Expeditie Robinson 2025
maandag 11 augustus 2025 om 12:52
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 16-11-2025 21:32
5.08% gewijzigd
donderdag 11 december 2025 om 16:56
Oh dit wist ik dus niet, echt helemaal gemist! Had idd een completer beeld gegeven. Tis idd productie die ook dingen stuurt en knipt en plakt helaas om reacties uit te lokken. Daar hebben ze zich nu op verkeken. Benieuwd of en wat ze er nog mee gaan doen vd toekomst.DG2015 schreef: ↑11-12-2025 11:51Eens. Ik begreep bijvoorbeeld dat Kevin elke avond een verhaal voor het slapengaan heeft verteld en dat andere deelnemers dat heel erg waardeerden. Volgens mij hebben we daar één keer een stukje van gezien – als zoiets vaker was uitgezonden, had dat een heel ander beeld van hem gegeven, denk ik. Dan was zijn 'slangengedrag' hetzelfde geweest, maar had je het wel in een context kunnen plaatsen van iemand die niet alleen maar een nare vent is. En zo zullen er wel meer dingen zijn gebeurd en gezegd waardoor mensen een band hebben opgebouwd. Het is natuurlijk ook aan de productie om ervoor te zorgen dat de stemming zo vaak mogelijk verrassend uitpakt om de boel spannend te houden en ons mee te voeren in een narratief dat door hen bepaald wordt.
donderdag 11 december 2025 om 17:19
donderdag 11 december 2025 om 17:24
donderdag 11 december 2025 om 21:57
Oké, dan heb ik dus niet goed opgelet. En een voorbeeld gekozen dat niet voor jou (jullie) niet per se verschil maakt, maar het zal in elk geval toch zo zijn als er een wat bredere 'range' van kandidaten getoond wordt, het beeld dat je van mensen hebt wat minder plat en eenzijdig is? Nu krijg je een heel eenzijdig beeld van de mensen op die eilanden zitten, bijna karikaturen, en op basis daarvan vorm je (niet jij persoonlijk, 'men') een oordeel over hoe iemand is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 12 december 2025 om 09:27
Volgens mij was dat elke avond een hoofdstuk uit Mus en kapitein Kwaadbaard – dat hij blijkbaar uit zijn hoofd kent.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zaterdag 13 december 2025 om 11:35
zaterdag 13 december 2025 om 11:46
zaterdag 13 december 2025 om 13:10
zaterdag 13 december 2025 om 13:13
Maar ik denk ook dat je zoets vrijwel meteen verteld. Hij was er net uitgestemd om die reden, dan ga je niet beginnen over hoe lekker warm het water was, dat je hebt genoten van het flatbread iedere dag enzo. De thuisblijver wil ook weten hoe je uit de expeditie bent gegaan.
Verder spatte de liefde voor elkaar er vanaf vond ik.
‘Stop me als ik zoiets nog een keer wil doen. Als ik zoiets ga doen, wil ik het samen met jou doen’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 13 december 2025 om 13:58
Ik vind het jammer dat C eruit is, had hem het gegund, maar vind ook niks mis met de rest of hoe zij het spelen. Alleen Nordin zit in mijn irritatiezone.
Wel zielig dat C buitengesloten werd gedurende zijn hele ervaring daar. Dat had imo niet gehoeven.
Wel zielig dat C buitengesloten werd gedurende zijn hele ervaring daar. Dat had imo niet gehoeven.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zondag 14 december 2025 om 08:15
Het lijkt alsof je jezelf tegen spreekt hier. Je vindt niks mis met hoe de anderen spelen, maar vindt ook dat C buitengesloten wordt. Hoe gaat dat samen? Dat komt dan toch door de anderen?
zondag 14 december 2025 om 15:20
Ik denk niet dat we het hele filmpje zien, er is in geknipt. Als hij zegt 'het was zwaar' is dat niet direct een antwoord op een vraag van haar, ik denk dat daartussen een stukje mist.
zondag 14 december 2025 om 18:10
zondag 14 december 2025 om 20:37
zondag 14 december 2025 om 20:53
zondag 14 december 2025 om 20:56
Dat is inderdaad sportief van hem. Dat kun je hem wel nageven vind ik. Uiteindelijk had Lies alsnog Amije gekozen, maar dan met meer schuldgevoel als nu.
Karakter is wat je bent in het donker.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in