Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
quote:missmicky schreef op 07 december 2012 @ 09:29:

Hij kijkt net als mijn zoontje van drie die geen Cars toetjes mag in de supermarkt.
quote:louba schreef op 07 december 2012 @ 09:47:

Ik meen mij te herinneren dat het touw door Ernst Paul Hasselbach altijd netjes en zonder trillen werd door gezaagd. Evi stond daar te hakken en trillingen te veroorzaken. Vond dat niet helemaal netjes.Toen Peggy sprong dacht ik even dat ze zo in het mes zou springen. Evi hield hem raar vast ook.....
Ik heb het zojuist teruggekeken.

Kan iemand me uitleggen wat precies het verschil is tussen wraak en rancune?

Chris had geen wraakgevoelens maar hij wilde wel rancune. Eh....

Daarnaast heeft hij aan zijn broer Matti beloofd dat Fajah er uit zou gaan. Op welk moment in het spel gaat dan dan precies gebeuren en wanneer is een belofte iets dat je na moet komen en wanneer niet? (ik snap zijn logicaatjes niet altijd)
Moonlight, t is gewoon een sukkel 1eklas hehe!!
Ja.... hahahaha, alles doen voor Fatima, proeven zo spelen dat je ze zelf dik verliest maar zodat zij kan winnen.

En straks zit Fatima in de finale en hij hopelijk niet

(bij één zo'n spel had zijn broer toch hem geholpen en hij Fatima... ook zoiets - broer rekende op onvoorwaardelijke broedersteun en is er mede daarom vroeg uit gegaan)
Hm, zag net aankondiging voor komende donderdag en daarin verklappen ze ook iets ten opzicht van het voorstukje gelijk na de uitzending van afgelopen donderdag. Flauw.
quote:Moonlight82 schreef op 07 december 2012 @ 18:42:

Ik heb het zojuist teruggekeken.

Kan iemand me uitleggen wat precies het verschil is tussen wraak en rancune?

Chris had geen wraakgevoelens maar hij wilde wel rancune. Eh....

Revanche wilde hij, revanche
Jeu, wat een sterke meningen toch over al die mensen. Ik hoop dat mijn zoons nooit bekend van tv worden, ik zou het niet trekken als mensen zo over ze zouden posten.

Hahaha, wat een wending toen de balk er opeens stond en er al twee finaleplaatsen te vergeven bleken! Mooie streep door de complottenrekening.

Ik vind het leuk dat Fayah en Fatima in elk geval in de finale staan. Ze hebben het heel goed gespeeld en ik vind ze allebei super.

Ik heb net vele pagina's hier bijgelezen. Jammer dat het zo ging over het figuur van Fatima. Ik ben maar iets langer dan zij en denk (ja, oké, tegen beter weten in, maar onbewust toch) dat ik er ongeveer uitzie zoals zij nu, maar ik ben 20 kg zwaarder... ;-( Het is wel een rotidee dat ik heel lang op een streng dieet zou moeten om 20 kg af te vallen (voor mij het moeilijkste dat er bestaat), en dat er dan nog steeds veel mensen zijn die me mollig of zelfs lelijk zouden vinden...

Verder hoop ik enorm dat een volgende reeks van Robinson weer eens met onbekende mensen is. Toen men overging op min of meer bekende Nederlanders en Vlamingen haakte ik af. Ik vind dat niet leuk, kijk daarom ook niet naar Wie is de mol? Ik heb toch het idee dat mensen die bekend zijn een rol spelen als ze aan zoiets meedoen. Die hebben een reputatie in de media hoog te houden, dat idee. Dat ik nu toch naar Robinson kijk komt omdat mijn kinderen het inmiddels leuk vinden en we de deelnemers, op Fatima en Lodewijk na, toch nooit eerder gezien hadden.

xYella.
Yella tja dat weet je vantevoren als je met je kop op de tv gaat, dan heb je mensen die fan van je worden of je helemaal niks vinden! Fajah is er nog populairder mee geworden!

tja over dr figuur, dat interesseert me eigenlijk helemaal 3x niks haha!

Ja dqs wel vervelend ja dt nl-b gebeuren, irriteert mij eigenlijk ook wel...eens een x met onbekende zou leuk zijn ja, msar vermoed dat dat er niet meer inzit!

Hopelijk zie ik de voorstukjes niet, maar aan de andere kant, laat je niet misleiden, want soms ziet t er hysterisch uit en blijit t niks te zijn haha!
@ Missworld: dit voorstukje is niet anders te interpreteren, maar ik zeg niets verder, want wil niet spoileren.
Niks mis met het lijf van Fatima maar blijkbaar hadden veel mensen( waaronder ik, shoot me) een ander beeld van haar.

Niet dat er nu iets mis is met haar want ze ziet er prima uit maar wel een heel duidelijk voorbeeld van misleiding in o.a. de bladen en fotoshoots.
Marielle ja tuurlijk, die fotos enzo in magazines bizar hoe die geshopt worden, ben er wel eens op gaan letten na fotos hier op t forum haha coorheen viel t me niet op! Maar dan zie je idd hele aparte lichaamsdelen haha!

Lazuriet owh echt...shit zeg! Vd week hoorde ik toen ik in de keuken stond ER stukje voorbij komen en begon gelijk keihard LALALALALALA te zingen haha!

Nee niks zeggen hor. Want ik heb t nog niet gezien verder...ben wel heel benieuwd!
Als ik haar zoals Fajah zou hebben, had ik me laten millimeteren voor de Expeditie. Alleen al dat kroeshaar zien en beseffen dat ze er niet dagelijks cremespoeling in kunnen doen of het uitborstelen, geeft me kippenvel. Wat moet zo'n bos klitterig stro enorm irritant aanvoelen!
Elninjoo, ik vind het al heel wat dat t er nog redelijk uitziet! Ik had erger verwacht haha!
Het verbaast me juist hoe haar haar er nog zo prachtig kan uitzien!

Ik heb het voorstukje met een half oog gezien maar er is me niets opgevallen. kan me niet voorstellen dat ze de uitslag daar al verklappen!

Nog 3 nachtjes slapen.......
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ze verklappen ook niet de uitslag in het voorstukje .

En Fayah's haar ziet er weer zo leuk uit sinds het verblijf in het resort waar ze haar haar kon wassen en uitkammen. Vind het echt geweldig haar.
Je ziet in het voorstukje wie in de finale zitten behalve Faya en Fatima. Dat vond ik wel erg jammer.... maar idd je weet niet wie uiteindelijk gaat winnen.
Karma, en alles komt goed
Oooh, op die manier. Is dat voorstukje nog ergens te zien bij herhalingen? ben nu erg benieuwd
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:ADM schreef op 10 december 2012 @ 11:05:

Je ziet in het voorstukje wie in de finale zitten behalve Faya en Fatima. Dat vond ik wel erg jammer.... maar idd je weet niet wie uiteindelijk gaat winnen. Dit inderdaad, je omschrijft het keurig :-) . Ik vond dat ook jammer omdat het voorstukje dat wel aan de laatste aflevering zit juist een cliffhanger hierover bevat.

Ik weet niet of het ergens terug te zien, Louise. Ik zag gisteravond weer een ander voorstukje namelijk, meer algemeen dat donderdag ER is.
quote:elninjoo schreef op 10 december 2012 @ 09:26:

Als ik haar zoals Fajah zou hebben, had ik me laten millimeteren voor de Expeditie. Alleen al dat kroeshaar zien en beseffen dat ze er niet dagelijks cremespoeling in kunnen doen of het uitborstelen, geeft me kippenvel. Wat moet zo'n bos klitterig stro enorm irritant aanvoelen!Ja, ik ook. En dan zit het haar ook nog vol zand, zout, takjes en beestjes lijkt me, 1 groot klittennest.
Ik zag net ook een voorstukje. Dan is het inderdaad duidelijk wie de 3e persoon in de finale is.

Of misschien is het weer niet wat het lijkt.
Ik zag net ook een voorstukje, waaruit ik zou denken te weten hoe het verder verloopt voor Chriss en Peggy...beetje flauw..
Afgelopen weekend een ER-marathon gehouden en alle afleveringen van ER bekeken. Ik zit dus nog helemaal in de complotten en samenzweringen en gun Fajah de overwinning het meest. Wat een bikkel!

Hopelijk heeft ze nog genoeg mentale kracht om in de finale de winst te pakken. Go Fajah!
quote:elninjoo schreef op 10 december 2012 @ 09:26:

Als ik haar zoals Fajah zou hebben, had ik me laten millimeteren voor de Expeditie!Ik heb zulk haar, weet je hoe langzaam dat groeit??? Het moet via de wenteltrap he, niet loodrecht naar beneden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 10 december 2012 @ 23:42:

[...]

Ik heb zulk haar, weet je hoe langzaam dat groeit??? Het moet via de wenteltrap he, niet loodrecht naar beneden.

Haha, niet bij stilgestaan!

Maar klit dat soort haar niet enorm? Heb er met mijn redelijk glad haar al last van als ik gezwommen heb...en jeuken dat 't doet als ik het niet lekker uit kan wassen! En zij zitten daar elke dag in dat zoute zeewater zonder shampo enzo. Ze lopen idd niet met 'n bos stro op hun kop lijkt 't, maar hoe zou het aanvoelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven