Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Beter.Laat schreef:
13-10-2019 18:51
En € 25.000 boete??

De boete was voor het team, omdat ze hem niet sneller naar binnen hebben gehaald met die schade.

Niet dat ze bij Ferrari wakker liggen van dat soort bedragen, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
13-10-2019 18:58
Wat een lachertje. Een miljoen boete was beter geweest. 25000, dat is een enkeltje naar Monaco met zijn private jet, daar ligt hij nog Ferrari wakker van.
Noch :whip:
En nou is het afgelopen!
Volgens Vettel had hij geen valse start maar gewoon een slechte start. Dat gaat er bij de Mercedes-coureurs niet helemaal in. :biggrin:
(ik geloof niet dat ik Bottas ooit zo heb zien lachen trouwens)

https://twitter.com/F1/status/118370676 ... 92/video/1
Een van de plaatjes onder dat item:

Afbeelding

:-D
Meh, ga ik nog de pole van Max missen door stomme RTL die liever een of ander meukprogramma uitzendt.
Lucifer2018 schreef:
14-10-2019 20:35
Een van de plaatjes onder dat item:

Afbeelding

:-D

:rofl:
Nou Merc heeft de party mode alweer aan staan in Q2 Star. Vanuit niets zijn ze er ineens weer.
Lucifer2018 schreef:
26-10-2019 20:49
Nou Merc heeft de party mode alweer aan staan in Q2 Star. Vanuit niets zijn ze er ineens weer.
Ja ik lees het net >:-(
Ha, eerste poging wel pole... 14,9. :cheer2:

Maar of dat zo blijft.... ik durf het niet eens te hopen. Daar komen de 2 andere teams met party modus 2.0 zo wel aan tornen.
Ik lees dat Ferrari het te kloppen team is want dat Mercedes het toch niet lijkt te halen?
Mooi. Als laatste rijden om de pole te verdedigen indien nodig. Please....

Ja Star, Leclerc en Vettel op 2 en 3. Nu nog.
Dan Hamilton, Albon. En Bottas op 6.
Leclerc 2...


Pole voor Max!!
Bottas maakt wel een megaklap... Wow.
Hij is ok lees ik. Maaar jaaaaaa pole in Maxico!
Star² schreef:
26-10-2019 21:02
Hij is ok lees ik. Maaar jaaaaaa pole in Maxico!
En de laatste ronde was een verbetering maar was sowieso niet nodig. Hij heeft Pole met zijn eerste rondje in Q3.
Lekkerrrrr
Zondag krijgen we nog een leuke primeur: de winnaar zal met auto en al op het podium komen te staan. B)

https://www.gpfans.com/nl/artikelen/467 ... podium-op/
Alle reacties Link kopieren
Nou max brengt weer heel wat te weeg. Ik hoop dat het bij een reprimande blijft.
anoniem_pje_x schreef:
26-10-2019 23:25
Nou max brengt weer heel wat te weeg. Ik hoop dat het bij een reprimande blijft.
Voor wat?
Of heb je het hier over:

In de derde sector werd de gele vlag gezwaaid, maar klokte Verstappen de snelste sectortijd van de dag.

Na afloop van de kwalificatie ontstond dan ook de vraag of zijn ronde wel legitiem was en analyseerde de wedstrijdleiding de data. Daaruit bleek dat Verstappen in de derde sector zijn tijd verbeterde, maar in een van de mini-sectoren wel langzamer was dan in zijn vorige snelle ronde. Iedere sector bestaat uit een aantal kleinere sectoren, mini-sectoren genoemd. In de mini-sector waarin Verstappen de gecrashte bolide van Bottas passeerde was hij langzamer dan voorheen.

Om die reden mag Verstappen zijn poletijd houden en start hij zondag voor de tweede maal in zijn loopbaan vanaf de eerste positie.[/i]


Dan is er dus allang een beslissing genomen en dus geen reden tot straf of een reprimande.

Of hebben we nog wat gemist?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 26-10-2019 23:34
1.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
26-10-2019 23:30
Voor wat?
Aan het eind van Q3 ging hij niet terug in snelheid onder de gele vlag, na de crash van Bottas. De tijd die hij daarvoor reed was op zich al voldoende voor P1, dus als ze alleen zijn tijd van de laatste ronde afnemen is het geen probleem. Maar als ze gridstraf geven is het minder fijn.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
26-10-2019 23:33
Of heb je het hier over:


In de derde sector werd de gele vlag gezwaaid, maar klokte Verstappen de snelste sectortijd van de dag.

Na afloop van de kwalificatie ontstond dan ook de vraag of zijn ronde wel legitiem was en analyseerde de wedstrijdleiding de data. Daaruit bleek dat Verstappen in de derde sector zijn tijd verbeterde, maar in een van de mini-sectoren wel langzamer was dan in zijn vorige snelle ronde. Iedere sector bestaat uit een aantal kleinere sectoren, mini-sectoren genoemd. In de mini-sector waarin Verstappen de gecrashte bolide van Bottas passeerde was hij langzamer dan voorheen.

Om die reden mag Verstappen zijn poletijd houden en start hij zondag voor de tweede maal in zijn loopbaan vanaf de eerste positie.



Dan is er dus allang een beslissing genomen en dus geen reden tot straf of een reprimande.

Of hebben we nog wat gemist?
Het schijnt opnieuw in beraad te zijn genomen, omdat Max tijdens de persconferentie zelf iets gezegd zou hebben over niet langzamer gaan rijden. Maar dat heb ik zelf niet gezien.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
26-10-2019 23:33
Aan het eind van Q3 ging hij niet terug in snelheid onder de gele vlag, na de crash van Bottas. De tijd die hij daarvoor reed was op zich al voldoende voor P1, dus als ze alleen zijn tijd van de laatste ronde afnemen is het geen probleem. Maar als ze gridstraf geven is het minder fijn.
Nou ik ga even op mijn handen zitten dan maar. :-D
Alle reacties Link kopieren
"De data van Verstappen wees uit dat hij in enkele van de mini-sectoren van sector drie langzamer was dan in zijn run daarvoor. Daarmee leek de kous af, ware het niet dat de Red Bull-coureur op de persconferentie laconiek vertelde dat hij niet van zijn gas was gegaan. Een opmerking die hem op veel kritiek kwam te staan en aanleiding vormde voor de wedstrijdleiding om toch een onderzoek te starten naar zijn ronde."

https://racingnews365.nl/poleposition-v ... -schroeven

Knap stom van Max. Zowel om door te rijden terwijl Bottas nog in de boarding hing als om het ook nog te gaan roepen op een persconferentie.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 26-10-2019 23:38
12.44% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Max heeft zich moeten melden bij stewards wegens een uitspraak tijdens de persconferentie. Iets dat het er niet op leek dat hij had terugnam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven