Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Echt jammer. Wel mooi dat ie struikelde.
quote:naatie schreef op 31 oktober 2013 @ 20:47:

Pff wat is die Geza toch een zeikwijf zeg. Wat een huilieDit dus...
Wel weer schattig, die berichtjes van zijn ouders.
Jaaaa, Geza neemt Paulien niet voor niets mee. Daar wordt weer wat gesmeedt
Ik hoop dat Anna er nu uitgaat, arrogant kreng
Daar heeft Kabouter Géza ongetwijfeld een bedoeling mee.
En Paulien zegt dat ze zooooo klaar is met al het gekonkel en ze doet net zo hard mee
Tsjah Paulien heeft niet zoveel ruggengraat geloof ik.
Die Geza, bah wat een figuur. Konkelen en liegen. Zal wel bij het spel horen, maar bahbahbah.
Ohh als ze nu Jan eruit stemmen.. Grrr..
Neeeeeee! Bah!
Haha, die Kees!
Ik vind die Kees een mooie man, heerlijk zoals ie nog kwaaier is dan Jan
Tss.. stelletje losers allemaal
Geza, bah, wat een eikel!
Ik hoop dat die Geza er de volgende keer keihard uitvliegt. Arrogante kop wat ie heeft. En Paulien is zielig en triest.
Ja, Kees is leuk
Beetje jammer van Paulien dit. Wow wat is Kees pissig! Jammer, ik vind Jan zo leuk!
Jan is een lieverd, wat sportief
Bah, dit heeft toch niks meer met Robinson worden te maken. Echt heel triest die laatste reactie van Geza.
Kees en Edith zijn leuk, Geza is een heeeeeel vies mannetje zeg!!! Gadverdamme!!! Jan kan met opgeheven hoofd weggaan.
Festina Lente
Kees en Edith zijn leuk, Geza is een heeeeeel vies mannetje zeg!!! Gadverdamme!!! Jan kan met opgeheven hoofd weggaan.
Festina Lente
Zooo die geza, wat een eng mannetje zeg gatverdamme!!! Dit is geen spel meer, of een wedstrijd, dit is puur en alleen maar wraak nemen bahh gatver wat een eikel zeg!!!

Ik mis Jan nu al...boehoe!!!
Ohh volgende week wordt het spannend. Ik hoop zó dat Geza eruit vliegt. Maar het zal Paulien wel zijn. Die vind ik wel slap hoor, Kees heeft groot gelijk. Kees is cool, hij mag winnen.
Beetje teleurgesteld in Geraldine ook.. Snap echt niet dat zij niet op Pauline ging stemmen maar op Jan.

Wordt weer een leuke aflevering volgende week. Veel leuker zo zonder de Belgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven