Expeditie Robinson 2016
donderdag 15 december 2016 om 22:12
donderdag 15 december 2016 om 23:08
quote:Nouschi schreef op 15 december 2016 @ 22:05:
Waarom ging Bertie vrijwillig weg? Ik heb het begin niet gezien.
Er werd voorafgaand aan een van de eerste eilandraden in haar team gevraagd wie het 't minst erg zou vinden om naar huis te gaan.
Dat was zij.
Niet dat ze niet wilde blijven maar ze was minder fanatiek dan anderen.
En dus werd ze er uit gestemd.
Waarom ging Bertie vrijwillig weg? Ik heb het begin niet gezien.
Er werd voorafgaand aan een van de eerste eilandraden in haar team gevraagd wie het 't minst erg zou vinden om naar huis te gaan.
Dat was zij.
Niet dat ze niet wilde blijven maar ze was minder fanatiek dan anderen.
En dus werd ze er uit gestemd.
vrijdag 16 december 2016 om 12:39
vrijdag 16 december 2016 om 13:55
quote:LoiseauCoureur schreef op 15 december 2016 @ 22:12:
https://www.youtube.com/watch?v=fswFbjgaelQ
Bertie in Ter land, ter zee en in de lucht Toch raar dat zo'n introvert type (BZV) op zoveel manieren de TV opzoekt...
https://www.youtube.com/watch?v=fswFbjgaelQ
Bertie in Ter land, ter zee en in de lucht Toch raar dat zo'n introvert type (BZV) op zoveel manieren de TV opzoekt...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vrijdag 16 december 2016 om 14:14
quote:Mutsje78 schreef op 15 december 2016 @ 22:09:
Ik zou bijna denken dat Anna verliefd is op Thomas zoals ze over hem praate....
Mooi Bertie in de finale, het zou een mooie bak zijn als ze wint. Go Bertie, gas op die lollie.
Heb die uitdrukking eerder gehoord in ohoh Cherso geloof ik.Wie weet, ik zag ze een paar weken geleden samen eten in Amsterdam.
Ik zou bijna denken dat Anna verliefd is op Thomas zoals ze over hem praate....
Mooi Bertie in de finale, het zou een mooie bak zijn als ze wint. Go Bertie, gas op die lollie.
Heb die uitdrukking eerder gehoord in ohoh Cherso geloof ik.Wie weet, ik zag ze een paar weken geleden samen eten in Amsterdam.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
vrijdag 16 december 2016 om 17:52
quote:flipje2 schreef op 16 december 2016 @ 12:39:
[...]
Jaaaaaaa, haha. "Ze noemen mij altijd Tom Tommie"
Echt he. Ik ging helemaal stuk toen tom tommie de weg kwijt was. Met blokjes bouwen was ze ook zo zelfverzekerd "mama kan dat wel". Blijkbaar dacht ze goed te zijn in blokjes bouwen, onsat ze dat vaak met haar kinderen doet. Vervolgens lukt het haar gewoon niet
[...]
Jaaaaaaa, haha. "Ze noemen mij altijd Tom Tommie"
Echt he. Ik ging helemaal stuk toen tom tommie de weg kwijt was. Met blokjes bouwen was ze ook zo zelfverzekerd "mama kan dat wel". Blijkbaar dacht ze goed te zijn in blokjes bouwen, onsat ze dat vaak met haar kinderen doet. Vervolgens lukt het haar gewoon niet
vrijdag 16 december 2016 om 17:55
quote:Wittelelie143 schreef op 16 december 2016 @ 17:52:
[...]
Echt he. Ik ging helemaal stuk toen tom tommie de weg kwijt was. Met blokjes bouwen was ze ook zo zelfverzekerd "mama kan dat wel". Blijkbaar dacht ze goed te zijn in blokjes bouwen, onsat ze dat vaak met haar kinderen doet. Vervolgens lukt het haar gewoon niet Ja wat dat betreft was deze aflevering echt smullen!
[...]
Echt he. Ik ging helemaal stuk toen tom tommie de weg kwijt was. Met blokjes bouwen was ze ook zo zelfverzekerd "mama kan dat wel". Blijkbaar dacht ze goed te zijn in blokjes bouwen, onsat ze dat vaak met haar kinderen doet. Vervolgens lukt het haar gewoon niet Ja wat dat betreft was deze aflevering echt smullen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog