Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Aaah het begint wel heel sneu te worden zo.
jammer gunde het ze wel

fatima heeft de broek aan thuis
vind dit toch wel een beetje sneu voor rood... ik gun ze inmiddels wel een keer winnen
Wie heeft die kampen zo ingedeeld? Totaal ongelijk. weet niet meer hoe het ging
quote:Rainbow01 schreef op 27 september 2012 @ 21:05:

Wie heeft die kampen zo ingedeeld? Totaal ongelijk. weet niet meer hoe het gingverdeling van de teams was al bepaald. lijkt inderdaad qua capaciteiten niet helemaal eerlijk
Daar gaat Aagje weer, ...afvoeren!! aagje -klaagje
quote:rogue_1987 schreef op 27 september 2012 @ 20:52:

haha 69 waar ben jij geweest daar speculeren we hier al weken over. Persoonlijk denk ik dat ze aangekomen is en dat ze dat daarom draagt.

Oh, oké! Ik denk dat ze een enorme wijnvlek op haar rug heeft.

Met haar.
honger maakt rauwe bonen zoet zeggen ze toch wel eens
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
EVY maillllllll
Daaaahaaag.
huh? dat miste ik even.. hoezo gaat ze opeens weg?
Ze gaat naar het andere team en daar vragen of ze haar eruit stemmen
Fijn dat aagje naar huis mag, als ze zo ongelukkig is kan ze beter gaan en zo hoeft noord toch niemand die leuk is weg te stemmen. Zoals tess. Dus prima oplossing.
Die discussies over de kaart doen me zo hard terugdenken over mijn eigen scoutingtijdn
Bikini!
Fatima in bikini!
Ik zie het! En ze heeft niets raars
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij de eilandraad, misschien zit er nog een addertje onder het gras.
Zal vast een addertje zijn ja...
Geen stemafspraak bij de Belgen? Dat verbaast me... Dacht dat er weer een Ollander met 3 stemmen uit zou vliegen
Ik heb weggezapt naar TLC Op wie hebben ze gestemd?
op Zoë, maar die hoefde er niet uit omdat Aagje al vertrok. Ze heeft bij de volgende stemronde wel 1 stem extra...
Wat fijn dat die Olivier naar huis is. Ik vond het team gelijk een stuk hechter en gezelliger vanaf zijn vertrek, jammer dat ze de proef verloren. Ook leuk dat er voor het eerst een eerlijke stemming was.
Ik vind het trouwens wel zorgelijk dat op de website van E.R. een kruis door Willy en Aagje staat, maar niet door die nep-rambo, terwijl hij toch eerder naar huis ging als Aagje.
ik heb idd faatje ook in bikini gezien en idd het zag er normaal uit geen rare dingen.

toch wel een stukje zwaarder dan op al die sexy fhm foto's. misschien is dat de reden. kijk dik is ze natuurljk helemaal niet en veel vrouwen doen een moord om er zo uit te zien. maar echt superslank nee dat is ze niet meer. misschien dat ze daarom de boel bedekt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven