Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Tess is leuker dan Peggy hoor.
God, ik ben nog net niet in slaap gevallen.
Ik vind ze allebei een beetje nietszeggend, maar die Vlaamse is nog erger, dat ik haar naam niet weet zegt genoeg
quote:frizzy schreef op 18 oktober 2012 @ 21:27:

Gelukkig, er is een topic. Onvoorstelbaar wat een irritant mens die Fatima! Ik ben ook voor verzuipen.Ik ook!
Het echte Robinsongevoel is al jaren weg.
Fatima zei dat Lodewijk, Peggy en Tess tegen het trio hadden kunnen spannen, maar hoe had Lodewijk dat in hemelsnaam moeten weten als het trio hem dagenlang doet laten geloven dat hij bij hun clubje hoort en in zijn gezicht superleuk en aardig doen. Dat is niet tactisch meer, dat is smerig.
ER vond ik veel leuker met onbekende nl en belgen...

Tess is afgestraft voor vorige week toen spande ze samen met het trio dat ze nu zelf aan de beurt is was te verwachten...
Idd ja smerig bleghh!
quote:frizzy schreef op 18 oktober 2012 @ 21:36:

Het echte Robinsongevoel is al jaren weg.Mee eens. Het is niet Expeditie Robinson, maar Expeditie Hoe Speel Ik Een Spel (op toevallig een eiland).
Opzettelijk een proef verliezen... Dit heeft weinig meer met Robinson te maken.

Dom van Tess, ze had inderdaad naar Lodewijk moeten gaan vorige week. Ik hoop zo dat Fatima en de broers achter elkaar naar huis gestuurd worden. Peggy zal toch wel doorhebben dat ze na de samensmelting zich tegen het trio moet keren?
Ja idd wantTess was zogenaamd bevriend met

Lo msar heeft hem niet verteld vt complot!
quote:_Branwen_ schreef op 18 oktober 2012 @ 21:40:

Fatima zei dat Lodewijk, Peggy en Tess tegen het trio hadden kunnen spannen, maar hoe had Lodewijk dat in hemelsnaam moeten weten als het trio hem dagenlang doet laten geloven dat hij bij hun clubje hoort en in zijn gezicht superleuk en aardig doen. Dat is niet tactisch meer, dat is smerig.Dat dus. Ik kreeg er echt een smerige smaak in mijn mond van.
Ja heel jammer eigenlijk! Vind/vind het zon leuk programma, maar op zon manier heb ik zoiets van: lijkt idd meer een tactiekspel op n eiland ja haha beetje jammer eigenlijk!

Vroegah als je keek, zag je ze ook strubbelen met prsktische dingetjes, zoals tmissen van n scheermesje haha of extreme ho ger, eten zoeken, hutten bouwen enzo in bomen klimmen! Nou alleen Lodewijk deed dat en de rest lag op t strand zich vol te vreten in de zon! En die mangrove viel volgens mij ook wel mee, zeker vergeleken met die grot van verleden jaar!

Vind t n tegenvaller dit jaar! vond t trouwens ook vreemd dat vanaf t begin t pokertrio bij elkaar zat, gewoon expres gedaan, kan niet anders! En ze kenden elkaar goed, en ook nog eens broers tja....kansloos dus!
Heb ik het weer gemist, theaterseizoen is begonnen.

Ik kijk wel uitzendinggemist.

Helaas is Lodewijk eruit. Maar ik wilde ook niet dat Fajah zou moeten gaan.

Ik heb begrepen dat Tess nu tegen Fajah moet?
Ja, het pokertrio was bang dat Peggy, Fajah en Tess na de samensmelting zou gaan samenwerken, en heeft expres verloren zodat ze Tess eruit konden stemmen.
Heeft er ooit eerder een tram expres verloren?
Heb hier even niks terug gelezen maar is het hier nog meer mensen opgevallen dag de emmer van Lodewijk zowat leegspoot en bij die van Fajah het maar drupte???

Knap camera/ knip werk of doorgestoken kaart?
Ik zag toch gewoon straaltjes?
Ik vind die Fatima echt een draak van een wijf. Ze haalt de hele serie naar beneden met dat tactische elleboogwerk, bah!

Ik hoop dat ze er volgende week unaniem uitgesteld wordt.

Of opgegeten wordt door een mangrove-haai. Maar dat zal niet.
Het was natuurlijk uitgeSTEMD, mobiel forummen
quote:_Branwen_ schreef op 18 oktober 2012 @ 21:40:

Fatima zei dat Lodewijk, Peggy en Tess tegen het trio hadden kunnen spannen, maar hoe had Lodewijk dat in hemelsnaam moeten weten als het trio hem dagenlang doet laten geloven dat hij bij hun clubje hoort en in zijn gezicht superleuk en aardig doen. Dat is niet tactisch meer, dat is smerig.

Had wel gekund, als Tess tegen het trio had gezegd met hun mee te doen en ondertussen Lodewijk had ingelicht. Hij had dan munten kunnen inzetten en dan hadden Tess, Peggy en Lo een pokeraar zonder munten kunnen wegstemmen. Dan was het pokertrio meteen uitgeschakeld.

Dat zou het spel wel leuker gemaakt hebben. Maar zoals Tess aangaf, zit het niet in haar aard om zoiets te doen.
quote:Moonlight82 schreef op 19 oktober 2012 @ 01:26:

[...]

Had wel gekund, als Tess tegen het trio had gezegd met hun mee te doen en ondertussen Lodewijk had ingelicht. Hij had dan munten kunnen inzetten en dan hadden Tess, Peggy en Lo een pokeraar zonder munten kunnen wegstemmen. Dan was het pokertrio meteen uitgeschakeld.

Dat zou het spel wel leuker gemaakt hebben. Maar zoals Tess aangaf, zit het niet in haar aard om zoiets te doen.

Ja, maar het ligt blijkbaar wel in haar aard om mee te doen met andermans complotjes door Lodewijk eruit te stemmen! Slap mens.

Die analyse van Fatima was inderdaad helemaal juist. Wat had Tess verwacht, dat ze opeens bij een poker-kwartet zou horen? Ik ben in elk geval officieel Fajah-fan. Lief hoe ze reageerde op Lodewijk (die ze in z'n hangmatje hoorde huilen ).

Ik vind het echt een top-jaar van ER. Juist leuk al die -soms onverwachte- complotten

Heb wel idee dat ze nu meer eten hebben (gekregen) vergeleken met voorgaande edities. Toen haakten veel mensen vrijwillig af omdat ze zwak, ziek en misselijk waren.
Dat Fajah ook ging huilen toen ze van hem had gewonnen...
quote:frizzy schreef op 19 oktober 2012 @ 08:45:

Dat Fajah ook ging huilen toen ze van hem had gewonnen...Ja, lief. Ze leek me altijd een beetje arrogant, aandachttrekkend wijf met een lekker lijf. Nu vind ik haar een stoer, vrolijk en eerlijk wijf met een lekker lijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven