Expeditie Robinson 2012
vrijdag 28 september 2012 om 17:07
donderdag 4 oktober 2012 om 20:49
Ja aagje is naar huis, die kon het niet aan, had veel mentale problemen en heimwee.
Wat dom van Lodewijk om Fatima te kiezen en zo dus de 3 eenheid met de 2ling in stand te houden. Zou hem best wel eens zijn kop kunnen kosten als Faat en de tweeling op hem stemmen als ze een proef verliezen.
Wel leuk voor Tess dat ze nu in zuid zit.
Wat dom van Lodewijk om Fatima te kiezen en zo dus de 3 eenheid met de 2ling in stand te houden. Zou hem best wel eens zijn kop kunnen kosten als Faat en de tweeling op hem stemmen als ze een proef verliezen.
Wel leuk voor Tess dat ze nu in zuid zit.
donderdag 4 oktober 2012 om 20:49
quote:darksideofthemoon schreef op 04 oktober 2012 @ 20:46:
Waar is Aagje ? Is die er ook uit ? (heb vorige week gemist)
Aagje is vorige week vrijwillig weggegaan...eigenlijk had Zoe de meeste stemmen, maar die had mazzel...ze heeft wel een zwarte stem voor de volgende eilandraad.
quote:nikki_nuts schreef op 04 oktober 2012 @ 20:42:
wie is rambo?Dat was een Belg die Olivier heet...stuntman geloof ik..stand in voor JC vandamme als ik het goed heb.
Waar is Aagje ? Is die er ook uit ? (heb vorige week gemist)
Aagje is vorige week vrijwillig weggegaan...eigenlijk had Zoe de meeste stemmen, maar die had mazzel...ze heeft wel een zwarte stem voor de volgende eilandraad.
quote:nikki_nuts schreef op 04 oktober 2012 @ 20:42:
wie is rambo?Dat was een Belg die Olivier heet...stuntman geloof ik..stand in voor JC vandamme als ik het goed heb.