Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Faya vertelde ook dat ze haar haren urenlang had uitgeplozen in het resort. Het lijkt me inderdaad erg bewerkelijk, maar ja, wel supermooi!
Het is ook wel bewerkelijk hoor Nien, en ik was het elke dag maar als ik n dagje oversla zit ik 's middags ook te krabben. Laat staan inderdaad na weken in de rimboe. Maar ja, het oog wil ook wat he
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gooo fajah!!!! En dat fatima ook in de finale zit, tsja. ik vind haar een kutpersoonlijkheid hebben, maar ze is iig wel robinsonwaardiger dan de rest van die sukkels. Verder zou ik niet eens weten wie ik nog als 3e de finale gun. Misschien Gene? In ieder geval niet Chris.

En ik heb zin in die aflevering vanuit de studio dat ze gaan terugkijken!
Oh men, vanavond kan ik niet kijken omdat ik kerstdiner heb met collega's!!!!!!!!!!

OH WAT ERG....WAT ERREG!!!!!!!!!!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Is vanavond echt de laatste of komt volgende week de echte ontknoping??
Louise wat erg, kan je je niet ziek melden woehahahahah!!! Morgen ochtend gelijk terugkijken, of als je vanaaf thuiskomt gelijk terug kijken??

Ja die afl dat ze gaan terug kijken vin ik ook altijd zo leuk, je voelt dan die onderlinge spanningen vaak nog hahaha!! Rambo en Fajah woehahahahaha....

Heb er zin in!!!! Colaatje erbij, chippie erbij, dekentje!!!
Ik herken soms sommigen niet meer wanneer iedereen in de studio zit. Vorig jaar had ik met die belg die (volgens mij) computer spelletjes testte/maakte. Toen dacht ik: WoW!
Meestal is de ontknoping toch een week later? Zien we vandaag al een heel groot deel van het eindspel, maar het laatste onderdeel is dan in de laatste aflevering als ze elkaar weer allemaal zien.
Ja kloptmdat is ook weleens geweest ja ( of is dat altijd nou zo???) dat je dan vanaaf de finale ziet, met als cliffhanger dat je net niet ziet wie er wint! En dan in de terug kijk aflevering zien we dan t eindstukje!

Zo eas het ja...he verdorie weten we t vanaaf alsnog nie heb trouwens bij alle voorstukjes deze week direct de andere kant opgekeken haha dus weet nog helemaal niks :-)
Ik heb iig vlgende week geblokkeerd in mijn agenda. En ja, volgens mij is de echte ontknoping pas volgende week.

Morgen met Ipad op schoot en kop koffie naar herhaling kijken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Fajah een kutpersoonlijkheid? Maar w'rom dan?
quote:oldschoolchic schreef op 12 december 2012 @ 11:01:

Gooo fajah!!!! En dat fatima ook in de finale zit, tsja. ik vind haar een kutpersoonlijkheid hebben, maar ze is iig wel robinsonwaardiger dan de rest van die sukkels. Verder zou ik niet eens weten wie ik nog als 3e de finale gun. Misschien Gene? In ieder geval niet Chris.

En ik heb zin in die aflevering vanuit de studio dat ze gaan terugkijken!Gene is er al uit gestuurd (niet erg trouwens). Vanavond nog Peggy, Chris die moeten strijden om de laatste finaleplaats.
Ik ga ZO lachen als huilieChris eruit gaat woehahahahaha!!! Kan hij nooit meer wraak nemen woeeeeee scaryyyy hahahahah!!!
quote:missworld schreef op 13 december 2012 @ 16:00:

Ik ga ZO lachen als huilieChris eruit gaat woehahahahaha!!! Kan hij nooit meer wraak nemen woeeeeee scaryyyy hahahahah!!!+1 Dat word dan een vrouwenfinale.
Zo, als Peggy dan wint, dan is dat echt n grote teleurstelling! Dna nog liever Fatima!
Zitten jullie al klaar ??
Ikke wel. Wat duurt wachten lang he.
Ik ga nu klaar zitten!
Yep, alleen jammer dat de ontknoping wss niet vandaag wordt getoond .
Cola check, chocolade check.
quote:lazuriet schreef op 13 december 2012 @ 20:21:

Yep, alleen jammer dat de ontknoping wss niet vandaag wordt getoond .Hoezo niet, weer in de tv studio dat het gebeurt????
Ja tuurlijk, volgende week.
Ga ik wel vanuit ja.
quote:lilyofthevalley schreef op 13 december 2012 @ 20:28:

Ja tuurlijk, volgende week.Ik zie het in de gids van volgende week staan. Damned.
Waaaaaaaaaat pokermannetje ook in de finale KUTZOOI.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven