Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Kabouter Geza.

Sef neemt het op als een man.

quote:MilaDila schreef op 25 oktober 2013 @ 13:39:

Ben nou wel benieuwd welk dubbel spel Jan speelt vanaf het begin. Het begon met het mannen-pact op het mannen-eiland. Of zou hij daar al afspraken met Hans hebben gemaakt die niet op camera zijn verschenen?Of met Kees....
Bedoelde Jan niet gewoon het mannenpact wat hij nu brak?
Wel een lekker kontje die kabouter geza :-)
Blij dat die Sef er uit is, eng mannetje, al nam ie z'n verlies sportief op. Waar zijn die Sef en Geza eigenlijk bekend van?
Sef is een rapper(oa van bagagedrager met gers Pardoel) en Geza is acteur.
Én Geza is de zoon van regisseur Frans Weisz. Ik vond zn verbaasde blik, bij het tellen van de stemmen, onbetaalbaar! :Imao:
Ik vind het jammer dat Sef eruit is, had gehoopt dat die arrogante Anna eruit ging.
Jan heeft het slim gespeeld en hij mag van mij winnen, hij is ook gewoon sterk en fanatiek. Hij deed het nu ook achter de rug om van anderen, maar niet zo vals als Sef en Geza (die niet alleen complotjes maken, wat er toch een beetje bijhoort, maar ook mensen onder valse voorwendselen bij hun complotten trekken). Alleen wel heel raar/dom van hem om te zeggen dat hij al het hele spel een dubbelrol speelt. Daarmee kon hij wel eens veel mensen tegen zich krijgen.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
O ik werd gister trouwens gewaarschuwd dat Maxim Hartman de winner van ER heeft verraden... had blijkbaar niet genoeg aandacht ofzo. Dus oppassen met internet, als je het niet wilt weten!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:sunny_mar schreef op 26 oktober 2013 @ 12:48:

O ik werd gister trouwens gewaarschuwd dat Maxim Hartman de winner van ER heeft verraden... had blijkbaar niet genoeg aandacht ofzo. Dus oppassen met internet, als je het niet wilt weten!Verbaast me helemaal niks van deze loser die zichzelf zo geweldig vindt.
quote:malu3 schreef op 26 oktober 2013 @ 12:53:

[...]

Verbaast me helemaal niks van deze loser die zichzelf zo geweldig vindt. Ja wat een sukkel hè? Hij schijnt het vorig jaar ook al verklapt te hebben, toen heb ik het gelukkig ook gemist. Ik vraag me wel af wie dan zijn mond voorbij gekletst heeft. De deelnemers staan geloof ik onder contract en krijgen, net als bij Wie Is De Mol, een boete als ze het voortijdig verklappen. Hij was dit jaar geen deelnemer, maar moet het toch ergens vandaan hebben. Eigenlijk zou ik dit willen googelen maar dan kom ik natuurlijk ook de naam van de winnaar tegen en dat wil ik niet
Wie is dat dan die Maxim en hoe weet hij de uitslag?
quote:elninjoo schreef op 26 oktober 2013 @ 13:15:

Wie is dat dan die Maxim en hoe weet hij de uitslag?Maxim is een presentator/programmabedenker/aandachtsgeiler (o.a. rembo&rembo), hij deed vorig jaar mee maar lag er vrij snel uit (of heeft zelfs opgegeven?). Maar dat is dus ook mijn vraag; hoe weet hij het?
Ik wil het ook niet weten en ga dus niet zoeken op Maxim.

Altijd al een sukkel gevonden.
quote:elninjoo schreef op 26 oktober 2013 @ 13:15:

Wie is dat dan die Maxim en hoe weet hij de uitslag?Maxim ziet zichzelf als een enorme womanizer. Had een programma met Waldemar Torenstra waar hij zichzelf profileerde als de man die iedere vrouw kan versieren. Zijn moeder, die eruit ziet als een overjarige hoer dame, had ook nog een rolletje in het geheel.

Heeft zelf ook meegedaan aan ER en liet daar zien dat hij inderdaad een sukkel met een grote bek is.
Fuck. Ik heb het donderdag tijdens de uitzending per ongeluk wel op Twitter gelezen, maar dacht dat het vast niet waar zou zijn... Als het klopt wat ik las, heeft hij het van de winnaar (m/v) zelf gehoord.

Maar is het niet zo dat de bepalende uitzending nog opgenomen moet worden? Dat doen ze toch altijd in NL, later?
Nu vind ik Maxime nog een grotere sukkel
Wat loopt Geza nou te zeiken tegen Jan over vertrouwen dat geschaad is? Hij had met Sef afgesproken dat ze Jan er in de ronde erna zouden wippen
Pff wat is die Geza toch een zeikwijf zeg. Wat een huilie
Ik vind t ook totaal niet fair van Geza, omdat ze eerder hadden gezegd dat ze Hans eruit wilden stemmen. Wie is er nou niet betrouwbaar. Vind het echt een popiopie
Misschien moet je eerst jezelf tegen komen, voordat je het kunt zijn
Wat een stelletje kleuters daar! Ik vond Anna Alicia bij So You Think You Can Dance een paar jaar terug heel leuk, maar je ziet hier wel andere kanten van mensen zeg.
Wow die extra zwarte stem! Best heftig voor de eilandraad
Jammerrr die huilie gewonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven