Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2022

24-02-2022 21:49 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over Expeditie Robinson 2022 All Stars editie.

En omdat je met Videoland vooruit kunt kijken, hierbij het verzoek om geen spoilers te plaatsen. Dit topic volgt de afleveringen op tv.

Afbeelding

-Ferry Doedens
-Sebastian Labrie
-Niels Gomperts
-Edith Bos
-Dominique Hazeleger
-Mariana Verkerk
-Rita Berger
-Thomas Dekker
-Carlos Platier Luna
-Bertie Steur
-Boer Jan
-Hugo Kennis
-Dio
-Krystl Pullens
-Kay Nambiar
-Gregory Sedoc

*Geen spoilers plaatsen*
chocolol wijzigde dit bericht op 19-04-2022 15:56
95.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mintel88,

Geef je nu de afvaller van volgende week door ???
:swear: En bedankt !!!
Ik zou anders niet weten wat er met de persoon is die jij nu noemt.
Zal de naam niet herhalen zodat anderen het hopelijk niet lezen maar ik ben er dus niet blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Mintel haal je spoiler weg.
Het staat notabene in de openingspost.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de afleveringen wel erg kort. Voelt een beetje afgeraffeld.
Ik vind Niels wederom erg irritant. Vind hem zo’n arrogante kwast. Zo raar dat iedereen met hem weg lijkt te lopen.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Had echt niet in de gaten dat ik een spoiler had geplaatst. Ik dacht dat het donderdag op de televisie was. Excuses.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat iedereen tegen Mariana heeft :mrgreen: ik vind haar wel een leuke kandidaat, vorige keer ook al. Verder logisch dat Dio er uit is gestemd. Jammer, maar logisch. In eilandpraat vertelde hij nog steeds niet volledig hersteld te zijn en ook nog een stukje stekel in zijn voet te hebben zitten. Denk niet dat hij nog lang door had kunnen gaan met de expeditie, dus dan waren ze nog iemand extra kwijt geweest.
Verder vind ik juist Geraldine en Art weer niet echt leuk. Geef mij maar Nicolette en Kai :) ik raak nu trouwens wel wat in de war met Million dollar island haha! Moet goed opletten wat waar gebeurt, want dat loopt allemaal door elkaar in mijn hoofd nu :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mintel88 schreef:
12-03-2022 07:08
Had echt niet in de gaten dat ik een spoiler had geplaatst. Ik dacht dat het donderdag op de televisie was. Excuses.
Het is ook de eerste keer dat Videoland een week voorloopt.
Is verwarrend.
Een spoiler over de finale had ik erger gevonden ;) nu kijkt het gewoon wat anders komende donderdag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mariana ook leuk en vooral lekker apart. Niels inderdaad wat arrogant.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
11-03-2022 23:03
Ik vind de afleveringen wel erg kort. Voelt een beetje afgeraffeld.
Ik vind Niels wederom erg irritant. Vind hem zo’n arrogante kwast. Zo raar dat iedereen met hem weg lijkt te lopen.

Ik vind Niels ook vreselijk, kan mijn vinger er niet opleggen, maar zat enorm te hopen dat hij naar huis zou gaan.

Hopelijk zet de heimwee door!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ferry helemaal niet leuk eigenlijk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een naar persoon die Edith bij het duel. Dan ben je in mijn ogen echt niet een volwassen of sportief persoon. Zó kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
SamMaan schreef:
17-03-2022 22:35
Wat een naar persoon die Edith bij het duel. Dan ben je in mijn ogen echt niet een volwassen of sportief persoon. Zó kinderachtig.
Ja dat vond ik ook, heel irritant was ze.
Edith zat ook Thomas zwart te lullen tegen de anderen voordat er 3 naar het andere team moesten. Vond ik niet zo deftig van haar.
Wel een leuke proef en vond het leuk dat het team van Bertie toch nog won. Oh en Niels vind ik iig leuker dan Hugo die er nu uitligt.
Alle reacties Link kopieren
SamMaan schreef:
17-03-2022 22:35
Wat een naar persoon die Edith bij het duel. Dan ben je in mijn ogen echt niet een volwassen of sportief persoon. Zó kinderachtig.
Vreselijk vond ik dat.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
18-03-2022 00:14
Edith zat ook Thomas zwart te lullen tegen de anderen voordat er 3 naar het andere team moesten. Vond ik niet zo deftig van haar.
Wel een leuke proef en vond het leuk dat het team van Bertie toch nog won. Oh en Niels vind ik iig leuker dan Hugo die er nu uitligt.
Foutje
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
18-03-2022 07:42
Ik vind Niels helemaal niet leuk. Vind jammer dat Hugo er uit is.

Ik ook. Ik dacht onthouden te hebben uit het snel gelezen spoilerbericht dat Niels er uit zou gaan, maar helaas 😁
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had al gelezen dat Hugo eruit zou gaan omdat iemand op Instagram in een reactie dat zei van de week. Probeer zelf ondanks kijken op Videoland op dezelfde dag te kijken als de meeste hier zodat ik niks kan verklappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer, Hugo eruit. Vond het lijken alsof hij goed in de groep lag, maar dan misschien toch minder dan het leek.

En ben ook fan van Niels. Ik kan niet tegen arrogante mensen, maar op de een of andere manier voelt het van hem niet zo. Misschien omdat hij het ook waar maakt. De meeste arrogante mensen roepen vooral hard en vallen daarna tegen.

Edith vind ik erg jammer, dat ze ze onsportief doet. Dat gepraat tijdens duel en dat gekat op Thomas (en dan vervolgens op de vraag ‘wie hoort er niet bij in jullie groep’ gewoon onnozel doen, heb dan ook ballen..). En dan tussen haar en Carlos ‘ja dat is iets tussen judoka’s, dat doen ‘we’ altijd zo’. :pukey:
Vind haar ook geen leuke invloed op Carlos hebben.
Hopelijk snel naar huis; vervelend mens om naar te kijken vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, vond Edith al niet leuk reageren op Niels die ene week en nu dit onsportieve gedoe naar Hugo toe. Van mij mag ze er heel snel uit.

Ik snap ook niet waarom ze er nu voor kozen om te husselen. Nu heb je dat Hugo eruit ligt, dus als ze nog een keer verliezen gaan die drie de andere twee eruit wippen. Had het spannender gevonden als ze de teams hadden gelaten zoals ze waren. Ben benieuwd wie ze er dan uit hadden gestemd.
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
18-03-2022 09:52
Tsja, vond Edith al niet leuk reageren op Niels die ene week en nu dit onsportieve gedoe naar Hugo toe. Van mij mag ze er heel snel uit.

Ik snap ook niet waarom ze er nu voor kozen om te husselen. Nu heb je dat Hugo eruit ligt, dus als ze nog een keer verliezen gaan die drie de andere twee eruit wippen. Had het spannender gevonden als ze de teams hadden gelaten zoals ze waren. Ben benieuwd wie ze er dan uit hadden gestemd.
Ja eens. Zo is het niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Spoken schreef:
18-03-2022 08:46

Edith vind ik erg jammer, dat ze ze onsportief doet. Dat gepraat tijdens duel en dat gekat op Thomas (en dan vervolgens op de vraag ‘wie hoort er niet bij in jullie groep’ gewoon onnozel doen, heb dan ook ballen..). En dan tussen haar en Carlos ‘ja dat is iets tussen judoka’s, dat doen ‘we’ altijd zo’. :pukey:
Vind haar ook geen leuke invloed op Carlos hebben.
Hopelijk snel naar huis; vervelend mens om naar te kijken vind ik.
Ik vind haar nu ook een stuk minder leuk dan de vorige keer. Wat dat betreft was het beter geweest als ze Carlos en Edith uit elkaar hadden gehaald in plaats van zelf kiezen welke drie bij welke drie.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bitch die Edith, snel wegstemmen!
Zó jammer dat Hugo eruit ligt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik was in shock; mijn favoriet er nu al uit :cry:

Blijf ik kijken zonder Gregory en Hugo?

En eens over dat kleffe gedrag van Edith, hoop dat ze snel weg is
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk die Edith! Vond het nog knap dat Hugo haar niet ter plekke uitschold.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Hugo ook leuk en Ferry niet, al trekt hij wel wat bij. Vond hem de eerste afleveringen echt hysterisch. Ik vind Edith ook niet zo’n leuke invloed hebben op Carlos. Was gezellig geworden als Hugo het gewonnen had.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
18-03-2022 20:40
Vreselijk die Edith! Vond het nog knap dat Hugo haar niet ter plekke uitschold.
Als ik hem was had ik denk ik bijna het mes in een vlaag van woede achteruit gesmeten haha

Stom dat ze al gehusseld hebben in de kampen en belachelijk hoe Edith deed tijdens het duel. Daar hadden ze best wat van mogen zeggen. Van mij mag ze er snel uit pfffff...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven