Expeditie Robinson 2012
zondag 23 september 2012 om 10:22
Ik begrijp de kleding van Faatje echt helemaal niet. ZIJ was toch degene die continu in de FHM enzo stond met een klein stringetje en miniscuul bhtje aan? Google maar s....
Is er iets gebeurd?
Veel aangekomen?
Lelijk litteken aan n geheime operatie overgehouden?
En dan die roze broek eronder! T is ook wel weer komisch.
Zelfs op het moment dat iedereen echt in n bikini loopt waagt zij het nog om dat clownspak aan te houden. Met een stalen gezicht ook nog he!
En haar teamgenoten zeggen er ook niets van. Ook geen hints in de zin van hee Faat, wil je mn bikinietje even lenen?
Heeft iemand nog meer ideeen hoe dit komt?
Is er iets gebeurd?
Veel aangekomen?
Lelijk litteken aan n geheime operatie overgehouden?
En dan die roze broek eronder! T is ook wel weer komisch.
Zelfs op het moment dat iedereen echt in n bikini loopt waagt zij het nog om dat clownspak aan te houden. Met een stalen gezicht ook nog he!
En haar teamgenoten zeggen er ook niets van. Ook geen hints in de zin van hee Faat, wil je mn bikinietje even lenen?
Heeft iemand nog meer ideeen hoe dit komt?
zondag 23 september 2012 om 13:53
zondag 23 september 2012 om 19:59
maandag 24 september 2012 om 11:25
quote:malu3 schreef op 23 september 2012 @ 19:59:
[...]
Dat zou kunnen maar dat lijkt mij niet. Als je weet dat je zwanger bent, doe je niet aan een programma mee waar je zeer eenzijdig en vaak onvoldoende te eten krijgt.
Een aantal seizoenen gelden was er toch ook iemand die tijdens de expeditie erachter kwam dat ze zwanger was,die heeft de expeditie verlaten.
En wat te dnken van al die proeven etc..dat wil je toch niet zwanger doen?? Sommige vallen 10 kilo af..dat kan absoluut niet als je zwanger bent.
[...]
Dat zou kunnen maar dat lijkt mij niet. Als je weet dat je zwanger bent, doe je niet aan een programma mee waar je zeer eenzijdig en vaak onvoldoende te eten krijgt.
Een aantal seizoenen gelden was er toch ook iemand die tijdens de expeditie erachter kwam dat ze zwanger was,die heeft de expeditie verlaten.
En wat te dnken van al die proeven etc..dat wil je toch niet zwanger doen?? Sommige vallen 10 kilo af..dat kan absoluut niet als je zwanger bent.
maandag 24 september 2012 om 17:58
Faat heeft gewoon 1 bloesje meegenomen. Ik vind het geen gezicht en ik vind haar irritant, kan er niets aan doen
Vind dat het kamp mangrove nu maar eens een keer moet winnen ipv verliezen, begint een beetje eentonig te worden. Verder zou ik het leuk vinden als er 2 proeven per aflevering zijn ipv 1. Bij de niet bn'er edities was dat wel zo. Nu is er te veel geouwehoer vind ik. En ik ben klaar met de bn'ers. Volgende editie weer met niet bekende mensen, krijgen anderen ook weer eens de kans om aan dit programma mee te doen!
Vind dat het kamp mangrove nu maar eens een keer moet winnen ipv verliezen, begint een beetje eentonig te worden. Verder zou ik het leuk vinden als er 2 proeven per aflevering zijn ipv 1. Bij de niet bn'er edities was dat wel zo. Nu is er te veel geouwehoer vind ik. En ik ben klaar met de bn'ers. Volgende editie weer met niet bekende mensen, krijgen anderen ook weer eens de kans om aan dit programma mee te doen!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
woensdag 26 september 2012 om 08:49
donderdag 27 september 2012 om 20:09
Fatima lijkt me trouwens niet zwanger en ook niet slecht tegen de zon kunnen ( ze heeft toch portugees bloed, dan verbrand je vast niet snel ). Denk dat ze gewoon aangekomen is en dat niet wil tonen bij haar buik.
Ik vind haar nog steeds een mooie vrouw, nu zelfs mooier en natuurlijker zonder make up.
Hoop dat Rambo eruit ligt vanavond, maar dat hopen we allemaal geloof ik.
Zit er alweer klaar voor in elk geval.
Ik vind haar nog steeds een mooie vrouw, nu zelfs mooier en natuurlijker zonder make up.
Hoop dat Rambo eruit ligt vanavond, maar dat hopen we allemaal geloof ik.
Zit er alweer klaar voor in elk geval.