Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson Livestream Videoland

23-01-2020 15:23 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er al een topic is, zo ja dan vraag ik wel aan een mod of die weggehaald wordt.
Vanavond om 20:30 begint de livestream. Ik ben heel benieuwd. Eindelijk zonder BNN'ers en ouderwets Nederland tegen België.
De trailer was weer veel belovend. Ik ga kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het leuk. Wel sneu voor faya maar goed er moest iemand uit.

Als de hoofd conducteur niet oppast is ze de volgende.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook samen met 4 andere mensen een videoland account nemen.
Je deelt dan de kosten van 1 abonnement door 5.
Alle reacties Link kopieren
Zeg je eigenlijk/spreek je uit, Vraak of Wraak?

:rofl:

Het viel mij op dat iedereen Vraak zei.

Gaat nergens over, ik vind het gewoon een filosofische iets.

Ik zeg zelf Wraak. Met harde w.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet nu wie Liesbeth is....maar ik vind haar nogal passief...
Farah vond ik dan weer heel aanwezig..de irritatie van de mannen kan ik heel goed begrijpen...ik zou ook niet goed worden van "ik ik ik"
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom ze zo BE vs NL zijn. Je grootste concurrenten zijn je eigen mensen! Er moet immers een Belg en een Nederlander in de finale staan. Dus je juist zo snel mogelijk je eigen landgenoten wegwerken. Als je goed ligt in de groep kan het dus ook echt geen kwaad om nu al proeven te verliezen.
Beetje rare regel, gelukkig snapt niemand hem.
Oh ik denk dat ze dat heel goed door hebben niet voor niks farrah nu er uit .
Straks de echte concurrenten . Al die haantjes gaar nooit goed , die E.roy zat weer vals te lachen toen hij net over die arts had even zijn naam kwijt .
Nu eerst proeven winnen straks je concurrenten uitschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Nja ik bedoel meer dat het in je voordeel is als je groep kleiner is als je naar de samensmelting gaat. Dus proeven winnen is eigenlijk slecht.
In een ‘normaal’ seizoen wil je met zoveel mogelijk van jouw eiland door naar de samensmelting omdat je daar een band mee hebt en dus meer kans op overleving. Maar in dit geval is het na de samensmelting juist tégen je eigen kamp (behalve voor Nelleke en Natassia) en heb je dus een voordeel met zo min mogelijk van je eigen eiland.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
07-02-2020 09:18
Ik snap niet waarom ze zo BE vs NL zijn. Je grootste concurrenten zijn je eigen mensen! Er moet immers een Belg en een Nederlander in de finale staan. Dus je juist zo snel mogelijk je eigen landgenoten wegwerken. Als je goed ligt in de groep kan het dus ook echt geen kwaad om nu al proeven te verliezen.
Beetje rare regel, gelukkig snapt niemand hem.
Ik las je vanochtend, maar had geen tijd om te reageren...maar wat ben jij wakker zeg. Dat ik daar nog niet opgekomen was...kijken hoe lang het duurt voor dat de spelers het door hebben... ;-)
Account2 schreef:
07-02-2020 19:22
Ik las je vanochtend, maar had geen tijd om te reageren...maar wat ben jij wakker zeg. Dat ik daar nog niet opgekomen was...kijken hoe lang het duurt voor dat de spelers het door hebben... ;-)
Inderdaad. :mrgreen:

Stiekem had ik een beetje gehoopt dat ze niet al vanaf het begin zo zouden overleggen over het stemmen. Zoals bij de oude expeditie waar onbekende aan meededen. Maar dat was naïef van me geloof ik. :$
Ik hoop dat daar een keer een verandering in komt. Dat echte expeditieleden meer kans hebben om te blijven en minder tactisch gespeeld hoeft te worden. Dan zie je veel meer de echtheid van alle personen.
Leuk weer ER met onbekenden!
Ik snap eerlijk gezegd het gezeur niet over Videoland.
Gewoon een commercieel verhaal. Videoland laat deze serie maken , dat kost geld en moet worden terug verdiend.
10 euro per maand, die je met 5en kunt delen.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me echt helemaal kapot aan Koen, ik heb hem nog geen een moment niet onsympathiek gevonden.
Helaas zitten we denk ik nog wel even aan hem vast.
Koen is dat die militair/Belg ? Onsympathieke vent en die Elroy bij de Nederlanders ook haantjes allebei .
Alle reacties Link kopieren
Volgt er nog iemand?
Die Belgen zijn best dom dat ze het nog steeds niet snappen. Dennis is pas een gevaar voor hun in de finale.

Ben wel blij dat de leukste Belgen zich bij het Nederlandse team hebben gevoegd. Nu heb ik tenminste een Kamp waar ik voor kan zijn. Als Elroy nou ipv Dennis weg was gegaan was het helemaal ideaal.
Ik vond die Liesbeth en die andere wel erg hoor. Ook wel hard dat ze iemand zo laat uithongeren en niet helpt met een kokosnoot. Maar Liesbeth was dan al vanaf het begin schijnheilig naar haar toe. Hehe karma is een bitch.
Alle reacties Link kopieren
De Belgen wilden Dennis er denk ik uit met het oog op de samensmelting, die misschien niet meer zo ver weg is. Want als hij die haalt, is hij wel weer een grote concurrent.
Wel erg naïef van hem om zo geschokt te zijn, elke keer weer trappen mensen er tóch in, al weten ze dat ze in ER niemand kunnen vertrouwen. Ik blijf het zoals velen niet een leuk onderdeel van het programma vinden. Konkelen, bondjes smeden, coalities en vroeg of laat toch achter iedereens rug om dingen regelen, bah. Al eerder gezegd, proeven waarbij echte survival skills getest worden en de slechtste gaat naar huis. Eventueel bonuspunten te verdienen op een of andere manier, er zijn genoeg elementen te bedenken die wél leuk zijn en het nare gekonkel de wereld uit helpen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoezo is hij een concurrent na de samensmelting?
Hij is toch pas een concurrent in de finale?
Want een Belg en een Nederlander in de finale dus hij kan hun plek niet ongevaarlijk brengen.
Ik hoorde ze ook zeggen dat ze Dennis een potentieel gevaarlijke finalist vonden. Ze hadden nu de kans om Dennis er al uit te werken. Ze staan veel liever tegen een Nelleke in de finale natuurlijk dan tegen een Dennis. Dus wat dat betreft snapte ik hun keuze wel. Ze denken gewoon al veel verder vooruit. Vond het naïef van Dennis dat hij zich zo veilig voelde in dat kamp als nieuwkomer.
AnAppleADay schreef:
22-02-2020 15:59
Maar hoezo is hij een concurrent na de samensmelting?
Hij is toch pas een concurrent in de finale?
Want een Belg en een Nederlander in de finale dus hij kan hun plek niet ongevaarlijk brengen.
Na de samensmelting wil je Nederlanders eruit werken als je een Nederlander bent. Want zodra er geen Nederlander meer over is, ben je al zeker van je finale plaats. Als je dan voor de samensmelting veel proeven verliest en met een klein team overblijft heb je minder tegenstanders om weg te werken. :$

Ik heb stiekem best gelachen om wraakeiland. Je kan ook overdrijven over iemands stem zeg maar.. Je wordt geboren met je stem. iets met karma.
Niemand gekeken gisteren? Ik vond het weer tegenvallen, heb zelfs sommige stukken doorgespoeld.

Hopelijk vliegt die Farah er binnenkort eens uit, wat een onsympathiek kind is dat.
Tiana_76 schreef:
28-02-2020 08:42
Niemand gekeken gisteren? Ik vond het weer tegenvallen, heb zelfs sommige stukken doorgespoeld.

Hopelijk vliegt die Farah er binnenkort eens uit, wat een onsympathiek kind is dat.
Ik vond gister juist heel leuk! Een proef van vroeger. Degene die eruit vloog zag ik graag gaan. Ze zag ze een beetje vliegen in mijn ogen, je denkt echt dat een hele groep mannen je volgt? :proud:

En Farah, sympathiek is het misschien niet. Maar damn die meid kan planken.
Alle reacties Link kopieren
Als de tweede keer dezelfde proef als het vorige seizoen. Duidelijk dat zij op hetzelfde moment daar waren.
Ik had wel hoop dat Dennis Farah kon verslaan.... maar helaas.
En ik had gehoopt dat Herman er uit ging, die vind ik steeds irritanter worden. Eva vind ik eigenlijk wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
22-02-2020 15:59
Maar hoezo is hij een concurrent na de samensmelting?
Hij is toch pas een concurrent in de finale?
Want een Belg en een Nederlander in de finale dus hij kan hun plek niet ongevaarlijk brengen.
Omdat hij een concurrent is bij het winnen van proeven en dus bij het proberen te winnen van immuniteit voor jezelf, na de samensmelting.

Het fascineert mij wel dat mensen blijkbaar, ook al kennen ze het programma inmiddels door en door, nog steeds oprecht verbaasd en zelfs verbijsterd kunnen zijn als ze er door gekonkel uit worden gestemd. Alsof dat iedereen natuurlijk kan overkomen, behalve hen zelf dan. Hoe groot is de plaat voor je kop dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
AnAppleADay schreef:
29-02-2020 09:32
Als de tweede keer dezelfde proef als het vorige seizoen. Duidelijk dat zij op hetzelfde moment daar waren.
Ik had wel hoop dat Dennis Farah kon verslaan.... maar helaas.
En ik had gehoopt dat Herman er uit ging, die vind ik steeds irritanter worden. Eva vind ik eigenlijk wel leuk.
Oh, dat was mij inderdaad al bekend. Heb Kaj in die tijd beetje gevolgd op Instagram en toen bleek al dat Geraldine, Nicolette en Kaj in hetzelfde 'resort' verbleven. Wat dat betreft vind ik het nog best knap dat dit pas de tweede proef is die hetzelfde is. Ik had er eigenlijk wel meer verwacht die hetzelfde zijn als in de serie op tv, gezien het vrij immense proeven waren dit seizoen in mijn ogen.
AnAppleADay schreef:
29-02-2020 09:32
Als de tweede keer dezelfde proef als het vorige seizoen. Duidelijk dat zij op hetzelfde moment daar waren.
Ik had wel hoop dat Dennis Farah kon verslaan.... maar helaas.
En ik had gehoopt dat Herman er uit ging, die vind ik steeds irritanter worden. Eva vind ik eigenlijk wel leuk.
Maakt het uit dat de opnames tegelijk waren dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven