Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
17-01-2019 22:10
Jeej eindelijk t topic gevonden :cheer:

Brody is gestoord. Die had de productie eruit moeten schoppen. Een beetje tumult is leuke tv, maar hij is gewoon psychisch niet in orde. Ik vind Mezdi een engerd maar ik vond t wel goed dat hij Brody ff op zijn plek zette toen hij ineens in zijn neksprong met ik ben de baas van de villa.

Ik vind Renan wel een ontzettend lekker ding hoor. Wel een pussy, hij laat zich iedere keer slaan en doet niks terug terwijl hij de grootste is. Ik vond t wel kick dat hij Brody even narde toen hij Viktor voor zijn neus een lapdance gaf en haar mee naar de kamer naam. Overigens is Viktor toch geen meisjesnaam? Of wel in Belgie?

En die Robin vind ik geweldig. Die gaat een beetje zijn eigen gang, treed niet op de voorgrond, niet echt een grote bek en neukt als enige zich iedere avond suf.

Stacy vind ik een leuke meid. Lena denkt dat ze later advocaat wordt, ik denk het niet. Denk als een advocatenkantoor een achtergrond check gaan doen dan past ze achteraf denk ik niet in het profiel haha.

Vanavond afl. 9 maar kijken. :yes:
Ik ben het op heel veel punten met je eens:)
Eens vind ik ook een lekker ding. De enige in dat huis. Robin vind ik ook erg leuk! Heel fijn karakter. Net als Stacy idd. Moest ff aan haar wennen maar echt een leuke meid. Leuk stel!
Eens slaat idd niet terug, maar dat vind ik juist wel stoer. Dat hij zich niet verlaagd.
Ik irriteer me de laatste afleveringen aan Viktor. Ze is zo soft, OMG. Ik zou er helemaal gek van worden als man zijnde.
Lena vind ik ook wel leuk maar echt te vrij. Iets meer bescheidenheid zou haar wel sieren. Want ik vind het wel een prachtige meid. De rest van de vrouwen vind ik echt nietszeggend. Niet mooi, gewoon standaard nep.
En mezdi vind ik een engerd. Al draai ik dat bij de laatste aflevering ( heb ik al gezien) terug. Als hij het opneemt voor iemand. Toen vond ik hem wel echt goed en verstandig.
De rest van de mannen vind ik lelijke brulapen.
Alle reacties Link kopieren
Eens is renan:)
https://www.viva.nl/stijl-en-update/ex- ... all-stars/

Ik denk niet dat dit klopt hoor, zo'n vechtpartij gaan ze toch nooit uitzenden?
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen! :cheer:

Ik moet zelf nog even kijken maar ik dacht: ik haal het topic vast naar boven.
Alle reacties Link kopieren
Het is weer smullen.
Maar godsakke zeg wat een lege hulzen allemaal. "Ik heb zo- en zoveel volgers gekregen." Zelfs totale nono's denken succesvol te zijn en iets te kunnen aan de hand van het aantal likes en volgers.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Harry en Joshua wel leuk, Roy en Wayne echte wannabees,
Die tweeling is eng, en wannabee.
Overal aan meedoen voor aandacht brrrr .
Ik mis sandwich Ashley nog in het rijtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit programma nog nooit gezien. Kan iemand mij heel in 't kort uitleggen wat het concept is/de bedoeling/waar het over gaat?
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
21-05-2019 17:56
Ik heb dit programma nog nooit gezien. Kan iemand mij heel in 't kort uitleggen wat het concept is/de bedoeling/waar het over gaat?
Een stuk of acht single jongens en meiden worden op een eiland in een villa gezet, denken op vakantie te zijn en dan blijkt opeens dat ze ergens zitten waar hun exen ook op (kunnen) duiken. Dat geeft de nodige stress en hysterie. En het zijn vrijwel allemaal lekker ordinaire types, dus dat is een garantie op gruwelijke tv. :proud:
Alle reacties Link kopieren
De tweeling is er niet knapper op geworden.
Ze waren eerst best mooi, op een ordinaire manier, maar daar is weinig van over.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-05-2019 19:18
De tweeling is er niet knapper op geworden.
Ze waren eerst best mooi, op een ordinaire manier, maar daar is weinig van over.
Het lijken wel gesmolten kaarsen. Ik vind ze geinig hoor, maar echt, kappen met die fillers.
Alle reacties Link kopieren
Die stem van Lisa: holymoly.

Verder schrik ik er toch telkens weer van hoe intens plastic die vrouwen uit dit soort programma's zijn. Ik vind het echt niet normaal!!

En dan dat taalgebruik. Ik ben echt geen fossiel ofzo maar ik vind de manier waarop men over seks en elkaar praat echt schokkend. Het zal je kind maar wezen.

En toch kijken he? :jump:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even de tweede helft van de aflevering gekeken maar eigenlijk bizar dat ze gewoon pakken wat ze pakken kunnen.
Yasmine is zo dronken dat ze met Roy naar de kamer gaat maar daar met Wayne seks heeft, hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
Present!

Met plaatsvervangende schaamte zitten kijken :biggrin:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Dit is echt mijn guilty pleasure!

Ik heb zondag weer vol verbazing zitten kijken O_O
Sharon en Esmee vind ik hilarisch. Ik kan ze gewoon niet met woorden beschrijven.
Ordi....boers.....simpel....direct

En Yasmine "' Wayne is echt een lieverd, maar nee ik ga het echt niet met hem doen hoor! Ja misschien op het einde als er verder echt niemand leuks bijgekomen is....."

En dan dezelfde avond batsen met Wayne :rofl:

Ik vind het wel jammer dat Roy er ook bij is, die vond ik echt heel saai!

En Lisa gaat voor drama zorgen :popcorn:

Heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet zo goed waarom Roy in dit seizoen zit, daar is nou echt niks spectaculairs aan...

Maar ik ben allang blij dat Jordan niet meedoet, wat vond ik die irritant haha
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
22-05-2019 18:28
Ik snap ook niet zo goed waarom Roy in dit seizoen zit, daar is nou echt niks spectaculairs aan...

Maar ik ben allang blij dat Jordan niet meedoet, wat vond ik die irritant haha
Jordan is nog steeds samen met Beau blijkbaar, dus geen single ;-)

Ik vind Roy wel grappig, hij is zo’n type die echt de player is in zijn dorp maar zodra hij tussen dit zooitje ongeregeld zit is het ineens een nerd die er niet tussen komt :proud:
Alle reacties Link kopieren
Moest lachen met 1 van de tweeling:
Toen ze Roy zagen zei 1 van hun " die is te lelijk om op te schijten ".
Hilarisch.
:cheer: heb net ook gekeken. I love it. Ik vind Harrie leuk, hij is super ondeugend. ik zou in mijn jongere jaren ook op zo’n type kunnen vallen en mijn neus stoten. :hihi:

In het vorige seizoen was hij een beetje de wingman, nu dacht hij van ik pak gelijk mijn kans. Maar met wie ging hij nou naar de kamer Sharon of Esmee?

Alisa zit in mijn allergie, ik krijg vlekken in mijn nek van dat gehihi brrrrr.

Joshua heb ik toen gezien bij Adam en Eva, die is erg goed bedeeld door onze lieve heer. Hij past eigenlijk niet tussen die aso’s, hij is daar toch net iets te “normaal” voor.
AnAppleADay schreef:
22-05-2019 10:58
Ik heb net even de tweede helft van de aflevering gekeken maar eigenlijk bizar dat ze gewoon pakken wat ze pakken kunnen.
Yasmine is zo dronken dat ze met Roy naar de kamer gaat maar daar met Wayne seks heeft, hoe dan?
Wayne was sneller ;-)
Alle reacties Link kopieren
Die tweeling vind ik hilarisch. Joshua vind ik beetje triest worden inmiddels, eerst TI, toen Adam zoekt Eva en nu weer dit. Had hem hoger ingeschat.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik hou toch zo van dit soort trash programma’s!
Ik hoop dat bad baby Brody aanspoelt. Lekker loco loco Haha
Hoe oud is die tweeling? Ik vind ze zo ordinair en ze zien er ook een stuk ouder uit dan de rest.
GinnyJones schreef:
23-05-2019 02:54
Hoe oud is die tweeling? Ik vind ze zo ordinair en ze zien er ook een stuk ouder uit dan de rest.
Volgens mij zijn zij pas 23/24 jaar.
Gatekeeper* schreef:
22-05-2019 20:53
:cheer: heb net ook gekeken. I love it. Ik vind Harrie leuk, hij is super ondeugend. ik zou in mijn jongere jaren ook op zo’n type kunnen vallen en mijn neus stoten. :hihi:

In het vorige seizoen was hij een beetje de wingman, nu dacht hij van ik pak gelijk mijn kans. Maar met wie ging hij nou naar de kamer Sharon of Esmee?

Alisa zit in mijn allergie, ik krijg vlekken in mijn nek van dat gehihi brrrrr.

Joshua heb ik toen gezien bij Adam en Eva, die is erg goed bedeeld door onze lieve heer. Hij past eigenlijk niet tussen die aso’s, hij is daar toch net iets te “normaal” voor.

Het is niet echt opgevallen, maar ze was er op de 1e avond al niet meer bij.
Ze heeft op de eerste dag al maagontsteking gekregen en kon niet meer meedoen.

Ik kon dat gekir van haar ook niet aanhoren :'( :'(
Ladida schreef:
23-05-2019 11:16
Het is niet echt opgevallen, maar ze was er op de 1e avond al niet meer bij.
Ze heeft op de eerste dag al maagontsteking gekregen en kon niet meer meedoen.

Ik kon dat gekir van haar ook niet aanhoren :'( :'(
Zag idd bij de aftiteling staan dat Alisa door prive omstandigheden de villa had verlaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven