Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
03-12-2018 16:20



Die korte afleveringen erna...waarin een deelnemer terugkijkt met vrienden en vriendinnen....wie is dat homosexuele joch dat presenteert? Is dat een nieuwe showbizz-BN-er??
Oh die kijk ik niet, ik kijk het terug via mtv.nl
Ik zal eens kijken of ik die ken

Edit: oh dat is Koen Kardashian, een vlogger/influencer-type, deed volgens mij ook ooit met zo'n Echte meisjes in de jungle achtig programma mee.

Edit 2: Queens in the jungle
Die Brody is echt verschrikkelijk. Ik weet niet of hij zich een rol aanmeet waarvan hij denkt dat het stoer is of dat hij echt zo is maar therapie is geen overbodige luxe. Als ik de moeder zou zijn van een van de kandidaten dan zou ik me echt zo vreselijk schamen.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
06-12-2018 16:08
Die Brody is echt verschrikkelijk. Ik weet niet of hij zich een rol aanmeet waarvan hij denkt dat het stoer is of dat hij echt zo is maar therapie is geen overbodige luxe. Als ik de moeder zou zijn van een van de kandidaten dan zou ik me echt zo vreselijk schamen.
Hij schijnt dus helemaal geen Brody te heten.

https://www.glamour.nl/nieuws/celebs/a2 ... aat-brody/
AnAppleADay schreef:
06-12-2018 16:09
Hij schijnt dus helemaal geen Brody te heten.

https://www.glamour.nl/nieuws/celebs/a2 ... aat-brody/
Hij en zijn broer hebben hun naam veranderd.. hmzzz.. maar dat betekend niet dat hij als persoon niet echt is toch? Ook al sluit ik in dit soort programma's niets meer uit.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
06-12-2018 17:33
Hij en zijn broer hebben hun naam veranderd.. hmzzz.. maar dat betekend niet dat hij als persoon niet echt is toch? Ook al sluit ik in dit soort programma's niets meer uit.
Nee maar het zegt wel wat over een persoon als hij zijn eigen naam niks vindt en dan verandert in Brody ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip dat het weer begonnen is. Maar dit keer is het seizoen wel héél erg... Die Brody is (op een zeer onplezierige manier) gestoord, die Diaz is ook niet best, die "Italiaan" is ook al zo naar richting vrouwen en die Lena is ook niet goed bij haar hoofd.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden Brody eruit moeten flikkeren met dat agressieve gedrag van hem
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
13-12-2018 17:29
Ze hadden Brody eruit moeten flikkeren met dat agressieve gedrag van hem
Het levert leuke tv op, alles voor de kijkcijfers. Ik heb hem wel eens hier in de buurt gezien, die kerel is echt niet 100%.
...
Alle reacties Link kopieren
En iedereen heeft het al eens eerder met elkaar gedaan. Die Angelica met Robin en Diaz, Lena met Mezdi en nog eentje geloof ik. Ik heb het idee dat de meesten elkaar al vantevoren kennen.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
18-12-2018 07:49
En iedereen heeft het al eens eerder met elkaar gedaan. Die Angelica met Robin en Diaz, Lena met Mezdi en nog eentje geloof ik. Ik heb het idee dat de meesten elkaar al vantevoren kennen.
Ja goh, anders was het ook geen ex on the beach tenslotte. Dat is de bedoeling van het programma; dat er van iedereen exen uit het 'normale leven' langskomen.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
18-12-2018 08:17
Ja goh, anders was het ook geen ex on the beach tenslotte. Dat is de bedoeling van het programma; dat er van iedereen exen uit het 'normale leven' langskomen.
Dat snap ik. Ik bedoel dat sommige exen die het strand op komen, het behalve met hun ex ook al met een ander hebben gedaan. Dus angelica kwam als ex van Diaz erin, maar blijkbaar heeft ze ook ooit iets met Robin gehad. De lui kennen elkaar allemaal.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
22-12-2018 22:09
Dat snap ik. Ik bedoel dat sommige exen die het strand op komen, het behalve met hun ex ook al met een ander hebben gedaan. Dus angelica kwam als ex van Diaz erin, maar blijkbaar heeft ze ook ooit iets met Robin gehad. De lui kennen elkaar allemaal.
Haha, oooh. Klopt!
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
22-12-2018 22:09
Dat snap ik. Ik bedoel dat sommige exen die het strand op komen, het behalve met hun ex ook al met een ander hebben gedaan. Dus angelica kwam als ex van Diaz erin, maar blijkbaar heeft ze ook ooit iets met Robin gehad. De lui kennen elkaar allemaal.
En Angelica en Mezdy ook inderdaad. Tis een grote familie :misselijk:
Alle reacties Link kopieren
Net 1e aflevering gezien.
Wat een engerds vind ik die Brody en Diaz zeg, gelukkig vinden ze zichzelf wel erg knap en hebben ze honderden meiden in bed gehad. Right.

Ik vraag me echt af hoe de deelnemers over 10 of 20 jaar terugkijken op dit avontuur. En ben ook benieuwd hoe hun familie er over denkt.

Voor zover het hier lees wordt het een heftige serie. Ga toch maar kijken :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
^ Wat betreft die vraag hoe familie van deelnemers erover denkt..

Die Koen Kardashian die hier eerder werd genoemd kijkt dus elke week een aflevering met een deelnemer en daar zitten ook wel eens ouders bij. Dit weekend zat de vader van die Elias op de bank. Nette man om te zien, voor zover ik kon beoordelen een net, groot huis inclusief veel champagne en een zwembad. Dat bleek me toch een ordinaire vent. Lachte mee over zijn zoon die op tv lag te batsen, bleek zelf tegen zijn zoons te zeggen dat hij 'nog even hun moeder een beurt ging geven en dan slapen' oid. Echt tenenkrommend. Dus de beste kinderen zullen ook wel uit dergelijke gezinnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
15-01-2019 09:47
^ Wat betreft die vraag hoe familie van deelnemers erover denkt..

Die Koen Kardashian die hier eerder werd genoemd kijkt dus elke week een aflevering met een deelnemer en daar zitten ook wel eens ouders bij. Dit weekend zat de vader van die Elias op de bank. Nette man om te zien, voor zover ik kon beoordelen een net, groot huis inclusief veel champagne en een zwembad. Dat bleek me toch een ordinaire vent. Lachte mee over zijn zoon die op tv lag te batsen, bleek zelf tegen zijn zoons te zeggen dat hij 'nog even hun moeder een beurt ging geven en dan slapen' oid. Echt tenenkrommend. Dus de beste kinderen zullen ook wel uit dergelijke gezinnen komen.
Ja precies. De moeder van Djessy was ook echt trash, weet niet meer precies wat ze allemaal zei maar man wat zette die vrouw zich voor schut!
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
15-01-2019 09:47
^ Wat betreft die vraag hoe familie van deelnemers erover denkt..

Die Koen Kardashian die hier eerder werd genoemd kijkt dus elke week een aflevering met een deelnemer en daar zitten ook wel eens ouders bij. Dit weekend zat de vader van die Elias op de bank. Nette man om te zien, voor zover ik kon beoordelen een net, groot huis inclusief veel champagne en een zwembad. Dat bleek me toch een ordinaire vent. Lachte mee over zijn zoon die op tv lag te batsen, bleek zelf tegen zijn zoons te zeggen dat hij 'nog even hun moeder een beurt ging geven en dan slapen' oid. Echt tenenkrommend. Dus de beste kinderen zullen ook wel uit dergelijke gezinnen komen.
Waar kan je dat kijken?:)
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
15-01-2019 13:29
Waar kan je dat kijken?:)
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... vMI7Rv4Bnd

Mocht de link niet werken: op YouTube op het kanaal van MTV Nederland is een playlist genaamd 'meekijken met'.
Alle reacties Link kopieren
Thx!
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
15-01-2019 09:47
^ Wat betreft die vraag hoe familie van deelnemers erover denkt..

Die Koen Kardashian die hier eerder werd genoemd kijkt dus elke week een aflevering met een deelnemer en daar zitten ook wel eens ouders bij. Dit weekend zat de vader van die Elias op de bank. Nette man om te zien, voor zover ik kon beoordelen een net, groot huis inclusief veel champagne en een zwembad. Dat bleek me toch een ordinaire vent. Lachte mee over zijn zoon die op tv lag te batsen, bleek zelf tegen zijn zoons te zeggen dat hij 'nog even hun moeder een beurt ging geven en dan slapen' oid. Echt tenenkrommend. Dus de beste kinderen zullen ook wel uit dergelijke gezinnen komen.
Je hebt in Neerpelt zo'n villa voor hetzelfde bedrag waarvoor je in Amsterdam een appartement koopt :') Ik ben even gaan onderzoeken, haha!
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
15-01-2019 09:47
^ Wat betreft die vraag hoe familie van deelnemers erover denkt..

Die Koen Kardashian die hier eerder werd genoemd kijkt dus elke week een aflevering met een deelnemer en daar zitten ook wel eens ouders bij. Dit weekend zat de vader van die Elias op de bank. Nette man om te zien, voor zover ik kon beoordelen een net, groot huis inclusief veel champagne en een zwembad. Dat bleek me toch een ordinaire vent. Lachte mee over zijn zoon die op tv lag te batsen, bleek zelf tegen zijn zoons te zeggen dat hij 'nog even hun moeder een beurt ging geven en dan slapen' oid. Echt tenenkrommend. Dus de beste kinderen zullen ook wel uit dergelijke gezinnen komen.
Omg inderdaad... Vaak vinden de ouders het allemaal wel lachen en zijn uit het zelfde hout gesneden.

Dit seizoen was wel echt heel erg trouwens... Man man man. Die donkere man, weet ff zijn naam niet, scheld lena uit voor vies en hoer en iedereen gebruikt je voor de sex, ligt de volgende ochtend tijdens het koffers inpakken haar nog ff snel te berijden voor ze weggaan.. Hebben die mensen echt geen eigen waarde?
Alle reacties Link kopieren
Babs87 schreef:
15-01-2019 20:22
Omg inderdaad... Vaak vinden de ouders het allemaal wel lachen en zijn uit het zelfde hout gesneden.

Dit seizoen was wel echt heel erg trouwens... Man man man. Die donkere man, weet ff zijn naam niet, scheld lena uit voor vies en hoer en iedereen gebruikt je voor de sex, ligt de volgende ochtend tijdens het koffers inpakken haar nog ff snel te berijden voor ze weggaan.. Hebben die mensen echt geen eigen waarde?
Nou, inderdaad. Dat hij überhaupt zo tegen haar tekeer ging, wat denkt hij wel niet. Eng mannetje. Ik had toen echt even medelijden met haar en vond het sterk dat ze voor zichzelf opkwam. Nou ja, dat gevoel was bij mij dus snel weg toen ze er inderdaad korte tijd later gewoon weer onder lag. Wat is dat toch? Geen wonder dat zo'n vent dan denkt dat het oké is om zo te schelden, hij komt er gewoon weer mee weg. Heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
15-01-2019 22:00
Nou, inderdaad. Dat hij überhaupt zo tegen haar tekeer ging, wat denkt hij wel niet. Eng mannetje. Ik had toen echt even medelijden met haar en vond het sterk dat ze voor zichzelf opkwam. Nou ja, dat gevoel was bij mij dus snel weg toen ze er inderdaad korte tijd later gewoon weer onder lag. Wat is dat toch? Geen wonder dat zo'n vent dan denkt dat het oké is om zo te schelden, hij komt er gewoon weer mee weg. Heel irritant.
Inderdaad zeg. Heel irritant. Net als zo'n Brody die het opgefokte haantje uithangt. Je gelooft eigenlijk niet dat het echt is allemaal. Het gedrag van sommigen. Ik hoop stiekem op goed acteerwerk.. Zo ga je toch niet met jezelf en anderen om? Misschien klink Ik dan ouderwets maar ik vind het best schandalig hoe er wordt geschreeuwd en gescholden om het minste of geringste en de vrouwen gezien worden als stukken vlees waar je mee doet waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
15-01-2019 09:47
^ Wat betreft die vraag hoe familie van deelnemers erover denkt..

Die Koen Kardashian die hier eerder werd genoemd kijkt dus elke week een aflevering met een deelnemer en daar zitten ook wel eens ouders bij. Dit weekend zat de vader van die Elias op de bank. Nette man om te zien, voor zover ik kon beoordelen een net, groot huis inclusief veel champagne en een zwembad. Dat bleek me toch een ordinaire vent. Lachte mee over zijn zoon die op tv lag te batsen, bleek zelf tegen zijn zoons te zeggen dat hij 'nog even hun moeder een beurt ging geven en dan slapen' oid. Echt tenenkrommend. Dus de beste kinderen zullen ook wel uit dergelijke gezinnen komen.
Bedankt voor deze tip.
Ze hebben het niet van een vreemde zullen we maar zeggen ...
Jeej eindelijk t topic gevonden :cheer:

Brody is gestoord. Die had de productie eruit moeten schoppen. Een beetje tumult is leuke tv, maar hij is gewoon psychisch niet in orde. Ik vind Mezdi een engerd maar ik vond t wel goed dat hij Brody ff op zijn plek zette toen hij ineens in zijn neksprong met ik ben de baas van de villa.

Ik vind Renan wel een ontzettend lekker ding hoor. Wel een pussy, hij laat zich iedere keer slaan en doet niks terug terwijl hij de grootste is. Ik vond t wel kick dat hij Brody even narde toen hij Viktor voor zijn neus een lapdance gaf en haar mee naar de kamer naam. Overigens is Viktor toch geen meisjesnaam? Of wel in Belgie?

En die Robin vind ik geweldig. Die gaat een beetje zijn eigen gang, treed niet op de voorgrond, niet echt een grote bek en neukt als enige zich iedere avond suf.

Stacy vind ik een leuke meid. Lena denkt dat ze later advocaat wordt, ik denk het niet. Denk als een advocatenkantoor een achtergrond check gaan doen dan past ze achteraf denk ik niet in het profiel haha.

Vanavond afl. 9 maar kijken. :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven