Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2025

11-08-2025 12:52 880 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.

Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 16-11-2025 21:32
5.08% gewijzigd
DG2015 schreef:
11-12-2025 11:51
Eens. Ik begreep bijvoorbeeld dat Kevin elke avond een verhaal voor het slapengaan heeft verteld en dat andere deelnemers dat heel erg waardeerden. Volgens mij hebben we daar één keer een stukje van gezien – als zoiets vaker was uitgezonden, had dat een heel ander beeld van hem gegeven, denk ik. Dan was zijn 'slangengedrag' hetzelfde geweest, maar had je het wel in een context kunnen plaatsen van iemand die niet alleen maar een nare vent is. En zo zullen er wel meer dingen zijn gebeurd en gezegd waardoor mensen een band hebben opgebouwd. Het is natuurlijk ook aan de productie om ervoor te zorgen dat de stemming zo vaak mogelijk verrassend uitpakt om de boel spannend te houden en ons mee te voeren in een narratief dat door hen bepaald wordt.
Oh dit wist ik dus niet, echt helemaal gemist! Had idd een completer beeld gegeven. Tis idd productie die ook dingen stuurt en knipt en plakt helaas om reacties uit te lokken. Daar hebben ze zich nu op verkeken. Benieuwd of en wat ze er nog mee gaan doen vd toekomst.
Frizz schreef:
11-12-2025 12:11
Dat verhaal vertellen is denk ik juist wel 2-3x uitgezonden.
Ik vond hem er helemaal geen leukere vent door. ;-D
Eens. Ik ook niet.
Frizz schreef:
Eens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou het wel een stunt vinden als alle afvallers na de samensmelting nog een proef mogen doen voor een plek in de halve finale en dan gezamenlijk iemand mogen wegstemmen wiens plek diegene dan in neemt :)
Dus Churandy wint, Amije eruit. Zoiets.
Frizz schreef:
Oké, dan heb ik dus niet goed opgelet. En een voorbeeld gekozen dat niet voor jou (jullie) niet per se verschil maakt, maar het zal in elk geval toch zo zijn als er een wat bredere 'range' van kandidaten getoond wordt, het beeld dat je van mensen hebt wat minder plat en eenzijdig is? Nu krijg je een heel eenzijdig beeld van de mensen op die eilanden zitten, bijna karikaturen, en op basis daarvan vorm je (niet jij persoonlijk, 'men') een oordeel over hoe iemand is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ja ik heb al vaker gezegd dat ik de gewone gesprekken mis. Het wordt al jarenlang steeds minder en minder.

Churandy is 14 kg afgevallen!
Was dat verhaaltje voor het slapen van Kevin niet een ‘er was eens…’ verhaaltje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
12-12-2025 07:03
Was dat verhaaltje voor het slapen van Kevin niet een ‘er was eens…’ verhaaltje?
Volgens mij was dat elke avond een hoofdstuk uit Mus en kapitein Kwaadbaard – dat hij blijkbaar uit zijn hoofd kent.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
12-12-2025 09:27
Volgens mij was dat elke avond een hoofdstuk uit Mus en kapitein Kwaadbaard – dat hij blijkbaar uit zijn hoofd kent.
Hij is dan ook de schrijver van de boekenreeks.
Flymania schreef:
12-12-2025 20:51
Dat zou best eens de verklaring kunnen zijn :rofl:
Flymania schreef:
12-12-2025 20:51
Ik denk niet dat dat automatisch betekent dat je het woord voor woord uit je hoofd kent.
Op sociale media staat een video van C die naar z’n partner belt. Heel lief is het, maar opvallend is dat hij bijna meteen vertelt hoe zwaar het was omdat iedereen hem er continu uit wilde werken.
Het is wel echt een mooi filmpje.
DG2015 schreef:
13-12-2025 11:35
Ik denk niet dat dat automatisch betekent dat je het woord voor woord uit je hoofd kent.

Jij las mee en wist daarom dat het niet woord voor woord was? 😁
Frizz schreef:
13-12-2025 11:46
Op sociale media staat een video van C die naar z’n partner belt. Heel lief is het, maar opvallend is dat hij bijna meteen vertelt hoe zwaar het was omdat iedereen hem er continu uit wilde werken.

Maar ik denk ook dat je zoets vrijwel meteen verteld. Hij was er net uitgestemd om die reden, dan ga je niet beginnen over hoe lekker warm het water was, dat je hebt genoten van het flatbread iedere dag enzo. De thuisblijver wil ook weten hoe je uit de expeditie bent gegaan.

Verder spatte de liefde voor elkaar er vanaf vond ik.
‘Stop me als ik zoiets nog een keer wil doen. Als ik zoiets ga doen, wil ik het samen met jou doen’ 😍
Ik zie al jaren zulke filmpjes van de kandidaten en meestal zeggen ze juist weinig over ‘het spel’ in eerste instantie.

Maar echt super lief was het.
Ik vind het jammer dat C eruit is, had hem het gegund, maar vind ook niks mis met de rest of hoe zij het spelen. Alleen Nordin zit in mijn irritatiezone.

Wel zielig dat C buitengesloten werd gedurende zijn hele ervaring daar. Dat had imo niet gehoeven.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
13-12-2025 13:58
Ik vind het jammer dat C eruit is, had hem het gegund, maar vind ook niks mis met de rest of hoe zij het spelen. Alleen Nordin zit in mijn irritatiezone.

Wel zielig dat C buitengesloten werd gedurende zijn hele ervaring daar. Dat had imo niet gehoeven.
Het lijkt alsof je jezelf tegen spreekt hier. Je vindt niks mis met hoe de anderen spelen, maar vindt ook dat C buitengesloten wordt. Hoe gaat dat samen? Dat komt dan toch door de anderen?
Frizz schreef:
13-12-2025 11:46
Ik denk niet dat we het hele filmpje zien, er is in geknipt. Als hij zegt 'het was zwaar' is dat niet direct een antwoord op een vraag van haar, ik denk dat daartussen een stukje mist.
Ik vind het het minst leuke seizoen ooit.
Nu C eruit is maakt het me ook geen drol meer uit wie er wint. Toch wil ik de afloop nog wel zien.
Mariana schreef:
14-12-2025 15:20
Ik denk niet dat we het hele filmpje zien, er is in geknipt. Als hij zegt 'het was zwaar' is dat niet direct een antwoord op een vraag van haar, ik denk dat daartussen een stukje mist.

Ik zie geen knip hoor. Dat zegt hij gewoon uit zichzelf.
Ren vriend van Amije ren,
Ze wil eerder de hond spreken dan jou.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Quinnepin schreef:
14-12-2025 20:21
Ren vriend van Amije ren,
Ze wil eerder de hond spreken dan jou.
Ja bijzondere volgorde mijn ouders mijn hond mijn vriend . Maar zag hem ook niet op die foto . Haar ouders , broer en vriendin toch ?
Wat een krokodillen tranen bij Amje. Bah vind haar niet leuk overkomen. En heel sportief qat Nordin zei. Wel heel jammer dat hij niet deze proef heeft gewonnen.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Toen ik de proef zag had ik al een vermoeden dan Lies en Amije een goede winkans hadden. Dit soort proeven liggen hen beter. Had Mathias de winst meer gegund. Ik denk dat hij Tobias had meegenomen.
Karakter is wat je bent in het donker.
Lookie schreef:
14-12-2025 20:51
Wat een krokodillen tranen bij Amje. Bah vind haar niet leuk overkomen. En heel sportief qat Nordin zei. Wel heel jammer dat hij niet deze proef heeft gewonnen.
Dat is inderdaad sportief van hem. Dat kun je hem wel nageven vind ik. Uiteindelijk had Lies alsnog Amije gekozen, maar dan met meer schuldgevoel als nu.
Karakter is wat je bent in het donker.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven