Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2021

13-08-2021 13:21 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 augustus start het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

Deze deelnemers zijn tot nu toe bekendgemaakt:
Stefano Keizers (cabaretier)
Jasmine Sendar (actrice)
Jan van Halst (oud-voetballer)
Eva van de Wijdeven (actrice)
Défano Holwijn (rapper)
Annemiek Koekoek (Boer zoekt vrouw)
Britte Lagcher (actrice)
Robbert Rodenburg (YouTuber)
Dyantha Brooks (Shownieuws)
Jasper Demollin (acteur)
Sandra Ysbrandy (tv-kok)
Sterrin Smalbrugge (ecologe en herpetologe)
John de Bever (zanger)
Sylvana IJsselmuide (presentatrice)
René van Meurs (cabaretier)
Dennis Schouten (verslaggever)
Sieneke (zangeres)
Yuki Kempees (zanger)
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager

Er zullen 2 uitzendingen per week zijn, op zondag en donderdag geloof ik. Ben benieuwd waar het is opgenomen!
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 29-08-2021 22:03
46.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dolfijn911 schreef:
29-08-2021 21:50
Ooo ik hoop zo dat Rijk mee doet!
Helaas, had ik ook erg leuk gevonden.

Rob Geus, vreselijk.
Ik vind t wel een bijzondere twist de oude deelnemers...
Pelle schreef:
29-08-2021 23:20
Helaas, had ik ook erg leuk gevonden.

Rob Geus, vreselijk.
Rijk blijkt te hebben bedankt, wilde echt niet meer. :-D
Mijn dochter had hem dat horen zeggen laatst.
Ik heb alleen het begin gezien en ik vond Eva er heel slecht uit zien. En toen moest de expeditie nog beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wie had bedacht dat het een goed idee is om die John mee te laten doen. Arme Eva, zit je met die man opgescheept.

Ik vind Stefano altijd heel irritant maar wat vond ik hem aandoenlijk in de eerste aflevering.
Eva zag er idd niet goed uit. Weinig krullen ook ik ken haar wel anders. Ik weet wel dat ze graag n 2e kindje wil en dat dat niet lukt dus mss daar veel stress over?
Ik vind team blauw echt heel sterk. Een boerin, een kok, een bioloog, een scout, en sterke en nuchtere persoonlijkheden.

Geel gaat daar nooit van winnen!

Ik mis Geraldine als presentatrice :-(
Ik mis Geraldine echt niet. Vind Nicolette zoveel leuker. Geraldine mag van mij echt van de buis ook bij BB
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zeker een leuke wending. Ik had stiekem een beetje gehoopt op Fien Vermeulen, vond haar zo geniaal. Niet altijd lief maar dat hoort bij t spel!

Verder ben ik erg benieuwd wat ze gaan doen met de koppels… als er iemand weggestemd wordt, mag er dan iemand van afvallerseiland terug komen om weer een koppel te vormen? Of mogen ze misschien partners stelen? Net als bijvoorbeeld in The Challenge.

Ben ook benieuwd wanneer de oude kandidaten zich bij de groep gaan voegen, hoop dat ze daar niet al te lang mee wachten!
Alle reacties Link kopieren
marjon1980 schreef:
30-08-2021 10:50
Ohhh wie had bedacht dat het een goed idee is om die John mee te laten doen. Arme Eva, zit je met die man opgescheept.

Ik vind Stefano altijd heel irritant maar wat vond ik hem aandoenlijk in de eerste aflevering.
Dat vond ik eerst ook altijd, maar dat beeld van hem is bij mij totaal veranderd na dat programma met dat foto's maken, Het perfecte plaatje. Toen heeft hij echt mijn hart gestolen met zijn positieve instelling en zijn lieve karakter.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
30-08-2021 10:38
Ik heb alleen het begin gezien en ik vond Eva er heel slecht uit zien. En toen moest de expeditie nog beginnen.
Ik herkende haar de eerste zoveel minuten van de aflevering gewoon niet, pas toen haar naam in beeld kwam dacht ik huh? Eva? Als in Van de Wijdeven? What happened to you!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat veel mensen juist er beter uit gaan zien na een tijdje ER: beetje kleur op de wangen, sproetjes hier en daar, lekker verwaaid krullenkoppie, alle make-up er af gespoeld.

Vind het altijd zo schrikken als je ze maanden later dik in de plamuur in vreselijk overdreven outfits in de studio ziet zitten met een bleek wintersnoetje...
Poep, wie heeft jou gescheten?
fashionvictim schreef:
30-08-2021 16:33
Ik herkende haar de eerste zoveel minuten van de aflevering gewoon niet, pas toen haar naam in beeld kwam dacht ik huh? Eva? Als in Van de Wijdeven? What happened to you!
Dat kan ik me voorstellen.
Ik vond Eva altijd heel veel kracht en pit uitstralen. Dat is nu helemaal weg.
Mss verdriet vanwege de kinderwens?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is er bekend geworden welke oud-deelnemers weer opnieuw meedoen? Want dat zat niet in de uitzending gisteren toch?
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
30-08-2021 20:19
Hoe is er bekend geworden welke oud-deelnemers weer opnieuw meedoen? Want dat zat niet in de uitzending gisteren toch?
Kwestie van Google raadplegen.
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
30-08-2021 16:39
Ik vind dat veel mensen juist er beter uit gaan zien na een tijdje ER: beetje kleur op de wangen, sproetjes hier en daar, lekker verwaaid krullenkoppie, alle make-up er af gespoeld.

Vind het altijd zo schrikken als je ze maanden later dik in de plamuur in vreselijk overdreven outfits in de studio ziet zitten met een bleek wintersnoetje...
Hier ben ik het helemaal mee eens! :)
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
30-08-2021 20:19
Hoe is er bekend geworden welke oud-deelnemers weer opnieuw meedoen? Want dat zat niet in de uitzending gisteren toch?
Ze zijn na de uitzending live gegaan op het insta account van expeditie
Alle reacties Link kopieren
Tvp :hello:
Alle reacties Link kopieren
Stefano is een schatje en Rob Geus viel 100% mee vorige keer, was eigenlijk best leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
NM1717 schreef:
30-08-2021 20:26
Ze zijn na de uitzending live gegaan op het insta account van expeditie
Ah oké, dat was ik nergens tegengekomen. Thanks.

vivapimpelmees schreef:
30-08-2021 20:21
Kwestie van Google raadplegen.
Ja ik heb veel artikelen gezien, maar die doen gewoon verslag en ik vroeg me af op basis waarvan ze verslag deden. Dat was dus een instalive ontdek ik nu.
Here am I in my little bubble
Ik volg ook.

Kijk het de dag erna online, geen zin in reclames en de opneem-optie heb ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik het gemist maar wordt donderdag de uitzending van de oud deelnemers en zondag van de nieuwe groep?

Tot ze samen worden gevoegd dan, zal wel een verassing zijn voor de nieuwe groep.
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
30-08-2021 16:39
Ik vind dat veel mensen juist er beter uit gaan zien na een tijdje ER: beetje kleur op de wangen, sproetjes hier en daar, lekker verwaaid krullenkoppie, alle make-up er af gespoeld.

Vind het altijd zo schrikken als je ze maanden later dik in de plamuur in vreselijk overdreven outfits in de studio ziet zitten met een bleek wintersnoetje...
Ik vond Sieneke zonder Make up er ook beter uitzien. Veel frisser.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd hoe jayjay zich deze keer gaat gedragen. Of hij zich nu kan inhouden met al zijn bemoeienissen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven