Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen deel 6

13-11-2021 18:48 3003 berichten
Deel zes in de topicreeks over Max Verstappen en alles wat met Formule 1 te maken heeft. Afbeelding

Vorige deel


Afbeelding

Afbeelding
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 12-12-2021 21:50
7.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
14-11-2021 08:38
Als Max wint blijft de spanning ook nog wel even. 1 DNF is genoeg om de boel op stelten te zetten.
Ja, als Hamilton dan tweede wordt wel, anders heeft Max t kampioenschap nagenoeg binnen. Heeft hij sowieso al, de redbulls zijn sterk en betrouwbaar dit jaar, moet wel iets heel raars gebeuren anders. Zoals dnfs.
Ben gewoon erg content dat na jaren de spanning in de F1 goed terug is, en ben nog meer benieuwd hoe de kaarten er volgend jaar bijliggen na de upgrades.
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Toto gedraagt zich weer lekker zuur:

https://nos.nl/artikel/2405565-getergd- ... terugslaan


En verder eens: Hamilton heeft het fantastisch gedaan! Hopelijk vandaag weer wat mooie inhaalacties en een spannende race om het podium waarbij Max natuurlijk wel voor Ham eindigt.
Toto baalt van de politieke spelletjes die hier zijn gespeeld? Dat is letterlijk het enige wat hij doet!

En hoezo ben je gepiepeld, jij rijdt toch met een onreglementaire vleugel of niet dan?

Ik neem die man al heel lang niet meer serieus. Het is net een politicus; er komt geen eerlijk woord uit.
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje schreef:
14-11-2021 09:20
Ja, als Hamilton dan tweede wordt wel, anders heeft Max t kampioenschap nagenoeg binnen. Heeft hij sowieso al, de redbulls zijn sterk en betrouwbaar dit jaar, moet wel iets heel raars gebeuren anders. Zoals dnfs.
Ben gewoon erg content dat na jaren de spanning in de F1 goed terug is, en ben nog meer benieuwd hoe de kaarten er volgend jaar bijliggen na de upgrades.
Ja ik hou ook van de spanning, maar een DNF of een spin of een iets grotere crash zitten wel in een klein hoekje natuurlijk. Wat dat betreft durf ik nog niet te zeggen dat het nagenoeg binnen is.
RikM schreef:
14-11-2021 10:05
Toto baalt van de politieke spelletjes die hier zijn gespeeld? Dat is letterlijk het enige wat hij doet!

En hoezo ben je gepiepeld, jij rijdt toch met een onreglementaire vleugel of niet dan?

Ik neem die man al heel lang niet meer serieus. Het is net een politicus; er komt geen eerlijk woord uit.
Als je maar vaak genoeg roept is dat wat mensen strakjes onthouden/denken dat waar is. Heel vervelende manier, alles omdraaien.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan altijd uiteraard, maar dat geldt ook voor Hamilton. Races blijven gewoon t mooist als de titelstrijd spannend blijft tot op t eind. Vind ik :)
Ik niet. :lol:
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
14-11-2021 10:18
Ik niet. :lol:
Ik ook niet. Ik hoop stiekem dat er vanmiddag bij de start een kleine crash plaats vindt vlak voor de neus van Hamilton en dat hij van de baan wordt gekickt :whistle: .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
14-11-2021 10:18
Ik niet. :lol:
Ik ook niet. Ik hoop stiekem dat er vanmiddag bij de start een kleine crash plaats vindt vlak voor de neus van Hamilton en dat hij van de baan wordt gekickt :whistle: .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Hahaha, maar niet te erg. ;-) Nee hoor, hoeft niet eens.

Ik hoop wel dat er snel een oordeel komt over de rest van de vleugel. Allemaal leuk hoor dat zogenaamd spannend tot einde van seizoen, maar als Mercedes valsspeelt mag doek van mij echt wel eerder vallen voor ze.

Helemaal omdat hele seizoen hun gedrag echt om te huilen is. Na het ongeluk met Max en steeds als er iets is. En nu weer zo'n raar manier van dingen willen spinnen. Bah.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 14-11-2021 10:38
23.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Deze tweet vat het mooi samen:

- Jarenlang onbedreigd aan de top.
- 7 jaar op rij WDC én WCC.
- Grootste team van de hele #F1.
- Nooit te klagen over straffen.

Rijdt met illegale vleugel, krijgt volgens de regels een diskwalificatie. Toto van @MercedesAMGF1: fuck them all!

#Calimero
Toto: Ik baal zo van die politieke spelletjes.

Ook Toto: Max heeft onze vleugel beschadigd.
Wolff waarschuwt concurrenten: "Elk los stukje tape kaarten we vanaf nu aan"

https://racingnews365.nl/wolff-waarschu ... naf-nu-aan
Precies die houding, blech.

Alsof zij niet zelfde hebben gedaan in mei over de vleugel van Red Bull. :wtf:
Wat een vervelend hypocriet gehuil zeg.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn mer kleuters die geen snoepje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-11-2021 11:32
Wolff waarschuwt concurrenten: "Elk los stukje tape kaarten we vanaf nu aan"

https://racingnews365.nl/wolff-waarschu ... naf-nu-aan
Zoals Albon dat zo mooi zei: 'He's such a sore loser.'
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Zo laten die zich kennen zeg :rofl:
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
14-11-2021 10:33
Ik ook niet. Ik hoop stiekem dat er vanmiddag bij de start een kleine crash plaats vindt vlak voor de neus van Hamilton en dat hij van de baan wordt gekickt :whistle: .
Ik zie Toto er voor aan dat hij Bottas opdracht geeft Max van de baan te kegelen.
Alle reacties Link kopieren
Reactie Max op de boete ;-)

https://www.sportvideos.tv/video-max-ve ... rint-race/
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
14-11-2021 12:25
Ik zie Toto er voor aan dat hij Bottas opdracht geeft Max van de baan te kegelen.
Natuurlijk ken ik hem niet persoonlijk, maar mijn indruk is dat Valtteri wel wat sportiever is dan dat.

Wat betreft Toto geef ik je gelijk ;-D
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
14-11-2021 12:34
Reactie Max op de boete ;-)

https://www.sportvideos.tv/video-max-ve ... rint-race/
:rofl:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Wat ik me afvraag; de vleugel die er nu is opgezet voldoet blijkbaar wel. Tenminste, ik ga er van uit dat ze die nu extra goed gecheckt hebben. Dan kan die afwijking van die andere toch niet anders dan een bewuste overtreding zijn?
Alle reacties Link kopieren
Haha die toto, grapjas is het.
The F1 grid pay tribute to motorsport legend Valentino Rossi

https://twitter.com/F1/status/1459820903471140868

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven