dus wellicht zit ze er niet mee, maar normaal gesproken laat een echte man een vrouw wel met rust als ze zo dronken is.
Volgens mij zag ik in het voorstukje van volgende aflevering dat Yasmine zelf iets zegt in de trant van: Classy Yassy tot 23.00 uur en daarna word ik Trashy Yassy :facepalm:
https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... PZ8gRTA63o
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nog steeds in een scheur om Harry zijn uitspraak ''Ik ben HVK, Harry van 't Kamp'' :rofl:

De tweeling is zó ordinair en kan mij herinneren dat in het vorige seizoen 1 vd 2 ook al binnen een paar uur met dr benen wijd ging. Echt heerlijk genieten.

Vraag mij toch bij allen af hoe ze stuk voor stuk het snelste zaadje ooit zijn geweest. En even serieus wat vinden die ouders er van?
Diediear schreef:
23-05-2019 14:32
Ik lig nog steeds in een scheur om Harry zijn uitspraak ''Ik ben HVK, Harry van 't Kamp'' :rofl:

De tweeling is zó ordinair en kan mij herinneren dat in het vorige seizoen 1 vd 2 ook al binnen een paar uur met dr benen wijd ging. Echt heerlijk genieten.

Vraag mij toch bij allen af hoe ze stuk voor stuk het snelste zaadje ooit zijn geweest. En even serieus wat vinden die ouders er van?
Whaahahahaha ja! Bij mij viel het kwartje niet eens meteen :$
Na een paar seconde kwam bij mij opeens het besef dat Van het Kamp niet Harry zijn achternaam is :facepalm:

:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zijn deze mensen allemaal wel getest van te voren, want ik heb al het gevoel dat ik een soa krijg als ik er naar kijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-05-2019 21:18
Zijn deze mensen allemaal wel getest van te voren, want ik heb al het gevoel dat ik een soa krijg als ik er naar kijk
Denk niet dat dit soort types daarover nadenkt. Die doen dit in het dagelijks leven ook. Eigen schuld dikke bult denk ik dan maar.

Ik hoop ook dat Brody komt, die vond ik het leukste van vorig seizoen.
Renan is een verwaande glibber en Joshua vind ik maar een zieligerd dat hij meedoet.
...
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
22-05-2019 20:53
:cheer: heb net ook gekeken. I love it. Ik vind Harrie leuk, hij is super ondeugend. ik zou in mijn jongere jaren ook op zo’n type kunnen vallen en mijn neus stoten. :hihi:

In het vorige seizoen was hij een beetje de wingman, nu dacht hij van ik pak gelijk mijn kans. Maar met wie ging hij nou naar de kamer Sharon of Esmee?

Alisa zit in mijn allergie, ik krijg vlekken in mijn nek van dat gehihi brrrrr.

Joshua heb ik toen gezien bij Adam en Eva, die is erg goed bedeeld door onze lieve heer. Hij past eigenlijk niet tussen die aso’s, hij is daar toch net iets te “normaal” voor.
Harry dook met Sharon het bed in.

Ik ben blij dat Alisa weg is gegaan, want daardoor heb ik bijna de neiging om niet meer te kijken. Ik vind haar zo irritant.
handbal wijzigde dit bericht op 25-05-2019 06:11
0.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op Joshua > Megan > Kevin > Chloe > Joshua.

Maar dat zal helaas wel niet.
Alle reacties Link kopieren
Is er al ergens aflevering 2 te zien?
Alle reacties Link kopieren
Tintintin- schreef:
25-05-2019 12:23
Is er al ergens aflevering 2 te zien?
Die is morgenavond pas op tv, dus ik neem aan van niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht oprecht dat die Wayne op mannen zou vallen? Hij loopt en beweegt zo vrouwelijk?

De twins zijn idd flink plastic fantastic geworden. Jammer want ik vond ze in de eerdere eotb wel leuk - ze wonen hier in de buurt en ze zijn ook oprecht aardig en grappig in real life.

En lisa en die alisa megastar.... wat een leeghoofden, beiden met een irritante piepstem.. Denk dat yasmine eem van de 2 nog wel een keer gaat meppen...
Hoe laat krijg je de nieuwe aflevering? Ik zie dat er 3 afleveringen komen, zijn toch niet 3 nieuwe afleveringen denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Herhaling, nieuwe aflevering en de after talk of hoe noem je dat..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Knockknock schreef:
26-05-2019 18:49
Hoe laat krijg je de nieuwe aflevering? Ik zie dat er 3 afleveringen komen, zijn toch niet 3 nieuwe afleveringen denk ik?
21:30 uur op mtv
koekie1980 schreef:
25-05-2019 20:38
Ik dacht oprecht dat die Wayne op mannen zou vallen? Hij loopt en beweegt zo vrouwelijk?

De twins zijn idd flink plastic fantastic geworden. Jammer want ik vond ze in de eerdere eotb wel leuk - ze wonen hier in de buurt en ze zijn ook oprecht aardig en grappig in real life.

En lisa en die alisa megastar.... wat een leeghoofden, beiden met een irritante piepstem.. Denk dat yasmine eem van de 2 nog wel een keer gaat meppen...
Ja ik vind die Wayne ook echt trekjes hebben die ik meestal associeer met mannen die op mannen vallen.
Wat heb ik gemist? Elias en Harrie waren toch best goed met elkaar??
Liep de tweeling elkaar nou af te lebberen in het zwembad?! :-o
Gatekeeper* schreef:
27-05-2019 10:36
Liep de tweeling elkaar nou af te lebberen in het zwembad?! :-o

ja, maar die doen sowieso ook trio's samen zeiden ze, dus dan verbaast het me ook niet zo
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
27-05-2019 10:39
ja, maar die doen sowieso ook trio's samen zeiden ze, dus dan verbaast het me ook niet zo
brrrrrr

In dat voorfilmpje zaten ze ook aan elkaars borsten enzo.
beetje incestuees wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vond het ook wel bizar.
Als het een broer en zus waren geweest zou de media er bovenop springen.
Maar omdat tweelingen nogal eens gefetisjeerd worden is het opeens sexy.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-05-2019 10:54
Ja ik vond het ook wel bizar.
Als het een broer en zus waren geweest zou de media er bovenop springen.
Maar omdat tweelingen nogal eens gefetisjeerd worden is het opeens sexy.
Double standard.
Ik denk dat 2 broers die elkaar zo aanraken er ook niet zo mild vanaf komen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Loopt Videoland nou achter?
Maleficent schreef:
27-05-2019 10:49
brrrrrr

In dat voorfilmpje zaten ze ook aan elkaars borsten enzo.
beetje incestuees wel.
Nou idd, niet goed hoor. Je zou dit als ouders zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven