Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Wat is Faya een mooie meid zeg.

Rambo heeft een bord voor z'n kop. Hoop dat Faya van hem wint.
Ik begrijp de kleding van Faatje echt helemaal niet. ZIJ was toch degene die continu in de FHM enzo stond met een klein stringetje en miniscuul bhtje aan? Google maar s....

Is er iets gebeurd?

Veel aangekomen?

Lelijk litteken aan n geheime operatie overgehouden?

En dan die roze broek eronder! T is ook wel weer komisch.

Zelfs op het moment dat iedereen echt in n bikini loopt waagt zij het nog om dat clownspak aan te houden. Met een stalen gezicht ook nog he!

En haar teamgenoten zeggen er ook niets van. Ook geen hints in de zin van hee Faat, wil je mn bikinietje even lenen?

Heeft iemand nog meer ideeen hoe dit komt?
In denk dat Fatima gewoon doet wat ze zelf wil en er zich niets van aantrekt wat anderen ervan vinden. Ik hou daar wel van (al vind ik het ook een bizarre combi).
Het was zeker een leuke aflevering afgelopen donderdag! Gaaf dat ze Olivier er uit hebben gestemd, wat een achterlijke kerel was dat zeg. Ik vind Fajah ook niet zo leuk, maar ik hoop toch dat ze wint van hem met de proef.
ja ok, ze zal idd wel doen wat ze zelf wil....maar waarom dit pakje snap het gewoon niet.

ik had van tess trouwens meer sexy en uitgesproken kleding verwacht, meer roze enzo en push up. maar wel leuke meid, ze heeft al die kleding eignelijk helemaal niet nodig.
Zware speculatie maar misschien is Fatima zwanger ..
quote:Marielle29 schreef op 23 september 2012 @ 19:43:

Zware speculatie maar misschien is Fatima zwanger ..Dat zou kunnen maar dat lijkt mij niet. Als je weet dat je zwanger bent, doe je niet aan een programma mee waar je zeer eenzijdig en vaak onvoldoende te eten krijgt.
quote:malu3 schreef op 23 september 2012 @ 19:59:

[...]

Dat zou kunnen maar dat lijkt mij niet. Als je weet dat je zwanger bent, doe je niet aan een programma mee waar je zeer eenzijdig en vaak onvoldoende te eten krijgt.

Een aantal seizoenen gelden was er toch ook iemand die tijdens de expeditie erachter kwam dat ze zwanger was,die heeft de expeditie verlaten.

En wat te dnken van al die proeven etc..dat wil je toch niet zwanger doen?? Sommige vallen 10 kilo af..dat kan absoluut niet als je zwanger bent.
Misschien dat ze, nu ze gestopt is met sporten, wat is aangekomen en dat graag verhuld.

Of ze vindt het gewoon prettige kleren en is het daar ook geen modeshow. Zou ook nog kunnen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Zou ze niet gewoon gevoelig voor de zon zijn? Allergie of snel verbranden ofzo? Die zwangere vrouw kan ik me nog wel herinneren, was een heel leuk en stoer wijf.
Faat heeft gewoon 1 bloesje meegenomen. Ik vind het geen gezicht en ik vind haar irritant, kan er niets aan doen

Vind dat het kamp mangrove nu maar eens een keer moet winnen ipv verliezen, begint een beetje eentonig te worden. Verder zou ik het leuk vinden als er 2 proeven per aflevering zijn ipv 1. Bij de niet bn'er edities was dat wel zo. Nu is er te veel geouwehoer vind ik. En ik ben klaar met de bn'ers. Volgende editie weer met niet bekende mensen, krijgen anderen ook weer eens de kans om aan dit programma mee te doen!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik hoop dat Fajah wint!!!!!!!! Spannend....
ik vind fatimaatje juist een type om tien weken voor vertrek naar het eiland zich kapot te gaan sporten en onder de zonnbank om er supersexy uit te zien. snap haar keus echt niet...

verder leuke serie idd. tess supersterk in mijn ogen. ruud staat ook zn mannetje!
Iemand voor vanavond al de paal van die prutser ingesmeerd met boter, zodat hij zeker naar huis gaat?
Ik kom niet aan zijn paal hoor, gatver...
Nee, niet dat kleine kromme garnaaltje (gezien de compensatie drang), maar de paal waar ze overheen moeten rennen
Oh die ? Als ik nu in Maleisie zat zou ik dat gedaan hebben maar helaas, zit in het natte kikkerlandje.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van vanavond
Go Fajah Go vanavond!
Als die Rambo er maar uitvliegt vind ik alles prima, wat Fatima draagt doet me allemaal vrij weinig.
Fatima lijkt me trouwens niet zwanger en ook niet slecht tegen de zon kunnen ( ze heeft toch portugees bloed, dan verbrand je vast niet snel ). Denk dat ze gewoon aangekomen is en dat niet wil tonen bij haar buik.

Ik vind haar nog steeds een mooie vrouw, nu zelfs mooier en natuurlijker zonder make up.

Hoop dat Rambo eruit ligt vanavond, maar dat hopen we allemaal geloof ik.

Zit er alweer klaar voor in elk geval.
rambo errrrrrruitttttttttt
hahah die lip van fajah
Ik kijk mee, was even twee weken op vakantie

Heb van de week alles bij gekeken dus ik ben helemaal bij.

Ollie eruit, en Katrien Duck voor de winst!

Agossie...die lip!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kom op Fajah!! Je kan het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven