Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
@ doeiiiii

Bedankt voor je reactie!
Wat een gezeur over hoe Fatima er uit ziet. Dat je over dat tijgerprintje valt kan ik me iets bij voorstellen maar dat je oude foto's gaat oploaden en het aantal kilo's raden dat ze zijn zou aangekomen vind ik best idioot.
quote:eefjewentelteefje schreef op 15 oktober 2012 @ 01:12:

Wat een gezeur over hoe Fatima er uit ziet. Dat je over dat tijgerprintje valt kan ik me iets bij voorstellen maar dat je oude foto's gaat oploaden en het aantal kilo's raden dat ze zijn zou aangekomen vind ik best idioot.Werkelijk iedereen ziet er slechter uit na een poosje ER. Ik vind het juist wel leuk dat die mensen dat er voor over hebben om mee te doen.
Valt mij op dat sommige mensen er juist nog zo GOED uitzien! Probeer die bos haren van Fayah maar eens in de mangrove en zout haar netjes te houden. Tess zou de zus van Doutzen kunnen zijn, prachtmeid.

En wie zich verwonderde over dat Paul zo goed kan zwemmen; heb je zijn borstkas en schouders wel eens goed bekeken?
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:eefjewentelteefje schreef op 15 oktober 2012 @ 01:12:

Wat een gezeur over hoe Fatima er uit ziet. Dat je over dat tijgerprintje valt kan ik me iets bij voorstellen maar dat je oude foto's gaat oploaden en het aantal kilo's raden dat ze zijn zou aangekomen vind ik best idioot.'t Was juist goed bedoeld ('t mens ziet er m.i. namelijk prima uit), maar het is natuurlijk maar net of je ergens het negatieve of het positieve in wil zien.
@dramkabouter. Jij maakt er alle Belgen van. Daar was ik het ook absoluut niet mee eens geweest. Maar dat staat er niet.

Na deze proef heb ik inderdaad Paul z'n schouders en borstkas eens goed bekeken. Paul is best een aantrekkelijke man

Fatima kende ik eigenlijk niet, dus let ik niet zo op. Hoewel, door dit forum zie ik nu wel constant die tijgerblouse....

Vond Zoe er trouwens heel slecht uitzien bij het duel met Fajah. Echt heel mager, ingevallen wangen, ik had zelfs bewondering dat ze toch iets van een week heeft kunnen volhouden in die mangrove.
jeetje, ik schrik toch wel van de leeftijden van sommige deelnemers; Lodewijk 35, Zoe 29, Olivier 38?!! Ik vind ze er zo uitgeleefd uitzien.

Lodewijk heeft een lijf van een 50 jarige.
quote:_Branwen_ schreef op 15 oktober 2012 @ 18:25:

[...]

't Was juist goed bedoeld ('t mens ziet er m.i. namelijk prima uit), maar het is natuurlijk maar net of je ergens het negatieve of het positieve in wil zien.

Ik kan niet zo snel terugvinden waar jou reactie op Fatima is, ik doelde helemaal niet op jou maar op Jumineetje (ofzo) die roept dat de foto's van FHM echt wel gefotosjopt moeten zijn, boeien!

En ik denk dat ik dan heel wat positiever in het leven sta dan mensen die het nodig vinden andere op hun uiterlijk af te kraken.

Dus het is maar net hoe je het wil lezen, positief of negatief
quote:eefjewentelteefje schreef op 16 oktober 2012 @ 12:47:

[...]

Ik kan niet zo snel terugvinden waar jou reactie op Fatima is, ik doelde helemaal niet op jou maar op Jumineetje (ofzo) die roept dat de foto's van FHM echt wel gefotosjopt moeten zijn, boeien!

En ik denk dat ik dan heel wat positiever in het leven sta dan mensen die het nodig vinden andere op hun uiterlijk af te kraken.

Dus het is maar net hoe je het wil lezen, positief of negatief Ach joh, daar is het forum ook voor. Lekker zeiken en plaatjes van onflatteuze celebs bekijken Heeft niks met negatief of positief in het leven staan te maken hoor.
Heb net de aflevering van vorige week gezien en ik snap ook echt niet dat Tess niet inziet dat het trio nu alle macht heeft met stemmen. Ik vind die complotten altijd vreselijk.

Eigenlijk hoopte ik dat Fajah de samensmelting zou halen, maar het lijkt me toch interessanter als Lodewijk dit keer wint.
quote:eefjewentelteefje schreef op 16 oktober 2012 @ 12:47:

Dus het is maar net hoe je het wil lezen, positief of negatief Aangezien je het had over oude foto's uploaden, en ik net daarvoor een rits (oude) foto's had neergezet, voelde ik me idd, niet geheel onlogisch denk ik, aangesproken. Positief - negatief bedoelde ik anders dan jij hebt opgevat, maar dat maakt verder niet uit.
@ Branwen , ja sorry ik zie je post nu, ik doelde dus niet op jou want ik vind jou nog best vriendelijk, over fatima. ik vond de posts van Junamientje niet zo aardig , dus daar doelde ik eigenlijk op.

Logisch dat jij je aangesproken voelde

@miladila , helemaal gelijk, tis maar een forum en zeiken en plaatjes plakken maakt het hier ook leuk.

Ik houd zelf ook van trashen.

Maar vond het ook gezeur over dat uiterlijk.

Thats all...

Is het al bijna donderdag?

Ben zo benieuwd naar Faja en Lodewijk...
quote:eefjewentelteefje schreef op 16 oktober 2012 @ 22:28:

@ Branwen , ja sorry ik zie je post nu, ik doelde dus niet op jou want ik vind jou nog best vriendelijk, over fatima. ik vond de posts van Junamientje niet zo aardig , dus daar doelde ik eigenlijk op.

Logisch dat jij je aangesproken voelde

Geen probleem; 't is nu opgehelderd

Ben idd ook erg benieuwd naar de volgende aflevering.

Ik hoop nog steeds dat Lodewijk wint, maar dan is het wel jammer dat Fajah eruit ligt.
Het gaat beginnen!
Go LO GO
Jeetje Fajah wint gewoon
Zo, ik ben er weer eens. Vorige week heb ik het weer gemist...
Jammer dat Lodewijk eruit is..
Inderdaad, maar ik vind Fajah ook leuk
snik jammer gun het fa ook hooor maar wilde graag de wraak van lo proeven
Heeft Fa,als in Fatima, geen wimpers?!
Zo, van mij mag Fajah winnen!

(En dat pokertrio er zsm uit)
quote:chicky012 schreef op 18 oktober 2012 @ 20:40:

Zo, van mij mag Fajah winnen!

(En dat pokertrio er zsm uit)Eensch!
Fatima wil de finale tegen een 120 kilowegende gehandicapte spelen, das pas een uitdaging
Zie je, Fatima is een engerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven