Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2025

11-08-2025 12:52 115 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.

Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 07-09-2025 21:44
1.02% gewijzigd
Leukkkkkk!!
Ik ken er 12 en ben ook 50+ maar voor mij maakt het niet uit want je leert ze toch kennen tijdens het programma. Het is denk ik ook maar net wat voor programma's je kijkt hoeveel mensen je kent. Amijé ken ik bijv. als ex-vriendin van Donny Roelvink, ik vind haar heel leuk trouwens.

Maar als de meeste mensen het merendeel niet kennen dan zijn dat dus gewoon "onbekende mensen" dus dat is dan prima toch, waarom dan steeds zeggen dat het met onbekende mensen leuker is?
Ben benieuwd dit seizoen, vorig jaar was het allemaal best braafjes, hoop dit jaar iets meer reuring.
vivapimpelmees schreef:
31-08-2025 20:32
Ik word er een beetje moe van dat iedereen dit maar blijft zeggen...
Ik val dit topic net binnen was me er niet van bewust dat het al vaker gezegd was . Zal mijn best doen snel te weten wie het zijn oké .
Twee kampen , vier stammen benieuwd hoe dat uit gaat pakken .
Ik weet nog niet of ik het leuk vind dat er 4 stammen zijn, maar zal vast een goeie reden hebben. Alleen wel raar verdeeld (man/vrouw) dus gelukkig wel samen op 2 eilanden.
Tvp. Ik kijk morgen op videoland want ik was vandaag te laat en scheelt hoop reclame.
Terug van weggeweest
Ditishet25 schreef:
31-08-2025 21:31
Tvp. Ik kijk morgen op videoland want ik was vandaag te laat en scheelt hoop reclame.
Groot gelijk...dit was echt niet leuk kijken. Volgens mij wel 5x.
Malibu123 schreef:
31-08-2025 21:15
Ik weet nog niet of ik het leuk vind dat er 4 stammen zijn, maar zal vast een goeie reden hebben. Alleen wel raar verdeeld (man/vrouw) dus gelukkig wel samen op 2 eilanden.
Wij zeiden dat er misschien in de fase met 2 eilanden nu geen eilandraad komt. Dus er worden geen mensen uitgestemd, maar alleen uitgebatteld. De stamhoofden stemmen dan wel indirect natuurlijk.
Ditishet25 schreef:
31-08-2025 21:31
Wij hebben het opgenomen en beginnen dan een half uur later met kijken. Dan eindig je ongeveer gelijk en kun je de pauzes doorspoelen.
De stammen op kamp Noord kunnen het beste van beide kampen de zwakste laten strijden. Want je moet als kamp natuurlijk nog wel de proeven winnen. Dit lijken ze ook te gaan doen. Ik denk dat de verliezer nog wel naar een afvallerseiland gaat. Er werd gezegd, de verliezer keert niet meer terug, maar niet: de verliezer gaat naar huis.
Soumis schreef:
31-08-2025 23:03
Wij zeiden dat er misschien in de fase met 2 eilanden nu geen eilandraad komt. Dus er worden geen mensen uitgestemd, maar alleen uitgebatteld. De stamhoofden stemmen dan wel indirect natuurlijk.
Ja zoiets denk ik ook. En dan moet je dus elke keer de keuze maken, kies ik een sterke speler om de stam zoveel mogelijk in tact te houden. Of kies je de zwakste speler om het kamp zo sterk mogelijk te houden. En kun je de andere stamhoofd vertrouwen.
Soumis schreef:
31-08-2025 23:03
Vind ik op zich wel een goed systeem. Alleen zal er dan ook nog wel een strijd losbarsten om wie het stamhoofd mag zijn, lijkt mij. Anders zouden de stamhoofden vanaf nu immuniteit hebben tot aan de samensmelting. Dus daar zal nog wel iets achter zitten.

Ik snapte Lies/Loes (ik weet het even niet zeker) wel dat ze niet wil dat alle mannen eerst gekozen worden enzo, maar ze was al de laatste die mocht kiezen en om dan pas op het laatste moment dat het kon een man erbij te kiezen is wel erg onverstandig. Hoe graag je ook wilt laten zien dat je helemaal vertrouwen hebt in vrouwen, het komt toch wel erg vaak aan op brute kracht in de eerste fase van het spel (zie je ook direct in de eerste strijd tussen de twee kampen) en dan zijn mannen fysiek vaak toch echt sterker dan vrouwen. Ik zat me echt te verbazen dat ze zo weinig tactisch koos.

Verder vond ik het wel een leuke en afwisselende aflevering.
Door omstandigheden totaal vergeten dat het vanavond begon, morgen maar even terugkijken! Ben weer heel benieuwd naar dit seizoen.
Minik schreef:
31-08-2025 23:57
Vind ik op zich wel een goed systeem. Alleen zal er dan ook nog wel een strijd losbarsten om wie het stamhoofd mag zijn, lijkt mij. Anders zouden de stamhoofden vanaf nu immuniteit hebben tot aan de samensmelting. Dus daar zal nog wel iets achter zitten,
Misschien dat de winnaar van de battle de volgende stamhoofd wordt van zijn stam?
Hoop wel stiekem dat er op deze manier tot de samensmelting geen eilandraad meer is.
Ik vind het een heel leuke groep mensen. En ook Edson een leuke toevoeging. Ik moet wel altijd lachen om mensen die zeggen dat ze willen winnen. Ik heb een zwak voor Robin Martens hoor, maar die gaat toch niet winnen van al die brute kracht?
Je krijgt nu op de eilanden onderling ook strijd tussen de stammen. ‘Dit is onze kist/onze materialen’
En bij de proeven moeten ze dan juist weer als eiland samenwerken tegen het andere eiland?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben nu aan het kijken en het lijkt er wel op dat er dit jaar iets minder echte Alpha mannetjes in zitten, gelukkig maar want die vind ik altijd heel irritant.
trikkie schreef:
01-09-2025 06:33
Misschien dat de winnaar van de battle de volgende stamhoofd wordt van zijn stam?
Hoop wel stiekem dat er op deze manier tot de samensmelting geen eilandraad meer is.
Dat zou wel fijn zijn, iets minder bondjes en gekonkel en wat meer echte strijd. Zouden ze eindelijk geluisterd hebben? Benieuwd hoe deze groepen zich gaan verhouden en wat er allemaal alsnog aan ruzietjes opdoemt haha. Zo blij dat ik thuis op de bank met mn chipjes zit en dit afzien enkel hoef gade te slaan haha.
Badeendje92 schreef:
19-08-2025 09:48
Dat is nou net het punt imo.. een land vol leuke mensen. Maar het moeten zogenaamde BNN’ers zijn.
Bijna alle programma's met "onbekende" Nederlanders hebben dezelfde deelnemers.
Namelijk allemaal personen die hun kop op televisie willen om bekende Nederlanders te worden.
Ze gedragen zich voor de camera heel anders dan bekende Nederlanders.
Ik dacht eerst dat Roos, Eloise was.
Tot nu toe verrast Koen me positief.
granny71 schreef:
01-09-2025 17:29
Ik dacht eerst dat Roos, Eloise was.
Tot nu toe verrast Koen me positief.
Nou echt he, die Koen toen hij tegen die helling op kluiterde! Heel verrassend! Ik vind het ook een leuke groep mensen zo te zien, maar het is ook een van mijn favoriete programma’s. Ik zou er niet aan moeten denken om eraan mee te doen, dus heb nu al bewondering voor de kandidaten.
Ik ben nu aan het kijken. Eerste indrukken : wat knap van Koen dat hij zo omhoog stormde!
En die Thomas (?) die in eerste instantie niet de spullen die ze gevonden hadden wilde delen komt meteen niet heel sympathiek over.
dolfje schreef:
01-09-2025 20:10
Ik ben nu aan het kijken. Eerste indrukken : wat knap van Koen dat hij zo omhoog stormde!
En die Thomas (?) die in eerste instantie niet de spullen die ze gevonden hadden wilde delen komt meteen niet heel sympathiek over.
Zolang de bedoeling van de 2 verschillende stammen niet helemaal duidelijk is zou ik ook terughoudend zijn met delen.
Ik vind de stammen tot nu toe wel een leuke nieuwe toevoeging. Je moet wel een groep blijven voor de proeven, ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik hoop vooral dat ze dit hebben gedaan zodat er op de eilanden niet meteen (grote) bondjes worden gemaakt en er ook niet door middel van “vriendjes” wordt gestemd. Zo’n duel vind ik veel meer expeditie! Ben idd wel benieuwd of de stamhoofden nog gaan veranderen!
Ik denk ook dat er gewoon een afvallerseiland is. Dat zou betekenen dat we straks wel 3 duels in 1 aflevering zouden kunnen hebben!

Heb na deze aflevering ook wel een beetje een zwak gekregen voor Nordin!
Ik vind Koen Pieter erg leuk. En ik vind Yesim niet zo leuk..
Maar dat kan natuurlijk nog allemaal veranderen, het zijn nog maar eerste indrukken.
Over het algemeen lijkt het me een hele leuke groep kandidaten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven