Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2022

24-02-2022 21:49 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over Expeditie Robinson 2022 All Stars editie.

En omdat je met Videoland vooruit kunt kijken, hierbij het verzoek om geen spoilers te plaatsen. Dit topic volgt de afleveringen op tv.

Afbeelding

-Ferry Doedens
-Sebastian Labrie
-Niels Gomperts
-Edith Bos
-Dominique Hazeleger
-Mariana Verkerk
-Rita Berger
-Thomas Dekker
-Carlos Platier Luna
-Bertie Steur
-Boer Jan
-Hugo Kennis
-Dio
-Krystl Pullens
-Kay Nambiar
-Gregory Sedoc

*Geen spoilers plaatsen*
chocolol wijzigde dit bericht op 19-04-2022 15:56
95.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
27-02-2022 09:29
Ik denk dat daar met name in de avonden mooie gesprekken gevoerd worden hoor. Vroeger werden die nog weleens gefilmd, nu bijna nooit meer.
Afgelopen seizoen waren er toch genoeg wat meer persoonlijke gesprekken? Met Loiza, Sandra en Do bijvoorbeeld. Van mij hoeft al dat gewauwel niet zo. Ik zit geen praatprogramma te kijken :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
25-02-2022 03:45
Van die Ferry werd ik helemaal kriebel. Dat gescheld.. ik snap dat je graag door wil, maar zo in paniek raken en de boel bij elkaar schelden werkt niet.

Ben benieuwd naar dit seizoen! Leuk dat ik het nu toch kan zien. Kon alleen nog niet wennen aan dit presentatieduo.
ALLES is beter dan Nicolette
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gekeken op Videoland. Zal uiteraard niet spoilen. Komt het vanavond op tv? Ik kan alweer een aflevering vooruit kijken maar dat doe ik maar niet om de kans op verspreken te verkleinen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
03-03-2022 20:14
Ik heb net gekeken op Videoland. Zal uiteraard niet spoilen. Komt het vanavond op tv? Ik kan alweer een aflevering vooruit kijken maar dat doe ik maar niet om de kans op verspreken te verkleinen.

Ja vanavond aflevering 2.

En als je niet vooruit kijkt, kun je lekker met ons mee klagen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Edith reageerde nogal heftig op die moonwalk van Niels. Heb ik iets gemist in de aflevering of heeft dat te maken met iets uit een oud seizoen? Want ik snapte niet waarom ze zo boos was.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
03-03-2022 21:31
Edith reageerde nogal heftig op die moonwalk van Niels. Heb ik iets gemist in de aflevering of heeft dat te maken met iets uit een oud seizoen? Want ik snapte niet waarom ze zo boos was.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Niels, toen ook en nu weer ❤
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
03-03-2022 21:31
Edith reageerde nogal heftig op die moonwalk van Niels. Heb ik iets gemist in de aflevering of heeft dat te maken met iets uit een oud seizoen? Want ik snapte niet waarom ze zo boos was.
Volgens mij vond ze het gewoon heel erg irritant dat het hem zo makkelijk afging. Maar geen idee of er ooit iets heeft gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook zwaar overdreven en niet leuk. Hopelijk laat ze nog een betere kant van zichzelf zien anders hoop ik dat ze er de volgende keer uitligt
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
04-03-2022 06:55
Ik vond het ook zwaar overdreven en niet leuk. Hopelijk laat ze nog een betere kant van zichzelf zien anders hoop ik dat ze er de volgende keer uitligt
Ik interpreteerde het meer als fanatisme. Ze baalde dat Niels het zo goed deed en zij meer moeite had. Bij Niels zag het er heel makkelijk uit.
Haar uitspraak interpreteerde ik als : als ik hem tegenkom ga ik winnen. Meer hoorde ik daar niet in.

Van mij mogen ferry en mariana naar huis.

Ik vind het tot nu toe een leuk seizoen: grote proeven, zoeken naar eten op het eiland, iedereen 1 stem op de eilandraad en afvallers direct naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
RonJja schreef:
03-03-2022 22:50
Ik ben fan van Niels, toen ook en nu weer ❤
Ik ook. En van Bertie :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Klopt jet dat RTL dezelfde aflevering twee keer uitzend? (Op donderdag en zondag?)
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
WilmaVr schreef:
06-03-2022 21:31
Klopt jet dat RTL dezelfde aflevering twee keer uitzend? (Op donderdag en zondag?)

Ik zie het niet op zondag in de tv-gids staan.
Alle reacties Link kopieren
WilmaVr schreef:
06-03-2022 21:31
Klopt jet dat RTL dezelfde aflevering twee keer uitzend? (Op donderdag en zondag?)
Donderdag en zaterdag.
...
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Dio er uit ligt, maar hij was voorlopig nog wel een fysiek zwakkere deelnemer. En die kun je niet gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jammer inderdaad van Dio, hij was een leuke kandidaat. Wel logisch dat er op hem gestemd werd.

Niels doet zichzelf geen plezier door te praten over zijn heimwee en aan te geven dat hij het niet erg vindt om naar huis te gaan. Dat kan mensen triggeren om op hem te stemmen.
Sinds ik afgelopen zondag Million dollar island heb gezien vind ik dit ineens een stuk saaier. Zonde dat Dio er uit is.
Ik ben fan van Bertie.
vandale schreef:
02-03-2022 18:46
ALLES is beter dan Nicolette
Wat een verademing dat zij weg is.
Alle reacties Link kopieren
Terwijl ik Geraldine bij Big Brother minder leuk vind als presentatrice.
Art vind ik ook leuker dan die andere (even zijn naam kwijt, Kaj?). Die vond ik meer de stagiaire van Nicole.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit seizoen nu al een verademing.

Proef, eilandraad en hup de eruit gestemde meteen naar huis.

Van mij mogen Art en Geraldine als presentatieduo blijven.

Dat Dio eruit gestemd is te begrijpen maar ik had toch liever een Ferry of Mariana zien gaan…
Alle reacties Link kopieren
Mugske schreef:
10-03-2022 22:55
Jammer inderdaad van Dio, hij was een leuke kandidaat. Wel logisch dat er op hem gestemd werd.

Niels doet zichzelf geen plezier door te praten over zijn heimwee en aan te geven dat hij het niet erg vindt om naar huis te gaan. Dat kan mensen triggeren om op hem te stemmen.
Dat is waarschijnlijk ook zijn doel.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de uitzending zo kort, kom er niet lekker in. Jammer van Dio. Ik had Mariana graag zien vertrekken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-03-2022 23:06
Reden: Spoiler. Spoilers zijn NIET toegestaan!
97.89% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven