Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.

Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:

Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"

Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?

Ben benieuwd wat jullie vinden!
quote:chocolol schreef op 19 september 2014 @ 13:08:

[...]

Volgens mij blijven ze op Filippijnen, maar dan in een hotel. In de bewoonde wereld zeg maar En dat ze allemaal tegelijk naar huis gaan. Logisch, dan weet nog niemand hier wie de winnaar is.
Arme Krystl, die weet al dat ze kansloos is als haar kamp weer moet stemmen.
Die eeuwige hh de hele tijd.
Naar mijn idee gaat het team wat nu in de hel is Loek eruit stemmen.
Ja dit is wel weer in het voordeel van Krystl. Ik denk niet dat die zij en de mannen geloven dat Loek strootjes trekt.
quote:evygreat schreef op 25 september 2014 @ 20:37:

Ja dit is wel weer in het voordeel van Krystl. Ik denk niet dat die zij en de mannen geloven dat Loek strootjes trekt.Klopt ook weer.
Een 2de graads brandwond is niet leuk maar in dit geval sorry maar hoop ik dat Ferry niet binnen 24 uur terugkomt.
Waarom 'moet' Remy een keuze maken? Wie heeft hem die macht gegeven?

Vind hem echt zooo verschrikkelijk arrogant. Heeft het idee dat het hele team rondom hem is opgebouwd. Dat zonder hem alles instort ofzo. Egoist...
Haha, lekker voor Remy!

Al vind ik het wel sneu voor Leo...
quote:LoiseauCoureur schreef op 25 september 2014 @ 20:56:

Waarom 'moet' Remy een keuze maken? Wie heeft hem die macht gegeven?

Vind hem echt zooo verschrikkelijk arrogant. Heeft het idee dat het hele team rondom hem is opgebouwd. Dat zonder hem alles instort ofzo. Egoist... Sporter, iemand die de groep heeft gekozen om zo'n team te zijn. Maar het is wel iemand die idd alles beslist.
Vind het ook een beetje tegenvallen van Rémy dat hij zo doet. Denk dat dat leider gedrag op den duur tegen hem kan gaan spelen.

Vind het sneu dat Nadia zich niet zo lekker in de groep voelt.
Nadia doet net of ze het niet kent maar zij heeft mee gedaan bij sbs6 programma de schat van de oranje. Is daar tot de finale gekomen.

Daar horen we niemand over
quote:mabelle schreef op 25 september 2014 @ 21:05:

Nadia doet net of ze het niet kent maar zij heeft mee gedaan bij sbs6 programma de schat van de oranje. Is daar tot de finale gekomen.

Daar horen we niemand over Welk programma?
En het team van Remy wordt te veel overschat.Nou Remy in ieder geval.

Heel tof dat the underdog wint.... Leuk. Houdt ze scherp!
Maar Rik doet ook net alsof hij De man van het team is.
quote:mabelle schreef op 25 september 2014 @ 21:10:

En het team van Remy wordt te veel overschat.Nou Remy in ieder geval.

Heel tof dat the underdog wint.... Leuk. Houdt ze scherp!Geef team Hel een eetproef en ze kunnen naar de aarde (misschien wel naar de Hemel volgende keer)
De dames doen het goed van team Aarde.
Remy, watje. Hij wilt niet eten.

Heeft iedereen goor eten gehad, meneer K1 eet geen hamburger. Ik zeg eruit! exit
Yes, team hel kan naar de aarde. Gunde ze het zo.

Kan Remy eens naar een eilandraad.
Hahaha prachtig dit. Rémy twee keer verloren. Kotsen over een hamburger?!

Ik ben benieuwd wie ze eruit gaan stemmen. Nadia, polka en Anouk kunnen mss wel op Rémy inzetten. Hebben ze nog extra stemmen?
Hoop nu echt dat ze zo verstandig zijn Rémy er uit te stemmen, wat een domme domme akties van die man!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wat Leo zegt over Nadia had hij ook over Lone kunnen zeggen. Met haar boehoe ik krijg geen kusje van Rémy
quote:zaina schreef op 25 september 2014 @ 21:31:

Hahaha prachtig dit. Rémy twee keer verloren. Kotsen over een hamburger?!

Ik ben benieuwd wie ze eruit gaan stemmen. Nadia, polka en Anouk kunnen mss wel op Rémy inzetten. Hebben ze nog extra stemmen?Niemand heeft een stem dacht ik. Omdat ze in de hemel wilde komen.
quote:zaina schreef op 25 september 2014 @ 21:35:

Wat Leo zegt over Nadia had hij ook over Lone kunnen zeggen. Met haar boehoe ik krijg geen kusje van Rémy

Absoluut.

Over het stemmen, Remy gaat er niet uit omdat ze hem nodig hebben voor de "kracht".
Maar een regelrechte krachtproef als de kogel kon de krachtpatser niet winnen...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven